Avaruuden rakenne

Kontra
Reactions:

Re: Avaruuden rakenne

Viesti Kirjoittaja Kontra »

Fizikisto kirjoitti: 11 Helmi 2024, 21:54
Kontra kirjoitti: 11 Helmi 2024, 21:19 Minä olen sanonut, että jos minua loukataan, annan takaisin niin että tuntuu.
Onko sinua loukattu sillä, että on pyydetty perusteluita väitteillesi?

Vai sekö loukkaa, että muilla on pieni epäilyksen siemen siitä, pystytkö maallikkona pesemään kaikki maailman etevimmät alan asiantuntijat?
Ei sillä ole loukattu, ja minähän olen syyn selittänyt monta kertaa, miksen ole sitä voinut tänne tuoda, vaan Moomin v-tuilulla minun henkisistä kyvyistäni.

Hienoa, että sullakin on huumorintajua - että maailman etevimmät alan asiantuntijat? HAHAHAH.
Ja sinä pidät minua maallikkona? Tarvitaanko edes kovin poikkeuksellisia älyn lahjojakaan, että pystyy kyseenalaistamaan selvästi ammattitaidottomien fyysikoiden tulkintoja?

No kyllä siihen järkeä tarvitaankin, että pystyy noille "asiantuntijoille" asian niin esittämään, että heidän älyllisillä resursseillaan mokansa ymmärtäisivät.

Uskotko sinä, että ymmärtäisit minun selitykseni? Epäilen pahasti. Erehdyin pitämään sinua itseni, Deimoksen ja JPI:n tasoisena. Jos vain entisen palstan PPO olisi täällä, hän voisi tulla kysymykseen, mutta ei taida olla kuvioissa, kun ei ole ilmoittautunut.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kontra hyvä, missä olen arvostellut, saati vittuillut, henkisiä kykyjäsi? Amatööri sinä ymmärtääkseni olet, samoin olet esittämässä jotain teorian tapaista, joka kumoaa nykyisen tieteellisen käsityksen.

Suurin osa näistä on höpöä ja esitin kysymyksen, joka on jonkinlainen esitesti sille, onko hommassa joku muukin juoni kuin oma fiilis. Et osannut tai halunnut vastata.

Sen sijaan aloit sylki vaahdoten suoltaa jotain solvauksia. Ihme gubbe.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
JMe1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja JMe1 »

Ihme gubbe.
--
Voi olla korkealentoista mutta Kontra vaikuttaa tekoälyn testitapaukselta. Eli testataan huomaavatko keskutelijat että vastassa onkin tietyillä parametreilla konfattu profiili. Perustelu : poukkoileva persoonallisuus.
Paikalla
OlliS
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Ei avaruutta tule lisää, vaan aika-avaruutta. Ja siinä aika-avaruudessa se mitä tulee lisää, ei ole se avaruus, vaan se aika 👍❤️😇🌌
http://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Kontra
Reactions:

MooM kirjoitti: 11 Helmi 2024, 22:43 Kontra hyvä, missä olen arvostellut, saati vittuillut, henkisiä kykyjäsi? Amatööri sinä ymmärtääkseni olet, samoin olet esittämässä jotain teorian tapaista, joka kumoaa nykyisen tieteellisen käsityksen.

Suurin osa näistä on höpöä ja esitin kysymyksen, joka on jonkinlainen esitesti sille, onko hommassa joku muukin juoni kuin oma fiilis. Et osannut tai halunnut vastata.

Sen sijaan aloit sylki vaahdoten suoltaa jotain solvauksia. Ihme gubbe.
Sinä aina vaan jatkat hävyttömälle tyylillesi uskollisena.

Sinä valitit, ettei kosmologia ollut sinulle tuttua, mutta nyt yht’äkiä sinusta onkin tullut silmäräpäyksessä varsinainen haka kosmologiassa, kun kuvittelet pystyväsi arvostelemaan minun keräämääni aineistoa kosmologiasta. Kun sinulta on se mennyt yli hilseen, niin alat sättiä minua tyhmyydestäsi. Eihän siinä mitään - tämähän on aivan normaalia käyttäytymistä täällä hölmöläisten palstalle. Oppilas muuttuu yhtäkkiä opettajaksi.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Se on kyllä äärimmäisen viihdyttävää, kun Kontralta palaa käämi. Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä, sanotaan.
a.k.a. Peter Ian Staker
Kontra
Reactions:

Eikös ala ollakin iltasadun aika. Ajastakin kaksi versiota joista valita.

