Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

SHT
Reactions:
Viestit: 616
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja SHT »

Minut on ilmeisesti leikattu 3 kertaa. Ensin 6-vuotiaana keinuin sisällä olevassa keinussa ja otin vauhtia potkaisemalla seinään. Seinällä oli piirustus kiinnitettynä silmäneulalla, neula meni jalkapohjaani ja jouduttiin poistamaan leikkauksessa.
Viime vuonna minulle tehtiin nukutuksessa korvatorven laajennusleikkaus, se onnistui todella hyvin. Nyt kuulen ja ei ole korvatulehduksia.
Ennen tätä leikkausta lääkäri katsoi kurkkuuni ja sanoi, että nielurisat on leikattu pois. Minä olin erittäin hämmästynyt, sillä kun olin 22-vuotias ja opiskelin Helsingissä, saírastuin kurkkupaiseeseen.Tällöin minut lähettiin Helsingistä Kotkaan nielurisojen poistoa varten (tuolloin opiskelia oli kirjoilla aiemmassa kotikunnassaan). Kotkassa lääkäri sanoi, että Helsingissä hössötetään liikaa ja nielurisoja ei tarvitse poistaa.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Leikattu on vaikka ja mistä, mutta ei nukitettu.
Can I pet that dog?
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5791
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

2 kertaa, umpisuoli 5 vuotiaana ja tyrä 23 vuotiaana. Olisin kuollut jo 3 vuotiaana aivokalvontulehdukseen ellei olisi tätä modernia lääketiedettä, että kiitos kovasti sille!

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Erakko
Reactions:
Viestit: 669
Liittynyt: 14 Joulu 2022, 20:06

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja Erakko »

Umpisuoli lapsena, Etusormeen on laitettu tikkejä. Tyräleikkaukselle olisi tarve.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4375
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Nukutettu kahdesti. Olin jotain 11, kun kitarisat poistettiin ja korvat putkitettiin. Sitten nelikymppisenä sterilisaatio. Lisäksi yksi viisaudenhammas on kaivettu ienluun sisältä, oli seiskahampaan juuren viereen kiilautunut.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
VCO
Reactions:

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja VCO »

Legioonassa vähän puoskaroitiin mutta ei sen jälkeen. :mrgreen:
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2287
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Molemmat polvet (juoksin nuorena) sekä kaksi sektiota. Kerran hätänukutettu, muut puudutuksessa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4782
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kerran nukutettu, kun nenää suoristeltiin nyrkkiraudan jäljiltä. Vahvassa pyhinälääkityksessä leikattu sivuttain kasvaneet viisaudenhampaat ja vesikives muutama vuosi sitten.

Tikkejä tuli lapsena ja teininä muutaman kerran.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kuinka monta kertaa olette olleet leikkauksessa ?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kaipa sitä parikymmentä kertaa on joutunut leikkauspöydälle ja tikkejä on toistasataa. Harrastukset ovat olleet aina vauhdikkaita, kuten myös elämäntapa.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Vastaa Viestiin