Korjattiin siis vastaamaan sinun maailmankuvaasi. Mites se menikään, ensin poltetaan kirjoja, ja sitten...
Tyhmiä kysymyksiä
Re: Tyhmiä kysymyksiä
Sinulle ei siis mene jakeluun, etteivät arvot vaikuta ymmärrykseen?
Itse ymmärrän täysin sukurutsan ja kannibalismin konsepteina, vaikka en kumpaakaan hyväksy.
Tietysti, onhan sukurutsan ymmärtäjät idiootteja.
Same same but different
Jonkun asian periaatteellinen ymmärtäminen ei ole idiotismia. Kaikki ymmärtävät senkin, miten toiselta ihmiseltä riistetään henki, mutta harva sen hyväksyy.
Mutta eihän idiootit synny, ne paskotaan.
Same same but different
Eikö kukaan näe paradoksia omassa toiminnassaan? Esim. sitä kun ihminen jonka hiilidioksidi päästöt on 5000€/kk kierrättää maitopurkkien muovikorkit ja pahvin eri roskikseen.
Same same but different
Niin tekee vain idiootit, eivätkä kaikki ole idiootteja, vaikka idiootit niin kuvitteleekin.
Kyllä ansaitun euron hiilijalanjälki pystytään laskemaan, onhan se suorassa suhteessa kuluttamiseen.
Mutta ei rahanahneita huvita sitä tehdä ja siitä keskustella, koska se kyseenalaistaisi heidän arvomaailmansa, sen rahanahneuden.
"Niin mutku minä vapaasti mielikuvituksen avulla niin valitset mitkä rahani käytän,koska olen irti todellisuudesta ja syyseuraus ketjusta, uskon sokeasti itseeni ja vapaaseen tahtoon ja demonikratiayksilön vapauteen" (vaikka tiedemiehet osoittaakin sen olevan harhaa.)
https://www.hs.fi/tiede/art-2000006228802.html
Same same but different
Tuo tietohan oli hyvä kierrättää, helpottaa sellaisten elämää joka niitä muovikorkkitölkkejä käyttää.
Same same but different
Tietoa ei pidä pantata itsellä.