Ideoita

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Ideoita

Viesti Kirjoittaja Deimos »

syytinki kirjoitti: 02 Tammi 2024, 11:32
Deimos kirjoitti: 02 Tammi 2024, 10:58 Kehittelen taskuun sopivaa ydinvoimalaa. Kun olen sen tehnyt on seuraava pipon alle sopiva fuusiovoimala. Alan tänään tekemään piirustuksia. Onko kellään uraania? Plutoniumkin kelpaa koska valmistelen lähetystä Kremliin.

Tämä on oikein hyvä IDEA ja myös hyvin pitkälti filosofoitu. Rahat voi jättää Ankkapuistoon sillan alle jossa on kivi.
Oikein hyviä ideoita - noin niinku alkuun. Veinkin jo hiukan täppiä ehdotetun kiven alle, että pääset alkuun ja loppuun.

Tällä kertaa itse keskityn autoon. Vuosia olen kiitellyt autojen konepellin ja tuulilasin väliin tehtyä koloa, jossa mm. tuulilasin pyyhkimet huilaileee. Se on sitten hieno innovaatio insinööreiltä. On rautaista kaivaa sieltä jäätä ja lunta.

Olenkin kehittelemässä parempaa koloa. Esim. tappeja kolon pohjaan ja lumi ja jää pysyy vielä paremmin. Koloa voi myös kaventaa jolloin lunta ei saa pois eli sinne sitten ei tule lisää lunta - vain jäätä.
Tänään on välipäivä treeneissä joten en voi tarkistaa "Täppiä" ja paikalliset nistit haistavat "Täpit". Noin filosofisesti ajatellen. Ja kun nyt mennään filosofiaan niin filosofisesti kaikki on mahdollista. Myös varjot luolan seinällä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6202
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Ideoita

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

ID10T kirjoitti: 03 Tammi 2024, 08:55 Mutta onko se demokraattista tai oikeudenmukaista? Tuskin.
Se on demokraattista. Mikään puolue ei aja pakkolunastuslakien muuttamista. Sekä oikeisto että vasemmisto että kaikki muutkin pitävät hyvin mielellään pakissaan kätevän työkalun omien etujen ajamiseen. Se ei ole oikeidenmukaista kun tavallisen ihmisen työllä hankittu omaisuus viedään. Mutta sen oikeudenmukaisuudesta on enemmän näkemyksiä, kuinka paljon rikkaat saavat kahmia omaisuuksia ja etuja niiden varjolla eikä sitä voi pitää mitenkään itsestäänselvänä oikeutena, että ihminen voi haalia itselleen määrättömästi rajaa ja valtaa ja käyttää sitä omien etujensa ajamiseen muiden kustannuksella. Se on nostettu ykkösideologiaksi tämän päivän riistokapitalismissa, mutta suurimpana osana aikoja ja kulttuureja rikasta eliittiä on koskenut paljon tiukempi sosiaalinen ja yhteiskunnallinen säännöstö.
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1665
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Ideoita

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

:fu:
Deimos kirjoitti: 02 Tammi 2024, 10:58 Kehittelen taskuun sopivaa ydinvoimalaa. Kun olen sen tehnyt on seuraava pipon alle sopiva fuusiovoimala. Alan tänään tekemään piirustuksia. Onko kellään uraania? Plutoniumkin kelpaa koska valmistelen lähetystä Kremliin.

Tämä on oikein hyvä IDEA ja myös hyvin pitkälti filosofoitu. Rahat voi jättää Ankkapuistoon sillan alle jossa on kivi.
.. Good kuullostaa oikein hyvältä idealta tuo! :fu:
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Ideoita

Viesti Kirjoittaja Deimos »

marjatta1 kirjoitti: 04 Tammi 2024, 06:01 :fu:
Deimos kirjoitti: 02 Tammi 2024, 10:58 Kehittelen taskuun sopivaa ydinvoimalaa. Kun olen sen tehnyt on seuraava pipon alle sopiva fuusiovoimala. Alan tänään tekemään piirustuksia. Onko kellään uraania? Plutoniumkin kelpaa koska valmistelen lähetystä Kremliin.

Tämä on oikein hyvä IDEA ja myös hyvin pitkälti filosofoitu. Rahat voi jättää Ankkapuistoon sillan alle jossa on kivi.
.. Good kuullostaa oikein hyvältä idealta tuo! :fu:
No, potenssiin miljoona kertaa parempi kuin erään filosofi Ollin. Ja fuck you too...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin