Kumpi on hullumpi Hullu..?

Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 834
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Jokos hän joka tietää kuka on hullu vaiko se Hullu itse? :lol:
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Ad astra
Reactions:
Viestit: 41
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 01:02

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja Ad astra »

Hyvä kysymys,hullu itse on luultavasti ainakin onnellisempi noista kahdesta.😁
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5875
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Jos tarkoitat, hullu, joka tietää että on hullu tai hullu, joka ei tiedä olevansa hullu, niin vaikea sanoa oman tuttavapiirin perusteella. Ne, jotka tiedostavat ongelmansa pärjäävät kyllä yhteiskunnallisesti ajatellen paremmin, mutta kyllä mania- ja psykoositapauksilla tuntuu ajoittain olevan kovinkin hauskaa - tosin yleensä niissä tapauksissa itku tulee jo varsin lyhyestä ilosta.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Suomi on siitä ihmeellinen maa, että jos menet lääkäriin ja kerrot epäileväsi olevan hullu, niin sinulla todistetaan testeillä, että ette te ainakaan mikään hullu ole, vaan erittäin fiksu, viisas ja täysin normaali tyyppi. Sitten, jos menet kallonkutistajalle ja sanot, että en minä ainakaan hullu ole, niin kallonkutistajalle se meinaa, että tuo se vasta hullu onkin. Oma mielipide kallonkutistajista on se, että he ovat ehkä kaikista hulluimpia, koska ovat päätyneet alalle yleensä tutkiskelemalla omaa hulluuttaan.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 834
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Neutroni kirjoitti: 02 Joulu 2022, 18:19 Jos tarkoitat, hullu, joka tietää että on hullu tai hullu, joka ei tiedä olevansa hullu, niin vaikea sanoa oman tuttavapiirin perusteella. Ne, jotka tiedostavat ongelmansa pärjäävät kyllä yhteiskunnallisesti ajatellen paremmin, mutta kyllä mania- ja psykoositapauksilla tuntuu ajoittain olevan kovinkin hauskaa - tosin yleensä niissä tapauksissa itku tulee jo varsin lyhyestä ilosta.
En oo ainias-hullu, vaan joskus hullunmielinen. Oon vitun kilttikin mun kaikille tutuille, sukulaisille ja ystäville. Mut mä välillä luulen olevani hullu muitten kokea/tajuta.
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Mistäs tuollainen peukutus toiminto tulee?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4782
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

John Carter kirjoitti: 02 Joulu 2022, 19:14 Mistäs tuollainen peukutus toiminto tulee?
Palkissa viestin kohdalla on tollanen hymynaama, siitä voi valita. Mut se ei toimi vielä ihan kunnolla, tulee ekalla kertaa AJAX error.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Ajax-virhe?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Reaction duplicate?
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Siis toimii.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 834
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

John Carter kirjoitti: 02 Joulu 2022, 19:28Siis toimii.
Sorry, alapeukutin vain koklatakseen myös alapeukkuu. :)
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Ei tarvitse pahoitella, sillä en loukkaannu kovinkaan helposti ja olen yleensä aina iloinen.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 834
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Täs on toi että saa tietää kuka ylä tai alapeukutti sua. Sit voikin haastaa hänet kaksintaisteluun Tunkiolle.
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17694
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Sellainen Battle-osio olisi hyvä, hieman samanlainen kuin aikoinaan Celebrity Deathmatch. Sanallisesti ohjattava aniomaatio joka viikonloppuun, kun AI-kehittyy hieman vielä lisää. Ja tietenkin vedonlyönti siihen kylkeen känniääliöille!
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Kumpi on hullumpi Hullu..?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Haa! Se onkin hyvä että tietää kuka alapeukuttaa. Musta tuntuu että moni "Vierastaa" tätä uutta palstaa kun modet ja moderointi on palstan väkeä. Ihan kaikkea ei voi kirjoitella. Itse en entisellä hirveästi alapeukuttanut. Jos jokin taas oli hyvä kirjoitus niin peukutin ylös.

En tiedä olenko hullu ja itsensä objektiivinen analysointi on mahdotonta. Siis on luottava ulkopuoliseen arviointiin. Siinä on vain se vika että kukaan muu ei voi tietää minkälainen olet ja mitä asioita aivoissasi pyörii (Tästä en ole sairastumisen jälkeen koskaan enää ole ollut varma.). Välillä tuntuu että kaikki "Aistivat" että tuo ei ole ihan normi (Mitä se sitten tarkoittaakin). Psyykkinen sairaus on runnellut myös kehoa. Asento on vaikka kuinka yrittäisi kumara kävellessä ja katse miltei aina kenkien kärjessä. Isoisäni (Kannaksen veteraani) huomautti jos teininä minua siitä kun en katso silmiin. Antaa kuulemma epärehellisen kuvan. Toisaalta kun itsetunto ja psyyke on täysin murskattu niin minkä tavoilleen voi. Nykyään pyrin katsomaan keskutelukumppania silmiin (Inhottava tunne). Eräs pelästyi kunnolla ja ahdistui kun kerroin että analysoin jokaisen tapaamani ihmisen ensi sekunnista lähtien. En kerro sitä enää. Mutta pohjimmiltaan jo ensi sekunneista ihmissuhteessa voi saada aika hyvän kuvan. Yleensä ne itselläni ovat ollet aika oikeita. Vaistoon pitäisi luottaa enemmän mutta järki puhuu aina muuta ja on yleensä väärässä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin