Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4891
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Suomalainen anniskelupolitiikka on surkuhupaisa jäänne Kekkoslovakiasta, jossa sen tarkoitus oli ilmeisesti mahdollisimman tehokkaasti haitata alkoholin nauttimista. Nykyisin ei sentään tarvitse ostaa kymmenen pennin hintaista asiakkaalta toiselle kiertävää voileipää saadakseen kaljan, mutta näitä kukkasia on edelleen. Kuten se, että jos baarin ja sen terassin välissä on jalkakäytävää, asiakas ei itse saa kantaaa kaljaansa tiskiltä terassille, koska välissä on ei-anniskelualuetta. Ties vaikka ottaisi hörpyn siinä matkalla ja sattuisi väärään kohtaan.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

MooM kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:52 Suomalainen anniskelupolitiikka on surkuhupaisa jäänne Kekkoslovakiasta, jossa sen tarkoitus oli ilmeisesti mahdollisimman tehokkaasti haitata alkoholin nauttimista. Nykyisin ei sentään tarvitse ostaa kymmenen pennin hintaista asiakkaalta toiselle kiertävää voileipää saadakseen kaljan, mutta näitä kukkasia on edelleen. Kuten se, että jos baarin ja sen terassin välissä on jalkakäytävää, asiakas ei itse saa kantaaa kaljaansa tiskiltä terassille, koska välissä on ei-anniskelualuetta. Ties vaikka ottaisi hörpyn siinä matkalla ja sattuisi väärään kohtaan.
Joo, missäs tommonen terassi?
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4891
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Raspu kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:14
MooM kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:52 Suomalainen anniskelupolitiikka on surkuhupaisa jäänne Kekkoslovakiasta, jossa sen tarkoitus oli ilmeisesti mahdollisimman tehokkaasti haitata alkoholin nauttimista. Nykyisin ei sentään tarvitse ostaa kymmenen pennin hintaista asiakkaalta toiselle kiertävää voileipää saadakseen kaljan, mutta näitä kukkasia on edelleen. Kuten se, että jos baarin ja sen terassin välissä on jalkakäytävää, asiakas ei itse saa kantaaa kaljaansa tiskiltä terassille, koska välissä on ei-anniskelualuetta. Ties vaikka ottaisi hörpyn siinä matkalla ja sattuisi väärään kohtaan.
Joo, missäs tommonen terassi?
Esim siellä, missä parkkiruutuja saa käyttää terassina: https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1445154

Ja tietoni oli vanhentunut, nyt voidaan antaa lupa siirtyä:
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005723469.html
Lupaviranomainen voi anniskelualueen hyväksyessään sallia, että asiakkaat kuljettavat alkoholijuomia saman anniskelupaikan anniskelualueelta toiselle luvanhaltijan 56 §:ssä tarkoitetussa omavalvontasuunnitelmassa hyväksymällä tavalla. :lol:
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3224
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:27
Goswell kirjoitti: 18 Elo 2023, 12:00 Nyt vituttaa kuin pientä oravaa kun pähkinät on jäässä.

Tuli viesti, pitäisi kuvata yksi pikkuruinen peltolohko kun satelliitti kuva paljasti petoksen. Hirvittävän, kamalan petoksen. Kyseessä on nurmeksi ilmoitettu lohko ja se pitää niittä.
Koska itse en enään nurmea kaipaa kuin silmäniloksi ja viljelijä joka korjaa nurmeni eläimilleen ei saa omia suuria koneitaan sujuvasti tuolle lohkolle edes sopimaan sujuvasti se jäi korjaamatta.
Sitä järjenkäyttöä soisi tapahtuvan muuallakin edes hiukan.
Maanviljelijäkaverini Espoosta valitteli samaa, että ihme touhua, kun jostain Keski - Euroopasta määrätään että pitää kuvata Suomessa kaadettu kesantoniitty todisteeksi tehdystä suorituksesta, eli mitvit, mitä helvetin väliä ja miten se EUulle edes kuuluu, kunhan ei ole viljelty sääntöjen vastaisesti, mutta näin pitää toimia jotta saisi tukiaisensa.
Kyllä nyt on jäänyt järjenkäyttö kyllä tukien hakijalta väliin. Jos on ilmoitettu pelto nurmeksi, niin saat tuet sen mukaan että tuotat siellä jotakin. Tukiehdoissa taas sitten on selkeästi sadonkorjuuvelvoite. Tai kesannon suhteen niittovelvoite. Mutta että jos olet tukia hakenut ja saanut siitä rahaa niin olet ehtoihin sitoutunut. Kyse on siis siitä, että tukien hakijalta on jäänyt järjenkäyttö väliin. Jos olisit tukilomakkeessa ilmoittamut esimerkiksi "Tilapäisesti viljelemätön" tai jonkun muun vastaavan jutun. Ja jäänyt sitten myös ilman tukieuroja. Niin kukaan ei olisi sannonut yhtään mitään. Mutta kun on ahne ja hakee tukia väärin perustein niin sitten käy noin. Esimerkiksi itse jos on ollut mitä tahansa, jonka takia on joku nurkka jäänyt vähän heikolle, niin olen ilmoittanut että "Tilapäisesti viljelemätön". Koskaan ei ole perään kyselty vaikka olisi kasvanut kaksimetristä pajupuskaa.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6060
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

AimoJortikka kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:31
Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:27
Goswell kirjoitti: 18 Elo 2023, 12:00 Nyt vituttaa kuin pientä oravaa kun pähkinät on jäässä.

Tuli viesti, pitäisi kuvata yksi pikkuruinen peltolohko kun satelliitti kuva paljasti petoksen. Hirvittävän, kamalan petoksen. Kyseessä on nurmeksi ilmoitettu lohko ja se pitää niittä.
Koska itse en enään nurmea kaipaa kuin silmäniloksi ja viljelijä joka korjaa nurmeni eläimilleen ei saa omia suuria koneitaan sujuvasti tuolle lohkolle edes sopimaan sujuvasti se jäi korjaamatta.
Sitä järjenkäyttöä soisi tapahtuvan muuallakin edes hiukan.
Maanviljelijäkaverini Espoosta valitteli samaa, että ihme touhua, kun jostain Keski - Euroopasta määrätään että pitää kuvata Suomessa kaadettu kesantoniitty todisteeksi tehdystä suorituksesta, eli mitvit, mitä helvetin väliä ja miten se EUulle edes kuuluu, kunhan ei ole viljelty sääntöjen vastaisesti, mutta näin pitää toimia jotta saisi tukiaisensa.
Kyllä nyt on jäänyt järjenkäyttö kyllä tukien hakijalta väliin. Jos on ilmoitettu pelto nurmeksi, niin saat tuet sen mukaan että tuotat siellä jotakin. Tukiehdoissa taas sitten on selkeästi sadonkorjuuvelvoite. Tai kesannon suhteen niittovelvoite. Mutta että jos olet tukia hakenut ja saanut siitä rahaa niin olet ehtoihin sitoutunut. Kyse on siis siitä, että tukien hakijalta on jäänyt järjenkäyttö väliin. Jos olisit tukilomakkeessa ilmoittamut esimerkiksi "Tilapäisesti viljelemätön" tai jonkun muun vastaavan jutun. Ja jäänyt sitten myös ilman tukieuroja. Niin kukaan ei olisi sannonut yhtään mitään. Mutta kun on ahne ja hakee tukia väärin perustein niin sitten käy noin. Esimerkiksi itse jos on ollut mitä tahansa, jonka takia on joku nurkka jäänyt vähän heikolle, niin olen ilmoittanut että "Tilapäisesti viljelemätön". Koskaan ei ole perään kyselty vaikka olisi kasvanut kaksimetristä pajupuskaa.
Ei kaverini ole tyhmä/EU viljelyyn liittyvistä säännöistä tietämätön, vaan minä olen kertonut asian jotenkin väärin sen tukiaishommelin osalta, mutta kuvata piti, olin mukana kun hän teki sen.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3224
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

