Gravitaatio

Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 27 Touko 2023, 15:03
Brainwashed kirjoitti: 27 Touko 2023, 09:01
Tjaa, itse en voi oikein sietää tyhmyyttä, vähiten kun se on omasta takaa. Kun asioin tyhmien asiakkaiden kanssa, niin minun pitää oikein pinnistellä etten möläyttäisi jotakin joka pilaisi homman.
Kontran hörhöily ei ollut edistyksellisyyttä vaan aitoa ja puhdasoppista perseilyä.

8-)
Oma tyhmyys on kyllä vaikeaa sietää, mutta monessa ammatissa joutuu asioimaan idioottien kanssa, ja ainakin itse olen oppinut olemaan välittämättä. Kehut kyllä otan vastaan, mutta haukut asiakkaiden typeryytenä. Paitsi jos niihin on aihetta, silloin kyllä hyvitän mielipahan miten vaan voin.
Joo, pitää tarkentaa että ei se tavallinen tyhmyys pelkästään ole asiakkaan hylkäämisen kriteerinä, vaan vain tapauksissa joissa siiheen liittyy myös epämiellyttävän persoonan piirteitä, kuten esim tämä asiakas joka aivan äskettäin kävi näyttämässä koslaansa. En tiedä mistä on saanut päähänsä että ymmärtää autoista enemmän kuin ymmärtää, eli ei juurikaan mitään, mutta taas oli suuna päänä kun tein autostaan vikadiagnoosia. Siedin vielä sitä sen akan lässytystä just ja just, eli korjaan autonsa, vaikken siitä juurikan hyödy, kun on kroonisesti persaukinen tapaus, eli menee siis pitkälti auttamisen piikkiin, joskaan ei ihan pro bonona.
Jos raakkaisin asiakkaani pois pelkästään sellaisen nk perustyhmyyden takia, niin olisin vaille asiakkaita. Nyt on tilanne kuitenkin se, etten ehdi kaikkia halukkaita palvelemaan, joten karsinta on sikäli selkeintä toteuttaa sieltä epämiellyttävien tapausten kohdalta, ja ihan sama pullottaako pinkka vai onko persaukinen, se ei ole lähtökohtaisesti minulle kriteeri, vaan synkkaako tyypin kanssa, ja sama pätee tietenkin myös toisinpäin, eli joku pitää minua vastenmielisenä ja homma kaatuu siihen. Näin se menee.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5790
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kontra kirjoitti: 27 Touko 2023, 17:25
Minä tunnistan tyhmän siitä, kun kysyn mieltä on Apollo-projektista.

Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Olen kuullut, että autokorjaamoilla on seuraavanlaisia tuntitaksoja
1 x perustaksa. Kun asiakas häipyy näköpiiristä koko homman ajasi.
2 x perustaksa. Kun asiakas kyttää vieressä, mutta on hiljaa tai höpöttää lastensa touhuista tms
3 x perustaksa. Kun asiakas kyttää vieressä ja neuvoo koko ajan
4 x perustaksa. Kun asiakas on itse ensin korjannut vikaa, nuljannut ruuvinkannat ja ruosteen irrotusnesteellä rähjännyt paikat.
Se on hyvä konsti, kun tarjoaa naapurin baarissa kahvit, ja pyytää baariemäntää laittamaan aikuisviihdevideon nonstoppina pyörimään telkkariin.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3406
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja asdf »

Brainwashed kirjoitti: 27 Touko 2023, 17:34
asdf kirjoitti: 27 Touko 2023, 15:03
Brainwashed kirjoitti: 27 Touko 2023, 09:01
Tjaa, itse en voi oikein sietää tyhmyyttä, vähiten kun se on omasta takaa. Kun asioin tyhmien asiakkaiden kanssa, niin minun pitää oikein pinnistellä etten möläyttäisi jotakin joka pilaisi homman.
Kontran hörhöily ei ollut edistyksellisyyttä vaan aitoa ja puhdasoppista perseilyä.