Aikuisten satu

Pimee energia päitä sekottaa,
Albert toheloille nauraa hekottaa:
”sileeks perintöni pistää,
nehän välitä ei mistää(n),
kosmologit sen kun hölmöilee”.

Satu toden syvään uneen tuudittaa,
usko itseen mielen salaa puuduttaa.
Luonto keskisormen nostaa,
satuun uskovalle kostaa,
se on satu aikuisten.

Hassu tarina on satu aikuisten,
usko kun on pienten lapsosten.
Luonto näyttää pitkää nenää
mihin uskoa voi enää,
tiede harhateillä hortoilee.

AIKAA menneisyyden mörkö hallitsee
usko harhaan monen mieltä vallitsee,
järjen aika viimein voittaa
tyhmyys surumarssin soittaa
hurskas rakennelma maahan poljetaan.

AIKAA menneisyyden mörkö hallitsee
usko harhaan monen mieltä vallitsee,
hurskas rakennelma kaatuu
tyhmyys mullan alle maatuu
järjen ääni viimein vallan saa

Nobel komitean touhut naurattaa,
tyhmyys tieteessä kun vallan anastaa,
maalaisjärki sentään kantaa,
pölvästeille risut antaa,
tiede kunnian taas ansaitsee.

Aivotuhnujaan kun tollot päästelee,
mielipiteitänsä viisas säästelee,
mainettaan kun fiksu vaalii,
röyhkeet kuuluisuuttaa haalii
kansan mielet villitsee.
Kontra
Reactions:

asdf kirjoitti: 11 Helmi 2024, 23:26 Se on kyllä äärimmäisen viihdyttävää, kun Kontralta palaa käämi. Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä, sanotaan.
Eihän minulla mitään käämi ole palanut. Hauskaahan tämä on - oikein viihdyttävää, ja hyvä että sinäkin viihdyt. Niskat vaan alkaa kipeytyä, ja vaalivalvojaiset jäi väliin, mutta onneksi kansan järki pääsi voitolla - niin olisin toivonut täälläkin - mutta toivossa on hyvä elää.
Paikalla
Fizikisto
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Fizikisto »

OlliS kirjoitti: 11 Helmi 2024, 22:07
Kontra kirjoitti: 11 Helmi 2024, 21:19 Minä olen sanonut, että jos minua loukataan, annan takaisin niin että tuntuu.

Vai sekö loukkaa, että muilla on pieni epäilyksen siemen siitä, pystytkö maallikkona pesemään kaikki maailman etevimmät alan asiantuntijat?
Ptolemaioskin oli maailman etevin alan asiantuntija. Kirkko avusti teorian ylläpitoa polttamalla vastustajat roviolla.
En ymmärrä pointtiasi. Ptolemaioksen malli vastasi hyvin sen aikaisia mittauksia, ja varmaan vielä tuhat vuotta siitä eteenpäin. Samalla tavalla Newtonin lait olivat sopusoinnussa useamman sata vuotta ennen kuin kyettiin mittaamaan poikkeava tulos. Ei tässä ole mitään ihmeellistä tieteessä. Mutta sinä et ole kyennyt muodostamaan mitään edes teoriaksi kutsuttavaa asiaa, jota voisi verrata mittauksiin. Turhanpäiväistä lässytystä vain.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Luin muutaman sivun läpi ja mietin pitäisköhän tänne perustaa suljettu osasto.
Kontra
Reactions:

KultaKikkare kirjoitti: 11 Helmi 2024, 23:48 Luin muutaman sivun läpi ja mietin pitäisköhän tänne perustaa suljettu osasto.
Tuntuuko siltä, että kaipaat turvallisia seiniä ympärillesi?
Paikalla
Fizikisto
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Fizikisto »

Kontra kirjoitti: 11 Helmi 2024, 22:36

Ei sillä ole loukattu, ja minähän olen syyn selittänyt monta kertaa, miksen ole sitä voinut tänne tuoda, vaan Moomin v-tuilulla minun henkisistä kyvyistäni.

Hienoa, että sullakin on huumorintajua - että maailman etevimmät alan asiantuntijat? HAHAHAH.
Ja sinä pidät minua maallikkona? Tarvitaanko edes kovin poikkeuksellisia älyn lahjojakaan, että pystyy kyseenalaistamaan selvästi ammattitaidottomien fyysikoiden tulkintoja?

No kyllä siihen järkeä tarvitaankin, että pystyy noille "asiantuntijoille" asian niin esittämään, että heidän älyllisillä resursseillaan mokansa ymmärtäisivät.

Uskotko sinä, että ymmärtäisit minun selitykseni? Epäilen pahasti. Erehdyin pitämään sinua itseni, Deimoksen ja JPI:n tasoisena. Jos vain entisen palstan PPO olisi täällä, hän voisi tulla kysymykseen, mutta ei taida olla kuvioissa, kun ei ole ilmoittautunut.
En kyllä itse huomannut mitään tuollaista vittuilua MooMilta.

Etkö olekaan maallikko? Pahoittelut. Sinulla on siis alan koulutus ja kenties vieläpä työkokemusta alalta? Miksi täällä amatööripalstalla sitten soitat suutasi, laita paperi vetämään sinne muiden julkaisujesi joukkoon.

Pimeä energia on mittauksissa havaittu asia (siinä mielessä kuin sen toisaalla määrittelin). Et pysty taistelemaan sitä vastaan millään määrällä järkeä, koska mittaukset ovat tieteen tuomari. Ainut keino on osoittaa joku virhe mittauksissa.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kontra kirjoitti: 11 Helmi 2024, 23:51
KultaKikkare kirjoitti: 11 Helmi 2024, 23:48 Luin muutaman sivun läpi ja mietin pitäisköhän tänne perustaa suljettu osasto.
Tuntuuko siltä, että kaipaat turvallisia seiniä ympärillesi?
Ei kyllä mä laittaisin sut sinne Ollin kanssa. Siellä ei laajeneva universumi ahdista eikä pimeä energia kummittele.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

asdf kirjoitti: 11 Helmi 2024, 23:26 Se on kyllä äärimmäisen viihdyttävää, kun Kontralta palaa käämi. Hulluuden ja nerouden raja on häilyvä, sanotaan.
Ei ihan turhat jätkät ikiliikkujia keksi.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Paikalla
OlliS
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja OlliS »

Fizikisto kirjoitti: 11 Helmi 2024, 23:46
OlliS kirjoitti: 11 Helmi 2024, 22:07
Kontra kirjoitti: 11 Helmi 2024, 21:19 Minä olen
...
sekö loukkaa, että muilla on pieni epäilyksen siemen siitä, pystytkö maallikkona pesemään kaikki maailman etevimmät alan asiantuntijat?
Ptolemaioskin oli maailman etevin alan asiantuntija. Kirkko avusti teorian ylläpitoa polttamalla vastustajat roviolla.
En ymmärrä pointtiasi. Ptolemaioksen malli vastasi hyvin sen aikaisia mittauksia, ja varmaan vielä tuhat vuotta siitä eteenpäin. Samalla tavalla Newtonin lait olivat sopusoinnussa useamman sata vuotta ennen kuin kyettiin mittaamaan poikkeava tulos. Ei tässä ole mitään ihmeellistä tieteessä. Mutta sinä et ole kyennyt muodostamaan mitään edes teoriaksi kutsuttavaa asiaa, jota voisi verrata mittauksiin. Turhanpäiväistä lässytystä vain.
Niinhän te sanotte. Todellisuudessa teoriani on ihan hyvä ja riittävä filosofiassa. Yksi vaihtoehto BBlle. Muttei sellaisia saa esittää, se on kuulemma valehtelua ja mielisairasta.

Lässytystä.

Asia on niin yksinkertainen, että BB on väärä teoría kaikkeudesta.

Uusi tulee, kunhan astronomit ryhdistäytyvät ja uskaltavat tehdä sen ja lakkaavat pelkäämästä noita inkvisiittoreita vertaisarvioinnissa.
http://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Vastaa Viestiin