Juopottelu-ketju

Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

S-Marketin kassa joku saatanan maahan muuttaja kysyi että olenko ottanut alkoholia tänään. No, kivut ovat ihan helvetinmoiset. Tein kyllä idiootille selväksi mitä mieltä olen asiakaspalvelusta. Sanoi että pyytää vartijat paikalle. No, siitä vaan kun olisin puhaltanut nollat. Mitkään saatanan nokikepit ei mulle ala vittuilemaan kassoilla. Mulla on enemmän älyä kuin koko sen saatanan S-Marketin henkilökunnalla. Vaikka olen paskana otan ensi kerralla sitä saatanan muslimia rinnuksita kiinni ja näytän mistä suomalainen mies on tehty vaikka koko keho on ihan tuusan nuuskana.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Pikku A sanoi että olen julma kun en jää suremaan vanhempiani. Taisi sanoa että olen sairas. No sitten olen. En itke yhdenkään ihmisen takia vaan jokaisen eläimen.
Liitteet
Screenshot_20230225_191301_Messages.jpg
Screenshot_20230225_191305_Messages – kopio.jpg
Screenshot_20230226_001625_Messages.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1625
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Maistuisikohan tämä kalliimmalta ja hienommalta oikeaoppisesta viinilasista, minulle menee hyvin myös suoraan tölkistä. :lol:
IMG_20230226_184412.jpg
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Juon viiniä täällä. Ihan kiva. Kumppani on ihan huppelissa kuuntelee musiikkia täysillä. :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Siistii ei muuta. Kun vain muija ottais yhteyttä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Deimos kirjoitti: 24 Helmi 2023, 20:06
Lyde19 kirjoitti: 24 Helmi 2023, 19:57 Juu, pitääkin hakea kalsiumia. Se on vähän uskon asia auttaako mutta eipä ainakaan haittaa.
Mä haen kobolttia tai kryptoniittia. Sen olen huomannut että Pikku A:n kanssa on mahdoton viettää selvää päivää. Mutta sain kaiken tehtyä. Ison A:n poika kait tulee ja Pikku A:n poikaystävä tulee. Kysyi kyllä että onko Pikku A juonut. No... Mitäpä siihen sanoa.
Ei sitä juomista tukea kannata.
Mutta ei kyllä kieltääkään.
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Minimus Yahves kirjoitti: 26 Helmi 2023, 21:36
Deimos kirjoitti: 24 Helmi 2023, 20:06
Lyde19 kirjoitti: 24 Helmi 2023, 19:57 Juu, pitääkin hakea kalsiumia. Se on vähän uskon asia auttaako mutta eipä ainakaan haittaa.
Mä haen kobolttia tai kryptoniittia. Sen olen huomannut että Pikku A:n kanssa on mahdoton viettää selvää päivää. Mutta sain kaiken tehtyä. Ison A:n poika kait tulee ja Pikku A:n poikaystävä tulee. Kysyi kyllä että onko Pikku A juonut. No... Mitäpä siihen sanoa.
Ei sitä juomista tukea kannata.
Mutta ei kyllä kieltääkään.
Yeni, helvetin siistii Pikku A:n poikaystävän kanssa. Se tosiaan yritti hommata mulle maksullista naista. Ja nyt on pari Telegramissa. Saapa nähdä joudunko maksamaan pimpistä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2740
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Deimos kirjoitti: 26 Helmi 2023, 21:40
Minimus Yahves kirjoitti: 26 Helmi 2023, 21:36
Deimos kirjoitti: 24 Helmi 2023, 20:06
Lyde19 kirjoitti: 24 Helmi 2023, 19:57 Juu, pitääkin hakea kalsiumia. Se on vähän uskon asia auttaako mutta eipä ainakaan haittaa.
Mä haen kobolttia tai kryptoniittia. Sen olen huomannut että Pikku A:n kanssa on mahdoton viettää selvää päivää. Mutta sain kaiken tehtyä. Ison A:n poika kait tulee ja Pikku A:n poikaystävä tulee. Kysyi kyllä että onko Pikku A juonut. No... Mitäpä siihen sanoa.
Ei sitä juomista tukea kannata.
Mutta ei kyllä kieltääkään.
Yeni, helvetin siistii Pikku A:n poikaystävän kanssa. Se tosiaan yritti hommata mulle maksullista naista. Ja nyt on pari Telegramissa. Saapa nähdä joudunko maksamaan pimpistä.
Horot harvoin antavat ilmaiseksi. Joskus silti.
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Nyt ymmärrän kaiken. En ole yksi miljoonasta, en edes tiedä olenko yksi miljardeista. Olen syntynyt väärään aikaa ja väärään maailmaan. Mulle ei täällä ole tilaa. Kaikki vain käyttävät hyväksi sen kuin kerkeävät. Eli mitä vittua teen täällä teidän kanssa? Ette te musta välitä. Ihan sama olenko kuollut vai en. Mun ei olis pitänyt ikinä koskaan syntyä. Vitun vanhemmat jotka kiroan alimpaan helvettiin. Toivottavasti kuolevat pian että pääsen kusemaan hiedän haudoilleen. Perintö???? Fuck that. Mä en koskaan anele almuja ja en tarvitse muiden rahoja. Jos olisi ollut mahdollisuus olisin tehnyt elämäni itse. Mutta yhteiskunta ja muut ihmiset eväsivät sen multa. En tiedä miksi. Ehkä olenkin sosiopaatti tai psykopaatti. Jos en ole niin kyllä tämä kaikki paska sen musta tekee.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17688
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Sandelsia nyt sivistyneesti, myöhemmin samppakaljaa, jos Erdo allekirjoittaa paperit.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Moilanen
Reactions:
Viestit: 1437
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 14:42

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

Alkosta tarttui myyjättären avustuksella uusi espanjalainen viinituttavuus. Saas nähdä onko tästä palanpainikkeeksi. Illalla olisi vielä tarkoitus tyypata avantoa ensi kertaa pariinkymmeneen vuoteen. Hyvä lämmitellä kunnolla ensin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Avantoon mut saa kirveellä ja ainoastaan sillä. Terveyshyödyt on kiistattomat mutta niin on oma mahdollinen sydänkohtauskin.

Lähin paikka on/oli Kuusijärvi (A:n pojan ainoa suomivitsi: Kusijärvi). En kyllä tiedä onko jo jäät lähteneet. Ankkalammella sorsat pulikoi jo yläjuoksulla. Ihme miten muutamassa päivässä lunta on hävinnyt aika paljon.

Ai niin... Juopotteluketjuhan tää on ja mä jaarittelen sorsista. Haen jääkaappiin muutaman lonkeron. Houkuttelen serkkupojan huonoille teille illalla.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Tää ei kuulu ketjuun kun on tissuttelua😅.

Jännä juttu. Kun kuvaa vähän muokkaa (Pienentää) niin kuva ei tule tänne vinksinvonksin. Tietotekniikka on maagista 👽
Liitteet
20230317_175436.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1625
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Stalker »

No niin, tästä se taas alkaa.
Jatkuisiko siiderin käyminen edelleen kun joka hörpyllä suussakin kuohahtaa?
Liitteet
IMG_20230317_195637.jpg
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Juopottelu-ketju

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Serkku pakkotti.
Liitteet
20230317_202636.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin