Kiinnitys vääntövarteen ei ole jäykkä...eli laitteen siipi ei törmää ilmaan joka kierroksella...vaan elää sen kanssa luonnollisessa "symbioosissa".
Sehän tässä on koko keksintö.

Värinä on luonnollista noille..Single Wingissa lähes mahdotonta.Lyde19 kirjoitti: ↑18 Maalis 2023, 13:10 Jäykkä kääntyvä siipi ei ole joustava. Käytät termejä tahallisesti väärin. Kääntyvä siipi saa hieman enemmän tuulesta vauhtia ollessaan "työjakson" neljänneksellä ympyrärataansa. Mutta tämä on myös yksi syy värinään. Siipi välillä kiihdyttää ja välillä jarruttaa kierroksen aikana.
Uskokaa lopulta jo nyt! Kaikki muut myllyt värisee ja tärisee, kuin horkassa. Tuulispään mylly ei tärise eikä värise. Kyyti on tasaista kuin höyhenpatjalla. Muistaisi Tuulispää hakea sen patentin, ennen kuin joku muu keksii ja patentoi.Tuulispää kirjoitti: ↑18 Maalis 2023, 15:47Värinä on luonnollista noille..Single Wingissa lähes mahdotonta.Lyde19 kirjoitti: ↑18 Maalis 2023, 13:10 Jäykkä kääntyvä siipi ei ole joustava. Käytät termejä tahallisesti väärin. Kääntyvä siipi saa hieman enemmän tuulesta vauhtia ollessaan "työjakson" neljänneksellä ympyrärataansa. Mutta tämä on myös yksi syy värinään. Siipi välillä kiihdyttää ja välillä jarruttaa kierroksen aikana.
Kuulin hesalaiselta kaverilta, että Single Wing Energy olisi jättänyt patenttihakemuksen samantapaisesta siiven nitkuttajasta, kuin mitä Tuulispäällä on. Tuntee kyseisen firman kavereita. Onkohan Tuulispää nyt patenttihakemuksissaan pahasti myöhässä?
Vedätät taas.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Maalis 2023, 04:51Kuulin hesalaiselta kaverilta, että Single Wing Energy olisi jättänyt patenttihakemuksen samantapaisesta siiven nitkuttajasta, kuin mitä Tuulispäällä on. Tuntee kyseisen firman kavereita. Onkohan Tuulispää nyt patenttihakemuksissaan pahasti myöhässä?
Mulle se ja sama, mitä sinä luulet tai uskot. Kerroin vain sen, mitä itse kuulin. Hän kertoi em. vihjeen, kun puhe oli kyseisen firman tuulimyllyistä.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Maalis 2023, 06:55Vedätät taas.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Maalis 2023, 04:51Kuulin hesalaiselta kaverilta, että Single Wing Energy olisi jättänyt patenttihakemuksen samantapaisesta siiven nitkuttajasta, kuin mitä Tuulispäällä on. Tuntee kyseisen firman kavereita. Onkohan Tuulispää nyt patenttihakemuksissaan pahasti myöhässä?![]()
No sun vedätys tapasi tuntien...ei voi ottaa todesta.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Maalis 2023, 08:58Mulle se ja sama, mitä sinä luulet tai uskot. Kerroin vain sen, mitä itse kuulin. Hän kertoi em. vihjeen, kun puhe oli kyseisen firman tuulimyllyistä.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Maalis 2023, 06:55Vedätät taas.![]()
Vapaa maa, myös sen suhteen, uskooko vai ei. En edes tiedä sitä, onko just samanlainen siiven nitkutussysteemi, vai hieman erilainen. Insinöörit osaavat kehitellä luovasti ja hieman erilaistakin systeemiä..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Maalis 2023, 09:02No sun vedätys tapasi tuntien...ei voi ottaa todesta.