Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3691
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Toope »

Lyde19 kirjoitti: 08 Maalis 2024, 20:52 Suomen pitää nyt Islamisoitua vauhdilla että saadaan halpaa öljyä arabiveljiltämme!!
Miksi keskustelu menee tuollaiseksi trollaukseksi? Jotkut oikeasti pyrkivät keskustelemaan asioista, mutta joukossa on imbesilli.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7919
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Mutta kun se imbesiili olet sinä! Tarkoitus on osoittaa tämä.
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3691
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Toope »

Lyde19 kirjoitti: 08 Maalis 2024, 23:15 Mutta kun se imbesiili olet sinä! Tarkoitus on osoittaa tämä.
Sinä esitit juuri näkemystä Suomen islamisoitumisesta, joten keskustelu typeryydestä loppuu tähän!

Älä trollaa, äläkä esitä tuollaisia typeryyksiä.
Viimeksi muokannut Toope, 08 Maalis 2024, 23:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7919
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Etkö pelkää Suomen Islamisoitumista? Siitähän tämä ketju puhuu?
Avatar
Toope
Reactions:
Viestit: 3691
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 17:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Toope »

Lyde19 kirjoitti: 08 Maalis 2024, 23:54 Etkö pelkää Suomen Islamisoitumista? Siitähän tämä ketju puhuu?
Vastustan sitä. Trolli olet.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7919
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

..ja tämän ketjun imbesiili oletkin sinä, heh.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7919
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Kristitty vähemmistö on kaikkien arabimaiden ongelma!! Se ratkaistaan sortamalla kristittyjä!!!
Rere
Reactions:
Viestit: 2047
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 15:43

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Rere »

Lyde19 kirjoitti: 08 Maalis 2024, 20:52 Suomen pitää nyt Islamisoitua vauhdilla että saadaan halpaa öljyä arabiveljiltämme!!
Suomi ei osta nytkään öljyä arabiveljiltäsi. Ihan turhaan olet islamisoitunut.

Muhis-sankarisi vauhdissa:

https://www.the-derafsh-kaviyani.com/en ... r-else.pdf
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Rere kirjoitti: 09 Maalis 2024, 01:27
Lyde19 kirjoitti: 08 Maalis 2024, 20:52 Suomen pitää nyt Islamisoitua vauhdilla että saadaan halpaa öljyä arabiveljiltämme!!
Suomi ei osta nytkään öljyä arabiveljiltäsi. Ihan turhaan olet islamisoitunut.

Muhis-sankarisi vauhdissa:

https://www.the-derafsh-kaviyani.com/en ... r-else.pdf
Vika on siinä ettemme todellakaan ymmärrä islamilaista mielenmaisemaa. Se taitaa olla ihan oma vikamme.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Mutta ei se mitään. Kuten kristityt, muslimit sun muut suorittavat konemaisesti rituaaleja joita eivät edes ymmärrä. Uskontojen pohja on todellakin ihan helvetin paljon syvemmällä kuin oppia koraani tai raamattu ulkoa. Se on meihin rakennettu.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Ymmärtääkseni Rere olet maailmaa nähnyt?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Olen linkolalainen, kai. Luonto pärjää paljon paremmin ilman meitä. En usko että se käsitys mikä meillä on että miten puun pitää kasvaa vie kovin pitkälle. Mutta minäs teet? Olen vihervasemmistokommasi + lisätkää tähän omanne.

Olen helvetin ikävä ihminen ja mulla ei ole ihmiskunnan kannalta mitään hyvää sanottavaa. itseasiassa on: Gammapurkaus joka pyyhkii pyödän puhtaaksi ja kaikkia alkaa alusta. Ja tulos? Samoja idiootteja mitä nyt on, ehkä ne ovat sitten torakoita.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Idioottien joukkoon lasken sitten muuten itsenikin jottei jää epäselvyyttä. Eli samassa veneessä kuin te muutkin.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Rere
Reactions:
Viestit: 2047
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 15:43

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Rere »

Deimos kirjoitti: 09 Maalis 2024, 01:52 Ymmärtääkseni Rere olet maailmaa nähnyt?
No joo, miten sen ottaa. Olen asunut/ollut töissä Suomen lisäksi Ruotsissa, Ranskassa, Liettuassa ja Brasiliassa, jossa nykyisin olen kirjoilla. Ja kaikissa saman amerikkalaisen firman leivissä. Kymmenen vuotta olin täysin kansainvälisisssä tehtävissä, joissa yhteistyötä tuli tehtyä mm firman Egyptissä sijainneen ja kaiketi edelleenkin siellä sijaitsevan Arabic Support Centerin kanssa. Samoin myös israelilaisten kanssa. Kyseessä oli kieliteknologia. Sehän on alue, jossa Suomi on ollut jopa edelläkävijä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kieliteknologia

Tarkemmin kyseessä oli TLM (two level morphology), jota voidaan periaatteessa soveltaa mihin kieleen tahansa.

https://www.linguistics.fi/julkaisut/SK ... NNIEMI.pdf

Varsinaisen asiatuntijatyön teki kuitenkin yhteistyössä paikallisten kielieksperttien kanssa Kimmo Koskenniemen veli, jonka esimies silloin olin. Projektissa sovellettiin TLM:ää 16 kieleen. Nykyisin näitä asioita hoitaa Irlannissa sijaitseva tukikeskus.

