Suvaitsemattomat kommarihomot!

Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Vassatihomot ei halua kokkarihomoja prideen.

Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6068
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

No miksi konservatiivinen Kokoomus haluaa tuollaiseen jengiin, jos ei teeskennelläkseen jotain muuta kuin on?
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Neutroni kirjoitti: 24 Touko 2023, 15:31 No miksi konservatiivinen Kokoomus haluaa tuollaiseen jengiin, jos ei teeskennelläkseen jotain muuta kuin on?
Kysy AimoJortikalta.
Mä kuitenkin veikkaan että ei kaikki homot ole vassareita ja kokkareissakin homoja on.
Kaikkihan tuota tukee jotka tekopyhistelee ja kuvittelee saavansa siitä etua, kuten ALKO ja POSTI.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7811
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Carter ilmottautui myös hompelikulkueeseen mutta ei otettu.
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6068
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Raspu kirjoitti: 24 Touko 2023, 15:42 Kysy AimoJortikalta.
Mä kuitenkin veikkaan että ei kaikki homot ole vassareita ja kokkareissakin homoja on.
Varmasti on, mutta ainakin minulla on sellainen ennakkoluulo, että useimmat kokkarihomot eivät tee tivolia suuntautumisestaan. Ei heitä erota homoiksi kukaan, joka ei asiaa tiedä. Ainakin suurin osa minun tuntemista homoista on sellaisia (puoluekantaan katsomatta, mutta luulen että osa äänestää Kokoomustakin, koska heille tuppaa kertymään ylemmän keskiluokan tuloista hilloa sijoitettavaksi vähän eri tahtia kuin perheellisillä heteroilla).

Tuo jengi, jolle sukupuolisen suuntautumisen julkinen esiin tuonti on puoli elämää lienee ennemmin liberaaleja vasemmiston kannattajia. Sitten ne ulisevat, että työhaastattelussa "syrjitään", kun menevät sinne drag-vetimiin pukeutuneena eivätkä osaa puhua kuin itsesään eivätkä saa paikkaa.
Kaikkihan tuota tukee jotka tekopyhistelee ja kuvittelee saavansa siitä etua, kuten ALKO ja POSTI.
Juu, uskon, että noilla arvatenkin konservatiivisten kääkkien johtamilla lafkoilla on ihan sama motiivi.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Neutroni kirjoitti: 24 Touko 2023, 16:06
Raspu kirjoitti: 24 Touko 2023, 15:42 Kysy AimoJortikalta.
Mä kuitenkin veikkaan että ei kaikki homot ole vassareita ja kokkareissakin homoja on.
Varmasti on, mutta ainakin minulla on sellainen ennakkoluulo, että useimmat kokkarihomot eivät tee tivolia suuntautumisestaan. Ei heitä erota homoiksi kukaan, joka ei asiaa tiedä. Ainakin suurin osa minun tuntemista homoista on sellaisia (puoluekantaan katsomatta, mutta luulen että osa äänestää Kokoomustakin, koska heille tuppaa kertymään ylemmän keskiluokan tuloista hilloa sijoitettavaksi vähän eri tahtia kuin perheellisillä heteroilla).

Tuo jengi, jolle sukupuolisen suuntautumisen julkinen esiin tuonti on puoli elämää lienee ennemmin liberaaleja vasemmiston kannattajia. Sitten ne ulisevat, että työhaastattelussa "syrjitään", kun menevät sinne drag-vetimiin pukeutuneena eivätkä osaa puhua kuin itsesään eivätkä saa paikkaa.
Kaikkihan tuota tukee jotka tekopyhistelee ja kuvittelee saavansa siitä etua, kuten ALKO ja POSTI.
Juu, uskon, että noilla arvatenkin konservatiivisten kääkkien johtamilla lafkoilla on ihan sama motiivi.
Se on juurikin näin. Nämä huomiohakuiset karnevaalihomot on ihan oma lajinsa. Narsistinen persoonallisuushäiriö.
Pride on vaan keino olla esillä.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7020
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Nyt oli kyllä sellainen otsikko että ihan piti tulla katsomaan että mitä???? :lol:
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18371
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Suvaitsemattomat kommarihomot!

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Lyde19 kirjoitti: 24 Touko 2023, 15:55 Carter ilmottautui myös hompelikulkueeseen mutta ei otettu.
Ei minulla ole mitään homoja vastaan, vaikka en itse homoilekaan. Nuokin karnevaalipellet voisivat homoilla ilman fanaattista julistustaan ja ilman radikaalia poliittista liikettä, joka aiheuttaa vain vastakkainasettelua yhteiskuntaamme. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan ja myös heterokulkueita voisi perustaa.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Vastaa Viestiin