MooM kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:52Suomalainen anniskelupolitiikka on surkuhupaisa jäänne Kekkoslovakiasta, jossa sen tarkoitus oli ilmeisesti mahdollisimman tehokkaasti haitata alkoholin nauttimista. Nykyisin ei sentään tarvitse ostaa kymmenen pennin hintaista asiakkaalta toiselle kiertävää voileipää saadakseen kaljan, mutta näitä kukkasia on edelleen.
Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:43 Tulee tuosta mieleen toissakesäinen tapaus Helsingin Itäväylän Teboililla, kun ostin sieltä oluen ja kävelin ulos, jossa sitten kohtaisin erään tutun kaverin ja jäimme siinä hieman suistamme kiinni, jolloin siinä molemmat tupakaksi ja avasin myös sihitölkkini, noin kymmenen metriä huoltiksen sisäänkäynnin luota. No eikös sieltä kohtapian pelmahtanut huolestunut huoltiksen myyjä kieltämään juomista huoltamon alueella, kun on vaarana että myyntiluvat perutaan.
Ah niitä ihania kekkoslovakian aikoja. Ihan tulee tippa linssiin kun muistelee noita ihania aikoja. Kun Alkot oli kiinni kesälauantaisin ja perjantaisin menivät kiinni 17:00. Ja lasin kanssa ei pitänyt erehtyä kävelemään ravintolassa jos et halunnut lentää ovesta ulos. Aikanaan ravintolamyyntiin tarkoitetut olutpullot oli merkitty. Niitä ei saanut myydä sieltä ulos. No sattuipa kerran, että erään opiskelijajärjestön hallitus oli kokouksen jälkeen janoinen illalla jello 22+ jotain. Menivät sitten ja onnistuivat suostuttelemaan läheisen hallitsemansa ravintolan vastaavan antamaan heille kopallisen olutta luvaten palauttaa seuraavana päivänä. Ja palauttivatkin. Mutta huonoksi onneksi sattui tarkastus. Ja tarkastuksessa löytyi Alkosta ostettuja pulloja. Sen seurauksena kyseinen hallitus oli pakotettu antamaan potkut ravintolan vastaavalle, että saivat anniskeluluvan pidettyä. Melko reilua? Mutta tuollaisia kaikkia hauskoja juttuja sitä oli aikanaan.
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3224
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:37Ei kaverini ole tyhmä/EU viljelyyn liittyvistä säännöistä tietämätön, vaan minä olen kertonut asian jotenkin väärin sen tukiaishommelin osalta, mutta kuvata piti, olin mukana kun hän teki sen.
Kyseessä on todennäköisesti ollut tapaus, että satelliittikuvasta ei ole voitu 100-varmasti päätellä, onko pelto niitetty vai ei. Vaihtoehtoina on ollut joko lähettää tarkastaja paikalle, jolloin tarkistetaan sitten yleensä vähän muutakin. Eli olisi tullut kattavampi tarkastus. Tai sitten valokuva, josta selviää että pelto on niitetty. Joku todiste että tehty on. Jotta tuki voidaan maksaa. Ethän sinäkään maksa maalarille jos seinää ei ole maalattu? Vaikka miten väittäisi että "Kyllä se maalattu on".
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1712
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:37
AimoJortikka kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:31
Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:27
Goswell kirjoitti: 18 Elo 2023, 12:00 Nyt vituttaa kuin pientä oravaa kun pähkinät on jäässä.

Tuli viesti, pitäisi kuvata yksi pikkuruinen peltolohko kun satelliitti kuva paljasti petoksen. Hirvittävän, kamalan petoksen. Kyseessä on nurmeksi ilmoitettu lohko ja se pitää niittä.
Koska itse en enään nurmea kaipaa kuin silmäniloksi ja viljelijä joka korjaa nurmeni eläimilleen ei saa omia suuria koneitaan sujuvasti tuolle lohkolle edes sopimaan sujuvasti se jäi korjaamatta.
Sitä järjenkäyttöä soisi tapahtuvan muuallakin edes hiukan.
Maanviljelijäkaverini Espoosta valitteli samaa, että ihme touhua, kun jostain Keski - Euroopasta määrätään että pitää kuvata Suomessa kaadettu kesantoniitty todisteeksi tehdystä suorituksesta, eli mitvit, mitä helvetin väliä ja miten se EUulle edes kuuluu, kunhan ei ole viljelty sääntöjen vastaisesti, mutta näin pitää toimia jotta saisi tukiaisensa.
Kyllä nyt on jäänyt järjenkäyttö kyllä tukien hakijalta väliin. Jos on ilmoitettu pelto nurmeksi, niin saat tuet sen mukaan että tuotat siellä jotakin. Tukiehdoissa taas sitten on selkeästi sadonkorjuuvelvoite. Tai kesannon suhteen niittovelvoite. Mutta että jos olet tukia hakenut ja saanut siitä rahaa niin olet ehtoihin sitoutunut. Kyse on siis siitä, että tukien hakijalta on jäänyt järjenkäyttö väliin. Jos olisit tukilomakkeessa ilmoittamut esimerkiksi "Tilapäisesti viljelemätön" tai jonkun muun vastaavan jutun. Ja jäänyt sitten myös ilman tukieuroja. Niin kukaan ei olisi sannonut yhtään mitään. Mutta kun on ahne ja hakee tukia väärin perustein niin sitten käy noin. Esimerkiksi itse jos on ollut mitä tahansa, jonka takia on joku nurkka jäänyt vähän heikolle, niin olen ilmoittanut että "Tilapäisesti viljelemätön". Koskaan ei ole perään kyselty vaikka olisi kasvanut kaksimetristä pajupuskaa.
Ei kaverini ole tyhmä/EU viljelyyn liittyvistä säännöistä tietämätön, vaan minä olen kertonut asian jotenkin väärin sen tukiaishommelin osalta, mutta kuvata piti, olin mukana kun hän teki sen.

8-)
Onkohan urbaani legenda vai mikä, mutta tilliä kylvettiin kolme kertaa kesässä mutta sato jätettiin kustannuksia aiheuttavana korjaamatta.
Olisikohan kuvausvelvoite tullut tuon takia?
AimoJortikka
Reactions:
Viestit: 3224
Liittynyt: 11 Joulu 2022, 13:14

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja AimoJortikka »

Stalker kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:45 Onkohan urbaani legenda vai mikä, mutta tilliä kylvettiin kolme kertaa kesässä mutta sato jätettiin kustannuksia aiheuttavana korjaamatta.
Olisikohan kuvausvelvoite tullut tuon takia?
Kaikki eivät ole urbaanilegendoja. Voisin kertoa paljonkin. Mutta ehkä on parempi että en. Että en pilaa suomalaisten viljelijöiden mainetta tukia huijaamattomina umpirehellisinä viljelijöinä. Mutta mahdollisimman vähällä mahdollisimman isot tuet.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4443
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

AimoJortikka kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:31
Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 09:27
Goswell kirjoitti: 18 Elo 2023, 12:00 Nyt vituttaa kuin pientä oravaa kun pähkinät on jäässä.

Tuli viesti, pitäisi kuvata yksi pikkuruinen peltolohko kun satelliitti kuva paljasti petoksen. Hirvittävän, kamalan petoksen. Kyseessä on nurmeksi ilmoitettu lohko ja se pitää niittä.
Koska itse en enään nurmea kaipaa kuin silmäniloksi ja viljelijä joka korjaa nurmeni eläimilleen ei saa omia suuria koneitaan sujuvasti tuolle lohkolle edes sopimaan sujuvasti se jäi korjaamatta.
Sitä järjenkäyttöä soisi tapahtuvan muuallakin edes hiukan.
Maanviljelijäkaverini Espoosta valitteli samaa, että ihme touhua, kun jostain Keski - Euroopasta määrätään että pitää kuvata Suomessa kaadettu kesantoniitty todisteeksi tehdystä suorituksesta, eli mitvit, mitä helvetin väliä ja miten se EUulle edes kuuluu, kunhan ei ole viljelty sääntöjen vastaisesti, mutta näin pitää toimia jotta saisi tukiaisensa.
Kyllä nyt on jäänyt järjenkäyttö kyllä tukien hakijalta väliin. Jos on ilmoitettu pelto nurmeksi, niin saat tuet sen mukaan että tuotat siellä jotakin. Tukiehdoissa taas sitten on selkeästi sadonkorjuuvelvoite. Tai kesannon suhteen niittovelvoite. Mutta että jos olet tukia hakenut ja saanut siitä rahaa niin olet ehtoihin sitoutunut. Kyse on siis siitä, että tukien hakijalta on jäänyt järjenkäyttö väliin. Jos olisit tukilomakkeessa ilmoittamut esimerkiksi "Tilapäisesti viljelemätön" tai jonkun muun vastaavan jutun. Ja jäänyt sitten myös ilman tukieuroja. Niin kukaan ei olisi sannonut yhtään mitään. Mutta kun on ahne ja hakee tukia väärin perustein niin sitten käy noin. Esimerkiksi itse jos on ollut mitä tahansa, jonka takia on joku nurkka jäänyt vähän heikolle, niin olen ilmoittanut että "Tilapäisesti viljelemätön". Koskaan ei ole perään kyselty vaikka olisi kasvanut kaksimetristä pajupuskaa.