Jonkin verran olen muutenkin matkaillut. Pohjois-Afrikassa kävin liftaamalla Libyaa myöten 60-luvun lopulla kun piti hippiä leikkiä. Kaiken kaikkiaan olen käynyt 53 maassa - useimmissa siis kuitenkin vain turistina - ja pistäytynyt Etelämantereella. Nyt eläkeläisenä on aikaa matkustella. Mutta kyllä toiseksi jään monille muille matkaajille. Lärvikirjan matkailuryhmissä on suomalaisiakin globe trottereita jotka ovat käyneet kaikissa maailman maissa ja myös alueilla jotka eivät kuulu mihinkään maahan. Matkustaminen on nykyisin halpaa, jos vain on aikaa. Vielä 60-luvulla asiat olivat toisin. Ei ollut halpalentoja eikä interrailiakaan vielä silloin kun siellä Libyassakin kävin. Nuoret matkustivatkin usein liftillä. Interrailkin tuli vasta vuonna 1972 ja passintarkastuksia oli joka rajalla paitsi Pohjoismaissa.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Onko islamisaatio Venäjän ja Iranin masinoima?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Rere kirjoitti: 09 Maalis 2024, 02:49
Deimos kirjoitti: 09 Maalis 2024, 01:52 Ymmärtääkseni Rere olet maailmaa nähnyt?
No joo, miten sen ottaa. Olen asunut/ollut töissä Suomen lisäksi Ruotsissa, Ranskassa, Liettuassa ja Brasiliassa, jossa nykyisin olen kirjoilla. Ja kaikissa saman amerikkalaisen firman leivissä. Kymmenen vuotta olin täysin kansainvälisisssä tehtävissä, joissa yhteistyötä tuli tehtyä mm firman Egyptissä sijainneen ja kaiketi edelleenkin siellä sijaitsevan Arabic Support Centerin kanssa. Samoin myös israelilaisten kanssa. Kyseessä oli kieliteknologia. Sehän on alue, jossa Suomi on ollut jopa edelläkävijä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kieliteknologia

Tarkemmin kyseessä oli TLM (two level morphology), jota voidaan periaatteessa soveltaa mihin kieleen tahansa.

https://www.linguistics.fi/julkaisut/SK ... NNIEMI.pdf

Varsinaisen asiatuntijatyön teki kuitenkin yhteistyössä paikallisten kielieksperttien kanssa Kimmo Koskenniemen veli, jonka esimies silloin olin. Projektissa sovellettiin TLM:ää 16 kieleen. Nykyisin näitä asioita hoitaa Irlannissa sijaitseva tukikeskus.

Jonkin verran olen muutenkin matkaillut. Pohjois-Afrikassa kävin liftaamalla Libyaa myöten 60-luvun lopulla kun piti hippiä leikkiä. Kaiken kaikkiaan olen käynyt 53 maassa - useimmissa siis kuitenkin vain turistina - ja pistäytynyt Etelämantereella. Nyt eläkeläisenä on aikaa matkustella. Mutta kyllä toiseksi jään monille muille matkaajille. Lärvikirjan matkailuryhmissä on suomalaisiakin globe trottereita jotka ovat käyneet kaikissa maailman maissa ja myös alueilla jotka eivät kuulu mihinkään maahan. Matkustaminen on nykyisin halpaa, jos vain on aikaa. Vielä 60-luvulla asiat olivat toisin. Ei ollut halpalentoja eikä interrailiakaan vielä silloin kun siellä Libyassakin kävin. Nuoret matkustivatkin usein liftillä. Interrailkin tuli vasta vuonna 1972 ja passintarkastuksia oli joka rajalla paitsi Pohjoismaissa.
Olen... Vaikuttunut. Jopa sanaton. En osannut edes aavistaa.

Mä meen nyt kai koisimaan. Mutta sinä tiedät, et vain arvaile. Olen amatööri verrattuna sinuun. Mutta tiedän tämän. Asiat eivät ole alkuunkaan niin yksinkertaisia kuin valtaosa ihmisistä haluaisi niiden olevan.

Tästä meillä lienee yhteisymmärrys?
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin