Nyt Netflix sen teki

Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Ei prkl onnistu enää tilin jakaminen. Kunnon paskaa!
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Minulle nyt on selviö että jos tilaan suoratoistopalvelun niin tili pysyy yhdessä taloudessa. Entisessä paikassa jaeltiin tunnuksia ja käyttäjätilejä ja pyydettiin minuakin mukaan. Kun en lähtenyt pidettiin tyhmänä. En ole tyhmä vaan moraalini ja etiikkani ovat erilaiset.

Jokaisessa elokuvassa on alussa että jos nyt rippaat tämän elokuvan ja jaat sitä saat 250 000 dollarin sakon. Ei siinä mitään epäselvää ole. Tosin kun maksan 4K elokuvasta 40 euroa vähän vituttaa katsoa ilmoitusta.

Edit: Ylihintaisiahan nuo palvelut ovat. Jos hinta olisi kohtuullinen olisi tilaajia eikä tarvitsisi jakaa tunnuksia. 15 euroa 4K materiaalista kuukaudessa on ylimitoitettu. Joten äänestin jaloillani toistaiseksi.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4370
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja MooM »

No meillä on jaettu yhdessä taloudessa. Jaettu siksi, että eri ihmiset katsovat erilaisia juttuja, usein samaan aikaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Aika kakkoslaatua leffat siellä. Ite annoin tilin kuivua enkä laita sinne enempää rahaa.
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4370
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja MooM »

Hyviä sarjoja olen sieltä katsonut. Leffoja en juurikaan, kun ei jaksa sitoutua moneksi tunniksi.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Saa nähdä saavatko homman toimimaan ilman älytöntä lisävaivaa legit-käyttäjille. Esimerkiksi muksun se tili oikeastaan on, joten sen pitää voida katsoa missä ikinä on.

Ja tähän asti netflix on pyytänyt jakamaan tunnuksiaan, eli mitään tekemistä moraalin kanssa niiden jakamisella ei ole.
Tai siis on ollut moraalitonta olla jakamatta.
Can I pet that dog?
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Deimos kirjoitti: 25 Touko 2023, 12:41 Minulle nyt on selviö että jos tilaan suoratoistopalvelun niin tili pysyy yhdessä taloudessa. Entisessä paikassa jaeltiin tunnuksia ja käyttäjätilejä ja pyydettiin minuakin mukaan. Kun en lähtenyt pidettiin tyhmänä. En ole tyhmä vaan moraalini ja etiikkani ovat erilaiset.

Jokaisessa elokuvassa on alussa että jos nyt rippaat tämän elokuvan ja jaat sitä saat 250 000 dollarin sakon. Ei siinä mitään epäselvää ole. Tosin kun maksan 4K elokuvasta 40 euroa vähän vituttaa katsoa ilmoitusta.

Edit: Ylihintaisiahan nuo palvelut ovat. Jos hinta olisi kohtuullinen olisi tilaajia eikä tarvitsisi jakaa tunnuksia. 15 euroa 4K materiaalista kuukaudessa on ylimitoitettu. Joten äänestin jaloillani toistaiseksi.
Ameriikan serkkujen sakkokäytännöt tai niillä uhkailut eivät ulotu härmään.
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Nyt Netflix sen teki

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Hyviä dokkareita kyllä mutta ne on jo kaikki katsottu. Wednesdaysta tykkäsin. Stranger Things vain eka tuontatokausi. Altered Carbonin ja Squid Gamen katsoin kaikki.

Laatudokkareita ehkä kapiaan eniten. Kyllä mä Netflixiin palaan. HBO ei käsittääkseni ole kallis, noin 10 euroa?

Ihan sama ulottuuko härmään. Ei mun silti tarvitse katsella sellaista elokuvassa josta olen pulittanut 40 euroa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin