Elokuva

TV-ohjelmat, Sarjat, Elokuvat, Dokumentit, Videot + Huumori
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jim & Andy: The Great Beyond - Featuring a Very Special, Contractually Obligated Mention of Tony Clifton

https://www.imdb.com/title/tt7214762/

Netflixissä:

https://www.netflix.com/title/80209608

Etsin itseasiassa elokuvaa "Man On The Moon". DVD:nä löytyy. Näköjään hyviä elokuvia on vaikea löytää parempilaatuisina formaatteina. Massoille tarkoitettua paskaa kyllä löytyy Blurayna ja 4K:na.

Jim Carreylla ja minulla on myös yhteistä. Emme usko vapaaseen tahtoon. Tosin Jim (Tai Andy tai Tony) vain sivuaa asiaa. Tietenkin hienoa nähdä näyttelijän syväluotaamassa itseään ja ihmiselon perimäisiä kysymyksiä.

Ehkä valtaosalle elokuvat, pelit, kirjat ja kuvataide tai musiikki ovat vain viihdettä. Joillekin sitten ihan muuta.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tuulispää kirjoitti: 08 Touko 2023, 14:10 Spitfire:
Niven oli hyvä näyttelijä. Harva nykynuori muistaa noita entisiä Hollywood tähtiä. Olen ihan saletisti nähnyt tuon elokuvan. Eiköhän se jollakin suomalaisella kanavalla ole pyörinyt ja useampaan otteeseen.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9926
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

En ole varma onko. Niven on mainio.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tuulispää kirjoitti: 12 Touko 2023, 10:40 En ole varma onko. Niven on mainio.
En ole minäkään varma. Mutta 70-80 luvuilla tuli paljon 40-50 lukujen sotaelokuvia. Nivenin olen nähnyt monessakin elokuvassa. Mutta aikaa siitä on.

Jos olisi oma vapaa TV-kanava pistäisi Johnny Weissmullerin Tarzanit kaikki pyörimään. Koska huumorintajuni on kiero.

70-luvulla muuten tuli paljon sotaelokuvia ja sarjoja. Muistaakseni olin aika ahdistunut vaikka en käsittänyt kokonaiskuvaa. Kylmä sota oli päällä. Vanhempani muistavat kyllä kun ryssät paukuttelu pommejaan Novaja Zemlajassa ja täällä satoi milloin minkäkin väristä lunta. Kai se aiheutti muassa jonkun mutaation ja vamman.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9926
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Deimos kirjoitti: 12 Touko 2023, 11:59
Tuulispää kirjoitti: 12 Touko 2023, 10:40 En ole varma onko. Niven on mainio.
En ole minäkään varma. Mutta 70-80 luvuilla tuli paljon 40-50 lukujen sotaelokuvia. Nivenin olen nähnyt monessakin elokuvassa. Mutta aikaa siitä on.

Jos olisi oma vapaa TV-kanava pistäisi Johnny Weissmullerin Tarzanit kaikki pyörimään. Koska huumorintajuni on kiero.

70-luvulla muuten tuli paljon sotaelokuvia ja sarjoja. Muistaakseni olin aika ahdistunut vaikka en käsittänyt kokonaiskuvaa. Kylmä sota oli päällä. Vanhempani muistavat kyllä kun ryssät paukuttelu pommejaan Novaja Zemlajassa ja täällä satoi milloin minkäkin väristä lunta. Kai se aiheutti muassa jonkun mutaation ja vamman.
Sodankylässä kasvaneen naapurini vanhemmat kuolivat 70sinä syöpään viikon välein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tuulispää kirjoitti: 12 Touko 2023, 13:30
Deimos kirjoitti: 12 Touko 2023, 11:59
Tuulispää kirjoitti: 12 Touko 2023, 10:40 En ole varma onko. Niven on mainio.
En ole minäkään varma. Mutta 70-80 luvuilla tuli paljon 40-50 lukujen sotaelokuvia. Nivenin olen nähnyt monessakin elokuvassa. Mutta aikaa siitä on.

Jos olisi oma vapaa TV-kanava pistäisi Johnny Weissmullerin Tarzanit kaikki pyörimään. Koska huumorintajuni on kiero.

70-luvulla muuten tuli paljon sotaelokuvia ja sarjoja. Muistaakseni olin aika ahdistunut vaikka en käsittänyt kokonaiskuvaa. Kylmä sota oli päällä. Vanhempani muistavat kyllä kun ryssät paukuttelu pommejaan Novaja Zemlajassa ja täällä satoi milloin minkäkin väristä lunta. Kai se aiheutti muassa jonkun mutaation ja vamman.
Sodankylässä kasvaneen naapurini vanhemmat kuolivat 70sinä syöpään viikon välein.
Ei ne ollut ne nuket. Kuitenkin ketjupolttajia. Fissio- ja fuusiopommit ovat täysin turvallisia: "Näin opin rakastamaan pommia.".
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9926
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9926
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3396
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja asdf »

https://www.imdb.com/title/tt0088194/re ... t_mv_close

Oon viime aikoina katsellut aika paljon kasariviihdettä. Streets of Fire - A Rock & Roll Fable on minusta ehdoton klassikko. Walter Hill suunnitteli tästä alunperin trilogian ensimmäistä osaa, mutta harmillisesti se ei tuottanut tarpeeksi, jotta jatko-osia olisi pidetty kannattavina. Ehdotonta äijäilyä surkealla käsikirjoituksella, mutta tässä kaikki muu kuin juoni on tärkää. Willem Dafoe on huippu sleazynä pahiksena ja nuori Diane Lane on uskottava rokkistarana, joka esittää pari Jim Steinmanin tekemää biisiä ja esityksissä on munaa (vaikkei laula itse). Harmi, ettei tämmöisiä enää tehdä.
Kirche, Kinder und Küche.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9926
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3396
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja asdf »

https://www.imdb.com/title/tt0099674/reference/

Katsoin todella pitkästä aikaa Kummisetä kolmosen. Oli reilusti parempi kuin muistin. Kaksi ensimmäistä vaan ovat niin ultimaattisen hyviä, että tämä jää väikisinkin niiden varjoon. Onhan tämä turha ja Coppola ilmeisesti teki tämän rahapulassa, mutta ihan kelpoleffa. Sanoisin jopa, että arvokas päätös saagalle.
Kirche, Kinder und Küche.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3396
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja asdf »

luumusukka kirjoitti: 12 Touko 2023, 03:59 Everything, Everywhere All at Once oli kuumottanut pitkään, kun oli kovasti kehuttu ja nipun oscareitakin sai.
Vuokrasin viimein.
Olipa järkyttävä paska, ainut ajatus mitä tuo kuvotus herätti oli että kestääkö tää vielä kauan.
Jos tuossa olisi jotain hyvää, sanoisin.
Vaikea on ymmartää mistähän ne oscarit on tullut, oli kyllä niin järkyttävää sontaa että huonompaa elokuvaa ei kyllä kovin heti tule mieleen.
Mä kyllä tykkäsin. Hauska ja kekseliäs. Positiivista, että Oscareista päättävä Akatemia on nykyään valmis palkitsemaan vähän oudompia ja kokeellisempia leffoja.
Kirche, Kinder und Küche.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9926
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9926
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Elokuva

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Birdmen: https://ok.ru/video/2493877521107

Lord it did not rain:
Vastaa Viestiin