Minä taidan tietää "keksinnöstäsi" enemmän, kuin sinä itse! Ainakin näyttää Tuulispäätä v-tuttavan hirmuisesti, kun vastauksesi tulee asiatonta ja perätöntä haukkumista. Voisin lyödä kanssasi vetoa siitä, valmistuuko myllysi koskaan ja saatko sille patenttia tai edes markkinoitua sitä kaupalliseen käyttöön. Mutta vedonlyönti tyhjätaskun kanssa on vain ajan haaskausta..Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 10:29Tällä ei ole mitään tekemistä mun innovaation kanssa...turha Moskovan trollin irvistellä asiasta vuodesta toiseen.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 10:16 Niin, jäi sanomatta se, että Tuulispään myllyn "keksintö" on esitelty esimerkiksi: https://www.intechopen.com/chapters/16250 kappaleessa 4.1 jo paljon aikaisemmin, kuin Tuulispää ehti "keksiä" sen.![]()
Espacenetistä saa hyvin nämä asiat varmistettua.
Lentokoneen suunnitteluketju...!
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Suurin rasitus tulee siipeen...toki vääntövarteenkin rasitusta tulee. Vääntövarsi lähinnä välittää vääntöä genelle.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
DK diagnoosisi on hyvin selvä...minä tiedän kaiken paremmin kuin muut on todellakin se vaatimaton asenteesi täällä.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 11:02Minä taidan tietää "keksinnöstäsi" enemmän, kuin sinä itse! Ainakin näyttää Tuulispäätä v-tuttavan hirmuisesti, kun vastauksesi tulee asiatonta ja perätöntä haukkumista. Voisin lyödä kanssasi vetoa siitä, valmistuuko myllysi koskaan ja saatko sille patenttia tai edes markkinoitua sitä kaupalliseen käyttöön. Mutta vedonlyönti tyhjätaskun kanssa on vain ajan haaskausta..Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 10:29Tällä ei ole mitään tekemistä mun innovaation kanssa...turha Moskovan trollin irvistellä asiasta vuodesta toiseen.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 10:16 Niin, jäi sanomatta se, että Tuulispään myllyn "keksintö" on esitelty esimerkiksi: https://www.intechopen.com/chapters/16250 kappaleessa 4.1 jo paljon aikaisemmin, kuin Tuulispää ehti "keksiä" sen.![]()
Espacenetistä saa hyvin nämä asiat varmistettua.

Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Suurin rasitus tulee vääntövarteen ja siiven kiinnityskohtaan. Se vääntövarsihan välittää kaiken sen voiman mitä siipeen kohdistuu ja lisäksi sen pitää kestää tuo jatkuva rynkytys.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Minkäs minä mahdan sille, että tiedän tarkalleen sinun "keksintösi" sisällön. Itse vielä vahvistit sen, minkä minä jo tiesin jo muista lähteistä.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 13:26DK diagnoosisi on hyvin selvä...minä tiedän kaiken paremmin kuin muut on todellakin se vaatimaton asenteesi täällä.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 11:02Minä taidan tietää "keksinnöstäsi" enemmän, kuin sinä itse! Ainakin näyttää Tuulispäätä v-tuttavan hirmuisesti, kun vastauksesi tulee asiatonta ja perätöntä haukkumista. Voisin lyödä kanssasi vetoa siitä, valmistuuko myllysi koskaan ja saatko sille patenttia tai edes markkinoitua sitä kaupalliseen käyttöön. Mutta vedonlyönti tyhjätaskun kanssa on vain ajan haaskausta..Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 10:29Tällä ei ole mitään tekemistä mun innovaation kanssa...turha Moskovan trollin irvistellä asiasta vuodesta toiseen.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 10:16 Niin, jäi sanomatta se, että Tuulispään myllyn "keksintö" on esitelty esimerkiksi: https://www.intechopen.com/chapters/16250 kappaleessa 4.1 jo paljon aikaisemmin, kuin Tuulispää ehti "keksiä" sen.![]()
Espacenetistä saa hyvin nämä asiat varmistettua.![]()
Postasit tiede-lehden foorumilla seuraavaa:
Turha nyt pyristellä, kun vellit on jo housuissa ja itse tunnustit julkisesti asian, jonka tiesin jo entuudestaan..Homer_Backland kirjoitti:Ei vaan mua vaan vitu**aa ankarasti että oivalsit tuon innovaationi retusoimani kuvani ja muun antamani infon pohjalta. Ei se vielä mitään, mutta menit vielä postaamaan sen vaikka hyvin tiesit että jo 1983 multa vietiin leijaidea Hailuodossa ja monta muuta hyvää ideaa...sen jälkeen arkkitehtikilpailuissa.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Tuon sinun arvauksesi oli aivan järjetön, mutta vitsinä murjaisin, että se on juuri se...mitä se ei todellakaan ole.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 14:58Minkäs minä mahdan sille, että tiedän tarkalleen sinun "keksintösi" sisällön. Itse vielä vahvistit sen, minkä minä jo tiesin jo muista lähteistä.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 13:26DK diagnoosisi on hyvin selvä...minä tiedän kaiken paremmin kuin muut on todellakin se vaatimaton asenteesi täällä.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 11:02Minä taidan tietää "keksinnöstäsi" enemmän, kuin sinä itse! Ainakin näyttää Tuulispäätä v-tuttavan hirmuisesti, kun vastauksesi tulee asiatonta ja perätöntä haukkumista. Voisin lyödä kanssasi vetoa siitä, valmistuuko myllysi koskaan ja saatko sille patenttia tai edes markkinoitua sitä kaupalliseen käyttöön. Mutta vedonlyönti tyhjätaskun kanssa on vain ajan haaskausta..![]()
Postasit tiede-lehden foorumilla seuraavaa:
Turha nyt pyristellä, kun vellit on jo housuissa ja itse tunnustit julkisesti asian, jonka tiesin jo entuudestaan..Homer_Backland kirjoitti:Ei vaan mua vaan vitu**aa ankarasti että oivalsit tuon innovaationi retusoimani kuvani ja muun antamani infon pohjalta. Ei se vielä mitään, mutta menit vielä postaamaan sen vaikka hyvin tiesit että jo 1983 multa vietiin leijaidea Hailuodossa ja monta muuta hyvää ideaa...sen jälkeen arkkitehtikilpailuissa.
DK inttämisesi vain pahenee vanhemmiten.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Tonttu kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 14:56Suurin rasitus tulee vääntövarteen ja siiven kiinnityskohtaan. Se vääntövarsihan välittää kaiken sen voiman mitä siipeen kohdistuu ja lisäksi sen pitää kestää tuo jatkuva rynkytys.
Niin mutta se on vain vetoa...siipi taas joutuu ankariin taivutusmomentteihin.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Enemmänhän sitä ankaraa taivutusmomenttia kohdistuu siihen vääntövarteen.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:28
Niin mutta se on vain vetoa...siipi taas joutuu ankariin taivutusmomentteihin.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Niin ja sinä vielä väitit ja vänkäsit, että olisin muka retusoidusta jpg-kuvasta voinut kuoria retusoinnin pois, ja näin saada selville myllysi "salaisuudet".Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 14:58Minkäs minä mahdan sille, että tiedän tarkalleen sinun "keksintösi" sisällön. Itse vielä vahvistit sen, minkä minä jo tiesin jo muista lähteistä.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 13:26DK diagnoosisi on hyvin selvä...minä tiedän kaiken paremmin kuin muut on todellakin se vaatimaton asenteesi täällä.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 11:02Minä taidan tietää "keksinnöstäsi" enemmän, kuin sinä itse! Ainakin näyttää Tuulispäätä v-tuttavan hirmuisesti, kun vastauksesi tulee asiatonta ja perätöntä haukkumista. Voisin lyödä kanssasi vetoa siitä, valmistuuko myllysi koskaan ja saatko sille patenttia tai edes markkinoitua sitä kaupalliseen käyttöön. Mutta vedonlyönti tyhjätaskun kanssa on vain ajan haaskausta..![]()
Postasit tiede-lehden foorumilla seuraavaa:
Turha nyt pyristellä, kun vellit on jo housuissa ja itse tunnustit julkisesti asian, jonka tiesin jo entuudestaan..Homer_Backland kirjoitti:Ei vaan mua vaan vitu**aa ankarasti että oivalsit tuon innovaationi retusoimani kuvani ja muun antamani infon pohjalta. Ei se vielä mitään, mutta menit vielä postaamaan sen vaikka hyvin tiesit että jo 1983 multa vietiin leijaidea Hailuodossa ja monta muuta hyvää ideaa...sen jälkeen arkkitehtikilpailuissa.
Ikävä kyllä, että jpg-formaattiin pakatusta kuvasta ei voi kuoria retusointia pois, eli väitteesi ei kestä päivänvaloa. Tuossa alla tuo kyseinen kuva, jota tuo
väitteesi koskee:
- Liitteet
-
- first_run2.jpg (241.53 KiB) Katsottu 58 kertaa
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Kun siipi pyrkii poispäin kehältä..miten se lisää painoa vääntövarressa ?Tonttu kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:34Enemmänhän sitä ankaraa taivutusmomenttia kohdistuu siihen vääntövarteen.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:28
Niin mutta se on vain vetoa...siipi taas joutuu ankariin taivutusmomentteihin.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:38Niin ja sinä vielä väitit ja vänkäsit, että olisin muka retusoidusta jpg-kuvasta voinut kuoria retusoinnin pois, ja näin saada selville myllysi "salaisuudet".Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 14:58Minkäs minä mahdan sille, että tiedän tarkalleen sinun "keksintösi" sisällön. Itse vielä vahvistit sen, minkä minä jo tiesin jo muista lähteistä.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 13:26DK diagnoosisi on hyvin selvä...minä tiedän kaiken paremmin kuin muut on todellakin se vaatimaton asenteesi täällä.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 11:02
Minä taidan tietää "keksinnöstäsi" enemmän, kuin sinä itse! Ainakin näyttää Tuulispäätä v-tuttavan hirmuisesti, kun vastauksesi tulee asiatonta ja perätöntä haukkumista. Voisin lyödä kanssasi vetoa siitä, valmistuuko myllysi koskaan ja saatko sille patenttia tai edes markkinoitua sitä kaupalliseen käyttöön. Mutta vedonlyönti tyhjätaskun kanssa on vain ajan haaskausta..![]()
Postasit tiede-lehden foorumilla seuraavaa:
Turha nyt pyristellä, kun vellit on jo housuissa ja itse tunnustit julkisesti asian, jonka tiesin jo entuudestaan..Homer_Backland kirjoitti:Ei vaan mua vaan vitu**aa ankarasti että oivalsit tuon innovaationi retusoimani kuvani ja muun antamani infon pohjalta. Ei se vielä mitään, mutta menit vielä postaamaan sen vaikka hyvin tiesit että jo 1983 multa vietiin leijaidea Hailuodossa ja monta muuta hyvää ideaa...sen jälkeen arkkitehtikilpailuissa.
Ikävä kyllä, että jpg-formaattiin pakatusta kuvasta ei voi kuoria retusointia pois, eli väitteesi ei kestä päivänvaloa. Tuossa alla tuo kyseinen kuva, jota tuo
väitteesi koskee:
Ei tietenkään...siksi väitteelläsi ei ole mitään todellisuuspohjaa...koska et ole sitä nähnyt ja aivosi ovat sumentuneet koska et edes toimivaa tasasuuntaaja olisi kyenneyt laitteeseeni toimittamaan.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Katsotaan nyt tulevaisuudessa, kumpi meistä on patologinen valehtelija! Silloin kun teit tuon tunnustuksen, olit suunnilleen psykoosissa ja itku kurkussa sillä mentaliteetilla, että kaikk on männyt.. Tuostakin asiasta vois lyödä vetoa, mutta tyhjätaskun kanssa vedonlyöminen tarkoittaa vain hukkaan mennyttä aikaa..Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:27Tuon sinun arvauksesi oli aivan järjetön, mutta vitsinä murjaisin, että se on juuri se...mitä se ei todellakaan ole.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 14:58Minkäs minä mahdan sille, että tiedän tarkalleen sinun "keksintösi" sisällön. Itse vielä vahvistit sen, minkä minä jo tiesin jo muista lähteistä.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 13:26DK diagnoosisi on hyvin selvä...minä tiedän kaiken paremmin kuin muut on todellakin se vaatimaton asenteesi täällä.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 11:02
Minä taidan tietää "keksinnöstäsi" enemmän, kuin sinä itse! Ainakin näyttää Tuulispäätä v-tuttavan hirmuisesti, kun vastauksesi tulee asiatonta ja perätöntä haukkumista. Voisin lyödä kanssasi vetoa siitä, valmistuuko myllysi koskaan ja saatko sille patenttia tai edes markkinoitua sitä kaupalliseen käyttöön. Mutta vedonlyönti tyhjätaskun kanssa on vain ajan haaskausta..![]()
Postasit tiede-lehden foorumilla seuraavaa:
Turha nyt pyristellä, kun vellit on jo housuissa ja itse tunnustit julkisesti asian, jonka tiesin jo entuudestaan..Homer_Backland kirjoitti:Ei vaan mua vaan vitu**aa ankarasti että oivalsit tuon innovaationi retusoimani kuvani ja muun antamani infon pohjalta. Ei se vielä mitään, mutta menit vielä postaamaan sen vaikka hyvin tiesit että jo 1983 multa vietiin leijaidea Hailuodossa ja monta muuta hyvää ideaa...sen jälkeen arkkitehtikilpailuissa.
DK inttämisesi vain pahenee vanhemmiten.
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Miksi olisin psykoosissa sun väärän arvauksen takia ?Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:48Katsotaan nyt tulevaisuudessa, kumpi meistä on patologinen valehtelija! Silloin kun teit tuon tunnustuksen, olit suunnilleen psykoosissa ja itku kurkussa sillä mentaliteetilla, että kaikk on männyt.. Tuostakin asiasta vois lyödä vetoa, mutta tyhjätaskun kanssa vedonlyöminen tarkoittaa vain hukkaan mennyttä aikaa..Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:27Tuon sinun arvauksesi oli aivan järjetön, mutta vitsinä murjaisin, että se on juuri se...mitä se ei todellakaan ole.Kivikasvo kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 14:58Minkäs minä mahdan sille, että tiedän tarkalleen sinun "keksintösi" sisällön. Itse vielä vahvistit sen, minkä minä jo tiesin jo muista lähteistä.
Postasit tiede-lehden foorumilla seuraavaa:
Turha nyt pyristellä, kun vellit on jo housuissa ja itse tunnustit julkisesti asian, jonka tiesin jo entuudestaan..Homer_Backland kirjoitti:Ei vaan mua vaan vitu**aa ankarasti että oivalsit tuon innovaationi retusoimani kuvani ja muun antamani infon pohjalta. Ei se vielä mitään, mutta menit vielä postaamaan sen vaikka hyvin tiesit että jo 1983 multa vietiin leijaidea Hailuodossa ja monta muuta hyvää ideaa...sen jälkeen arkkitehtikilpailuissa.
DK inttämisesi vain pahenee vanhemmiten.
Älä ole hölmö.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.
Fred Lindsey
Fred Lindsey
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
Ihan fysiikan lakien mukaisesti vääntövarren pituus vaikuttaa vääntövoimaan. Jos otat siiven kärjestä kiinni ja yrität taivuttaa sitä niin todennäköisesti se pettää siitä kohdin mistä on pisin matka siiven kärkeen. Siis vääntövarren tyvestä.Tuulispää kirjoitti: ↑22 Touko 2023, 15:42Kun siipi pyrkii poispäin kehältä..miten se lisää painoa vääntövarressa ?
Re: Lentokoneen suunnitteluketju...!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Patologinen_valehtelu
Patologinen valehtelu, eli mytomania (kreik. mythos tarina + mania) eli pseudologia fantastica (kreik. pseudos väärä + logos puhe, tieto + phantasia mielikuvitus) on sairaalloinen halu valehdella ja keksiä sepitettyjä tarinoita. Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi, suomeksi yleensä patologisiksi valehtelijoiksi.
Pakonomainen valehtelu ei ole lääketieteellinen diagnoosi, vaan se liittyy muihin mielenterveyden ongelmiin oireena.[1]
Jos ihminen hakee valehtelusta hyötyä, se saattaa olla osa narsistista persoonallisuushäiriötä. Käyttäytymismuodosta voi parantua, jos kokee sen itse ongelmaksi, mutta esimerkiksi narsistiseen persoonallisuushäiriöön liittyvää valehtelua ei voi saada parantumaan, sillä henkilö ei itse koe sitä ongelmaksi.[1]
Vankisairaalan vastaavan ylilääkärin Hannu Lauerman mukaan valehtelu menee sairauden puolelle, jos se on ihmiselle pakonomaista tai jos se palvelee hänen sisäistä tasapainoaan niin, että vaihtoehtoja ei ole.[2]
Eräs patologisen valehtelun muoto on paroni von Münchhausenin mukaan nimensä saanut Münchhausen-syndrooma, jossa potilas on tuntevinaan fyysistä kipua ja valittaa siitä saadakseen huomiota.