Keskustelua Keijonan moderoinnista

Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6061
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Keskustelua Keijonan moderoinnista

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Neutroni kirjoitti: 08 Helmi 2024, 22:14 Täällä on meno äitynyt vallan villiksi, kun olin hetken muualla.
Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Keskustelua Keijonan moderoinnista

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Neutroni kirjoitti: 08 Helmi 2024, 22:14 Täällä on meno äitynyt vallan villiksi, kun olin hetken muualla.
Sitä mäkin sanoin.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Keskustelua Keijonan moderoinnista

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Neutroni kirjoitti: 08 Helmi 2024, 22:14 Täällä on meno äitynyt vallan villiksi, kun olin hetken muualla.
Kosketus herättää tunteita, varsinkin jos asia koskettaa sitä hyvin henkilökohtaista ja omaa. Jos joku puhuu itsestään, mitä on mieltä, tehnyt tai, kokannut, niin ei se oikein ketään kovin paljon kiinnosta ja näppäimiä liikuta. Joten tuollainen "minä olen sitä mieltä sinusta" argumentti voidaan aina sivuuttaa pelkkänä mutuiluna. Mutta jos sen sijaan kertoo kertoo todellisen mekanismin, kuten "mitä itsekkäämpi ihminen sen vähemmän ottaa muita huomioon, ja sitä vapaampi valitsija kuvittelee olevansa" Tai tieteen todistaman faktan "vapaa tahto on illuusio" Niin saa vapaaseen tahtoon uskovaisten joukossa sikaan valtaisan vastareaktioiden ja ad-hominemien myrskyn, vaikka ei ole edes henkilöön kiinni käynyt.

Onhan se mukavaa, kun ei tarvitse lapsellisesti puhua itsestään, kun muut hoitaa sen puolen 😉
Same same but different
Vastaa Viestiin