Valitse sielunkumppanikissa
Valitse sielunkumppanikissa
Onko teillä kenties yhteisiä luonteenpiirteitä tai mikä kissoista vain näyttää siltä että tulisit sen kanssa juttuun? 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Valitse sielunkumppanikissa
Kissa numero 8. Tykkää levosta, niinkuin minäkin.
Noin näin minä ajattelen
- John Carter
- Käyttäjätunnus suljettu
- Reactions:
Ylin kissa tietenkin. Parhaan värinen, sekä ottaa elämän rennosti ja ilkkuu tiukkapipoille. Kiäh, kiäh, mau!
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Saattaa myös olla, että se sihisee pelokkaana.John Carter kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 19:35 Ylin kissa tietenkin. Parhaan värinen, sekä ottaa elämän rennosti ja ilkkuu tiukkapipoille. Kiäh, kiäh, mau!
Noin näin minä ajattelen
- Isaac Asimovin pulisongit
- Reactions:
- John Carter
- Käyttäjätunnus suljettu
- Reactions:
Minun mielestäni se nauraa kuvaajalle kesken lepohetken. Hieman kuin minä, joka kirjoitan tietokoneella yleensä aina makuuasennosta ja olen myös lähes aina aika iloinen veikko.Keckuli kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 19:38Saattaa myös olla, että se sihisee pelokkaana.John Carter kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 19:35 Ylin kissa tietenkin. Parhaan värinen, sekä ottaa elämän rennosti ja ilkkuu tiukkapipoille. Kiäh, kiäh, mau!
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Arvokkaan näköinen olento!Isaac Asimovin pulisongit kirjoitti: ↑08 Joulu 2022, 19:39 IMG_20190920_161305.jpg
Oma kisse tietenkin.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Minusta tuntuu että olen luonteeltani tuo kissa nro 6. Aina ihmettelemässä ja miettimässä ja ei aina ihan kärryillä mutta yritän vaikuttaa ulospäin terävältä 
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
7. ja 8. eniten ehkä.
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
9. Onnellisuus.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
-
Brainwashed
- Reactions:
Tämän kanssa samoilla aaltopituuksilla

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Kakkonen. Hyppää vilpittömän uteliaalla ilmeellä tutkimaan uutta.
En ole yhtään kissaihminen, mutta minulla oli useamman vuoden kissa, jonka ex-vaimo oli ostanut, mutta jäi minulle, koska jäin asumaan meidän yhteiseen omakotitaloon, koska oli saanut olla vapaana ulkona. Se oli eleiltään kuin koira, läheisyyden kipeä ja ihmisrakas.
En ole yhtään kissaihminen, mutta minulla oli useamman vuoden kissa, jonka ex-vaimo oli ostanut, mutta jäi minulle, koska jäin asumaan meidän yhteiseen omakotitaloon, koska oli saanut olla vapaana ulkona. Se oli eleiltään kuin koira, läheisyyden kipeä ja ihmisrakas.
Mene mene tekel upharsin.
10. Se vaikuttaa siltä, että joku haluaa sen, tarvitsee kodin. Siitä tulee hyvä ja uskollinen kaveri, kun kasvaa.
5. On kaltaiseni.
5. On kaltaiseni.
..Hauska kuvasarja. ON niitä ihmeteltävän hyviä valokuvaajia, kun näitä katsoo.
Avatessani ketjun luettavaksi ensimmäinen kissa kuvassa sattu heti.
Vilpittömästi elämän iloinen, ja uskoa tulevaisuuteen, näin mielestäni.
Avatessani ketjun luettavaksi ensimmäinen kissa kuvassa sattu heti.
Vilpittömästi elämän iloinen, ja uskoa tulevaisuuteen, näin mielestäni.
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."