Keijona ja perunat?

AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Raspu kirjoitti: 26 Touko 2023, 14:04Nälvijät taas vauhdissa.Kerros Jortikka mitä mieltä olet kokomuuksen pridepotkuista? Etkös sinäkin ole pridemiehiä ja arvokokoomuslainen.
Harmittaahan nuo. Pridepotkut. Toisaalta olen sitä mieltä, että kokoomus olisi yhtenä rintamana voinut äänestää translain puolesta.

Mutta en nyt ymmärrä. Täällähän aiheessa kuin aiheessa alkaen rintaliivien sovittamisesta päätyen hammastikkujen paksuuteen ollaan huolissaan, minä minä minä ja egon harhasta ja emokratista ja itsekkyydestä ja kaikkivoipaisuuden harhasta. Minä olen vakavasti huolissani siitä, mitä yksinäisille yksilöön takertuijille jotka ovat minä minä minä ja fokusoitumistä on pakkomielteisesti vailla niin mikä vaikutus sillä ja omista tunteista puhumisella on perunoihin. Onko se perunoille vapaa valinta, ateistiselle itseensä uskovaiselle perunalle, joka kuvittelee olevansa rationaalinen, eikä pysty ymmärtämään vain pakoilevansa todellisuutta minäkeskeisyyhden luoman subjektiivisuuden suojaan, mielen peräkammariin ja egon kuplaan. Mutta mitäs jos, terävään älyyn törmätessään kupla puhkea? Millaisia vaikutuksia sillä on perunan psyykelle. Vaikuttaako tämä perunapenkissä perunoiden hierarkiaan. Ja mitä seurauksia sillä on. Pitäisi perunapenkissä emokratia kieltää?
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Kuinka gurumiehet saa pillua?
Tatskatytölle käsitöitä ja hamppua.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Raspu kirjoitti: 26 Touko 2023, 14:04 Nälvijät taas vauhdissa.
Kerros Jortikka mitä mieltä olet kokomuuksen pridepotkuista?
Etkös sinäkin ole pridemiehiä ja arvokokoomuslainen.
Ei noita kannata juurikaan noteerata. Jördehän on karikatyyri ja nimimerkkinsä roolissa, lisäksi tuon roolinsa vanki, sama kuin idiootti.
Same same but different
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Minimus Yahves kirjoitti: 26 Touko 2023, 11:20 Niiden pottujen lisäksi keke ihmettelee, miksi hänen kullinsa ei kulu, vaikka se ei koskaan veny.

Kun keke vihdoin joskus saavuttaa teini-iän, huomaa hän ehkä, että venyneellä kullilla kun touhuaa, se joskus kuluu. Tai sitten käy niin, että tuolla luonteella ei koskaan pääse kulumia syntymään.
Niin. Miten ihmeessä joku voisi tietää minkälainen joku ominaisuuksiltaan on, jos kieltää sen jonkun kullin olemassaolon ja kulumisen.
Ihan samanlaisia itsekkyytensä sokeuttamia ne on nuo ilmastonmuus- ja jumaladenialistitkin. Kielletään tosiasioita ettei tarvitsisi kullin kulumisesta, itsekkyydestä, ahneudesta ja kusipäisyydestä luopua. Ja jos ei kunnioiteta toisen mielipiteitä kullin kulumattomuudesta, niin se on emokratiaa. Kullin kulumisesta voi seurata paha egon ja kaikkivoipaisuuden harha.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

AimoJortikka kirjoitti: 01 Kesä 2023, 11:27
Minimus Yahves kirjoitti: 26 Touko 2023, 11:20 Niiden pottujen lisäksi keke ihmettelee, miksi hänen kullinsa ei kulu, vaikka se ei koskaan veny.

Kun keke vihdoin joskus saavuttaa teini-iän, huomaa hän ehkä, että venyneellä kullilla kun touhuaa, se joskus kuluu. Tai sitten käy niin, että tuolla luonteella ei koskaan pääse kulumia syntymään.
Niin. Miten ihmeessä joku voisi tietää minkälainen joku ominaisuuksiltaan on, jos kieltää sen jonkun kullin olemassaolon ja kulumisen.
Ihan samanlaisia itsekkyytensä sokeuttamia ne on nuo ilmastonmuus- ja jumaladenialistitkin. Kielletään tosiasioita ettei tarvitsisi kullin kulumisesta, itsekkyydestä, ahneudesta ja kusipäisyydestä luopua. Ja jos ei kunnioiteta toisen mielipiteitä kullin kulumattomuudesta, niin se on emokratiaa. Kullin kulumisesta voi seurata paha egon ja kaikkivoipaisuuden harha.
6,5/10 pistettä
Same same but different
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7428
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

AimoJortikka kirjoitti: 01 Kesä 2023, 11:27
Minimus Yahves kirjoitti: 26 Touko 2023, 11:20 Niiden pottujen lisäksi keke ihmettelee, miksi hänen kullinsa ei kulu, vaikka se ei koskaan veny.

Kun keke vihdoin joskus saavuttaa teini-iän, huomaa hän ehkä, että venyneellä kullilla kun touhuaa, se joskus kuluu. Tai sitten käy niin, että tuolla luonteella ei koskaan pääse kulumia syntymään.
Niin. Miten ihmeessä joku voisi tietää minkälainen joku ominaisuuksiltaan on, jos kieltää sen jonkun kullin olemassaolon ja kulumisen.
Ihan samanlaisia itsekkyytensä sokeuttamia ne on nuo ilmastonmuus- ja jumaladenialistitkin. Kielletään tosiasioita ettei tarvitsisi kullin kulumisesta, itsekkyydestä, ahneudesta ja kusipäisyydestä luopua. Ja jos ei kunnioiteta toisen mielipiteitä kullin kulumattomuudesta, niin se on emokratiaa. Kullin kulumisesta voi seurata paha egon ja kaikkivoipaisuuden harha.
Kulli ei kulu, mutta pillu venyy.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Raspu kirjoitti: 01 Kesä 2023, 13:09
AimoJortikka kirjoitti: 01 Kesä 2023, 11:27
Minimus Yahves kirjoitti: 26 Touko 2023, 11:20 Niiden pottujen lisäksi keke ihmettelee, miksi hänen kullinsa ei kulu, vaikka se ei koskaan veny.

Kun keke vihdoin joskus saavuttaa teini-iän, huomaa hän ehkä, että venyneellä kullilla kun touhuaa, se joskus kuluu. Tai sitten käy niin, että tuolla luonteella ei koskaan pääse kulumia syntymään.
Niin. Miten ihmeessä joku voisi tietää minkälainen joku ominaisuuksiltaan on, jos kieltää sen jonkun kullin olemassaolon ja kulumisen.
Ihan samanlaisia itsekkyytensä sokeuttamia ne on nuo ilmastonmuus- ja jumaladenialistitkin. Kielletään tosiasioita ettei tarvitsisi kullin kulumisesta, itsekkyydestä, ahneudesta ja kusipäisyydestä luopua. Ja jos ei kunnioiteta toisen mielipiteitä kullin kulumattomuudesta, niin se on emokratiaa. Kullin kulumisesta voi seurata paha egon ja kaikkivoipaisuuden harha.
Kulli ei kulu, mutta pillu venyy.
Nussi joskus pikkarin sivusta ja sano ettei ole kulumia kullin varressa.
Can I pet that dog?
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4236
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

On kyllä kummallisia perunoita en paremmin sano.
Minun mielestä noin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Potut pottuina???? Perunasta pilluun. En ole seurannut keskustelua ja ranskalaissatoni ei ole edes kylvetty vielä.

Mutta hyvä että keskustelut päätyvät siihen pääasiaan eli pilluun. Saiskohan sen ympättyä kosmologiaan? No, tavallaan on. Onhan meillä Gang Bang-teoria.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Goswell kirjoitti: 01 Kesä 2023, 13:24 On kyllä kummallisia perunoita en paremmin sano.
Kaunan kantajat, jotka kokevat egonsa kuplan ja arvomaailmansa loukatuksi haluavat kostaa potut pottuina ja kivittää postinkantajaa. Ihan viihdyttävää, kun kertovat tunteistaan ja paljastelevat itseään, informoivat mitkä pointit on osunut ja tarttunut, tunteiden valtaan upottanut.
Same same but different
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Tule tule tänne kirjoittamaan..... niin (tekoälyn kanssa) ajatuksiasi luetaan, (mieltäsi kartoitetaan.)

Joojoo, täysin pyyteettömästi.
.
Same same but different
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Goswell kirjoitti: 01 Kesä 2023, 13:24On kyllä kummallisia perunoita en paremmin sano.
On ne. Kummallisia. Mutta se johtuu siitä, että subjektiivisuutensa sokeuttama peruna ei ymmärrä olevansa stalkkaaja tai maaninen vainoaja, koska hyväksyntää ja oikeutusta etsivä peruna kuvittelee ensisijaisesti toimintansa olevan normaalia, oikeutettua ja oikein, sellaista se on, puolueellisuudesta johtuva epäoikeudenmukaisuus, subjektiivisuus jota ruudun takana kököttäminen sekuntti sekunnilta vahvistaa. Siksi egon harha ja kaikkivoipaisuuden harha ja emokratia perunapenkissä ovat haitallisia.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9462
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

AimoJortikka kirjoitti: 06 Kesä 2023, 09:30
Goswell kirjoitti: 01 Kesä 2023, 13:24On kyllä kummallisia perunoita en paremmin sano.
On ne. Kummallisia. Mutta se johtuu siitä, että subjektiivisuutensa sokeuttama peruna ei ymmärrä olevansa stalkkaaja tai maaninen vainoaja, koska hyväksyntää ja oikeutusta etsivä peruna kuvittelee ensisijaisesti toimintansa olevan normaalia, oikeutettua ja oikein, sellaista se on, puolueellisuudesta johtuva epäoikeudenmukaisuus, subjektiivisuus jota ruudun takana kököttäminen sekuntti sekunnilta vahvistaa. Siksi egon harha ja kaikkivoipaisuuden harha ja emokratia perunapenkissä ovat haitallisia.
6/10
Same same but different
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Jätetään tämä tänne. Eikä mussuteta, että ei toi ole suomi. Viljely on viljelyä ja konehomot on konehomoja.

Can I pet that dog?
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3080
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Keijona ja perunat?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Goswell kirjoitti: 01 Kesä 2023, 13:24 On kyllä kummallisia perunoita en paremmin sano.
On on. Mutta ajatteles. Nyt kun perunat ovat oppineet minä minä minä fokusoitumaan yksilöön ja yksilökeskeisyyteen. Ja oppineet emokratian myötä vapaan tahdon ja vapaan valinnan. Niin entäpä mitä tapahtuu perunpenkissä, jos tekoäly todistaakin, että vapaa tahto on harha. Romuttaako se koko tämän minä minä minä ja itseensä uskomisen ja kaikkivoipaisuuden harhan?
Vastaa Viestiin