Nurmena se ilmoitettiin koska nurmea se on, monimuotoista kylläkin, minä en tiennyt sitä keväällä miltä se tulee näyttämään syksykesällä enkä sitäkään että se jäi kesällä korjaamatta. Mitä väliä sillä on mihinkään niitänkö se nyt maahan vai en, kyllä se keväällä murskataan kun uudistetaan kasvusto, jos uudistetaan.
Nyt jos sen niitän maahan, se nimittäin riittää tukiehdoissa, niin mitä iloa siitä on kenellekään, puhun nyt hyönteisistä ja linnuista, nyt siinä pyörii runsaasti pikkulintuja ja ruokaa tuhansille ja tuhansille hyönteisille. Paikallinen lintuharrasta pitää lintuverkkoja tuon pellon laidassa ja oli kauhuissaan jos se niitetään, menettää hyvän rengastuspaikan. Juttelin myös eräälle ympäristöneuvokselle ja hän ei ymmärtänyt alkuunkaan miksi tuollaista vaaditaan, sillä siinä olisi talventörröttäjää talviruoaksi linnuille, yli kahdessa metrissä huitelee korkeimmat kasvit, niittämällä nyt nekin jää lumen alle.
Monimuotoisuutta huudetaan ja kun sitä yrittää säilyttää sanomista tulee. No, kuun loppuun on aikaa korjata tilanne, sitä ei niitetä, jotakin muuta.
Minun mielestä noin.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

AimoJortikka kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:53
Stalker kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:45 Onkohan urbaani legenda vai mikä, mutta tilliä kylvettiin kolme kertaa kesässä mutta sato jätettiin kustannuksia aiheuttavana korjaamatta.
Olisikohan kuvausvelvoite tullut tuon takia?
Kaikki eivät ole urbaanilegendoja. Voisin kertoa paljonkin. Mutta ehkä on parempi että en. Että en pilaa suomalaisten viljelijöiden mainetta tukia huijaamattomina umpirehellisinä viljelijöinä. Mutta mahdollisimman vähällä mahdollisimman isot tuet.
Ei ole tuohesta maanviljelijöidenkään suu, kyllä hekin haluavat seurata aikaansa ja olla kehityksessä mukana, saada mahdollisimman vähällä ja keinottelu-venkuloimalla mahdollisimman paljon, ei feministisessä meikkifeikki emokratiassa, rehellisyydellä pärjää, pitää katto olla laskelmoiva ja ovella, kiero. Pahuudessa pärjää pahuudella.
Same same but different
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6060
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

AimoJortikka kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:43
Brainwashed kirjoitti: 21 Elo 2023, 10:37Ei kaverini ole tyhmä/EU viljelyyn liittyvistä säännöistä tietämätön, vaan minä olen kertonut asian jotenkin väärin sen tukiaishommelin osalta, mutta kuvata piti, olin mukana kun hän teki sen.
Kyseessä on todennäköisesti ollut tapaus, että satelliittikuvasta ei ole voitu 100-varmasti päätellä, onko pelto niitetty vai ei. Vaihtoehtoina on ollut joko lähettää tarkastaja paikalle, jolloin tarkistetaan sitten yleensä vähän muutakin. Eli olisi tullut kattavampi tarkastus. Tai sitten valokuva, josta selviää että pelto on niitetty. Joku todiste että tehty on. Jotta tuki voidaan maksaa. Ethän sinäkään maksa maalarille jos seinää ei ole maalattu? Vaikka miten väittäisi että "Kyllä se maalattu on".
Väärin sammutettu.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4443
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

No niin, homma hoidossa, niitoa ei tehdä mutta ei saa tukiakaan. Luonto voitti, minä en.
Minun mielestä noin.
Avatar
Goswell
Reactions:
Viestit: 4443
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 12:22

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Alkaa kypsyä ajatus pelloista luopumisesta, helvetti tätä idioottimaista täysin typerää byrokratiaa kestä kukaan selvinpäin ja minä en ryyppää, koivulle pellot lienee ainut järkevä liike.
Minun mielestä noin.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Miltä sinusta tuntuu juuri nyt?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Zombilta.

Menin kauppaan ostamaan hammastahnaa ja kävelin sieltä ulos jäätelö suussa.
Koska naapuristossa on melodiaa huudattava jäätelöauto. Kuulin sen jo lähtiessäni, mutta tajusin vasta kun kävelin sen ohi.

Syön jääteöä ehkä 2-4 x vuodessa.
Can I pet that dog?
Vastaa Viestiin