8-)
Oma tyhmyys on kyllä vaikeaa sietää, mutta monessa ammatissa joutuu asioimaan idioottien kanssa, ja ainakin itse olen oppinut olemaan välittämättä. Kehut kyllä otan vastaan, mutta haukut asiakkaiden typeryytenä. Paitsi jos niihin on aihetta, silloin kyllä hyvitän mielipahan miten vaan voin.
Joo, pitää tarkentaa että ei se tavallinen tyhmyys pelkästään ole asiakkaan hylkäämisen kriteerinä, vaan vain tapauksissa joissa siiheen liittyy myös epämiellyttävän persoonan piirteitä, kuten esim tämä asiakas joka aivan äskettäin kävi näyttämässä koslaansa. En tiedä mistä on saanut päähänsä että ymmärtää autoista enemmän kuin ymmärtää, eli ei juurikaan mitään, mutta taas oli suuna päänä kun tein autostaan vikadiagnoosia. Siedin vielä sitä sen akan lässytystä just ja just, eli korjaan autonsa, vaikken siitä juurikan hyödy, kun on kroonisesti persaukinen tapaus, eli menee siis pitkälti auttamisen piikkiin, joskaan ei ihan pro bonona.
Jos raakkaisin asiakkaani pois pelkästään sellaisen nk perustyhmyyden takia, niin olisin vaille asiakkaita. Nyt on tilanne kuitenkin se, etten ehdi kaikkia halukkaita palvelemaan, joten karsinta on sikäli selkeintä toteuttaa sieltä epämiellyttävien tapausten kohdalta, ja ihan sama pullottaako pinkka vai onko persaukinen, se ei ole lähtökohtaisesti minulle kriteeri, vaan synkkaako tyypin kanssa, ja sama pätee tietenkin myös toisinpäin, eli joku pitää minua vastenmielisenä ja homma kaatuu siihen. Näin se menee.

8-)
Mun ammatissa ei voi ihan tehdä tuollaista valintaa. Varsinkin, kun eri ihmiset ottavat vastaan ja hyväksyvät asiakkaiksi melkein kaikki ja mun tehtävä on vaan sitten tehdä mitä ne haluaa.
Salmon Snake of the East
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7199
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Susa »

Susa kirjoitti: 26 Touko 2023, 15:01 Kontra, kerroit vaimosikin jo vihjailleen että eikö siellä ole ketään viisasta joka laittaisi tämän jauhamisen poikki.
Oletko sinä viisas vai tyhmä?
Kontra ei pysty tätä jauhamista lopettamaan. Ei mitenkään.
Voi vaimo rukkaasi. :cry:
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Tuulispää kirjoitti: 27 Touko 2023, 09:14
Brainwashed kirjoitti: 27 Touko 2023, 09:01
Tuulispää kirjoitti: 27 Touko 2023, 08:39
Kontra kirjoitti: 26 Touko 2023, 16:12
Kuva. Susan ja Brainwashedin jäsenyysneuvottelusta V... mäisten riidakylväjien klubiin. Kuvassa myös kummankin sivupersoonat.
Hitsi, tämäpä yllätys, kumpi heistä onkaan nainen. No Susahan onkin naisen nimi, mutta ei nykyään mitään todista. Ei mutta toisenkin sivupersoona on nainen. Nyt menee vaikeaksi.

On kuitenkin kansanviisaus: Hullujen ja humalaisten kanssa ei kannata alkaa väitellä.
Eihän täällä sentään hulluja toistaiseksi ole nähty, mutta kyllä tuo sama neuvo kannattaa muistaa originellejakin koskevana.

Muutamille on tullut tapa vastustaa kaikkea edistyksellista huuhaana.
Tjaa, itse en voi oikein sietää tyhmyyttä, vähiten kun se on omasta takaa. Kun asioin tyhmien asiakkaiden kanssa, niin minun pitää oikein pinnistellä etten möläyttäisi jotakin joka pilaisi homman.
Kontran hörhöily ei ollut edistyksellisyyttä vaan aitoa ja puhdasoppista perseilyä.

8-)
Kaikki Kontran jutut poislukien suihkuturbiinit ovat niin korkealentoisia, että en oikein saa niistä kiinni.
No eikö sulla jäänyt mitään kysyttävää suihkumoottoreista? Minäpä kysyn:
Kuinka suuri on työntöteho lentokoneen startatessa?
Mikä on Laval-suutin, ja mihin sitä tarvitaan?
Kuinka suureksi tavallisen suihkumoottorin sisällä voi kaasuvirtausten nopeus nousta maksimissaan?
Miten tubiinin siivet saadaan kestämään suurempaa kuumuuta, kuin mikä on niiden sulamispiste?
Miten alas saa moottorin kierrosnopeuden laskea ilmassa, ja mikä sen määrää?
Miten kuuma ilma moottorin sisällä saadaan virtaamaan moottorissa aina taaksepäin eikä tunkemaan ahtimesta eteenpäin?
No äniitä.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3406
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja asdf »

Susa kirjoitti: 27 Touko 2023, 18:36
Susa kirjoitti: 26 Touko 2023, 15:01 Kontra, kerroit vaimosikin jo vihjailleen että eikö siellä ole ketään viisasta joka laittaisi tämän jauhamisen poikki.
Oletko sinä viisas vai tyhmä?
Kontra ei pysty tätä jauhamista lopettamaan. Ei mitenkään.
Voi vaimo rukkaasi. :cry:
Samaa mietin, että pitäiskö perustaa veto, milloin tämä loppuu? Kontra itse pitää tätä yllä, mutta luultavasti sanoin tämän, koska älykkyysosamääräni ei riitä muuhun.
Salmon Snake of the East
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Susa kirjoitti: 27 Touko 2023, 18:36
Susa kirjoitti: 26 Touko 2023, 15:01 Kontra, kerroit vaimosikin jo vihjailleen että eikö siellä ole ketään viisasta joka laittaisi tämän jauhamisen poikki.
Oletko sinä viisas vai tyhmä?
Kontra ei pysty tätä jauhamista lopettamaan. Ei mitenkään.
Voi vaimo rukkaasi. :cry:
Mikäs ongelma se vaimolle on? Hauskaahan hänellä kun koenauraa mun jutut ennakkoon, ettei ihan sopimattomia pääse livahtamaan ohi sensuurin.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että nuo Sasun ja Pesun seikkailut ei menis sensuurista läpi.
On ollut puhetta, että järjestettäisiin sellainen laatuauditointi, että kun sen läpäisen, saan itse päättää mitä lataan nettiin.
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9938
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kontra kirjoitti: 27 Touko 2023, 18:37
Tuulispää kirjoitti: 27 Touko 2023, 09:14
Brainwashed kirjoitti: 27 Touko 2023, 09:01
Tuulispää kirjoitti: 27 Touko 2023, 08:39


Muutamille on tullut tapa vastustaa kaikkea edistyksellista huuhaana.
Tjaa, itse en voi oikein sietää tyhmyyttä, vähiten kun se on omasta takaa. Kun asioin tyhmien asiakkaiden kanssa, niin minun pitää oikein pinnistellä etten möläyttäisi jotakin joka pilaisi homman.
Kontran hörhöily ei ollut edistyksellisyyttä vaan aitoa ja puhdasoppista perseilyä.

8-)
Kaikki Kontran jutut poislukien suihkuturbiinit ovat niin korkealentoisia, että en oikein saa niistä kiinni.
No eikö sulla jäänyt mitään kysyttävää suihkumoottoreista? Minäpä kysyn:
Kuinka suuri on työntöteho lentokoneen startatessa?
Mikä on Laval-suutin, ja mihin sitä tarvitaan?
Kuinka suureksi tavallisen suihkumoottorin sisällä voi kaasuvirtausten nopeus nousta maksimissaan?
Miten tubiinin siivet saadaan kestämään suurempaa kuumuuta, kuin mikä on niiden sulamispiste?
Miten alas saa moottorin kierrosnopeuden laskea ilmassa, ja mikä sen määrää?
Miten kuuma ilma moottorin sisällä saadaan virtaamaan moottorissa aina taaksepäin eikä tunkemaan ahtimesta eteenpäin?
No äniitä.
Mulla on vaan näitä raketteja...ja potkurikoneita enää esittää.
bleu3comp44.jpg
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7199
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Susa »

asdf kirjoitti: 27 Touko 2023, 18:41 Samaa mietin, että pitäiskö perustaa veto, milloin tämä loppuu?
100€ sen puolesta, että Kontra on niin vaimonsa kertoman kaltainen ettei voi tätä lopettaa.
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Voin kyllä näitä Sasun ja Pesun seikkailuja kirjoitella lisääkin, jos kiinnostusta riittää.
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7199
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Susa »

:D
Eusa
Reactions:
Viestit: 1398
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 12:05

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Eusa »

Nasu-Sasu ja miut: sisu-Kisu pesulla, Allu se pusi-kusis tuima-Jusa-Susan.
Hienorakennevakio vapausasteista: (1+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹
Kontra
Reactions:
Viestit: 2743
Liittynyt: 05 Maalis 2023, 21:29

Re: Gravitaatio

Viesti Kirjoittaja Kontra »

asdf kirjoitti: 27 Touko 2023, 18:41
Susa kirjoitti: 27 Touko 2023, 18:36
Susa kirjoitti: 26 Touko 2023, 15:01 Kontra, kerroit vaimosikin jo vihjailleen että eikö siellä ole ketään viisasta joka laittaisi tämän jauhamisen poikki.
Oletko sinä viisas vai tyhmä?
Kontra ei pysty tätä jauhamista lopettamaan. Ei mitenkään.
Voi vaimo rukkaasi. :cry:
Samaa mietin, että pitäiskö perustaa veto, milloin tämä loppuu? Kontra itse pitää tätä yllä, mutta luultavasti sanoin tämän, koska älykkyysosamääräni ei riitä muuhun.
Kiinnostaisko sua liittyä Sasun ja Pesu kumppaniksi siinä ei ÄO:ta kysellä? Koko trio, kyllä lähtee. Ei sua siitä kukaan tunista, älä sätä ujostele. Haluaisito vaikka maineikaan Asterixin kamaksi, saataisi vähän etnistä mystiikkaa mukaan?
Vastaa Viestiin