Onneksi olkoon! Olette tekin kolmantena

Keckuli
Reactions:
Viesti:

Onneksi olkoon! Olette tekin kolmantena

Viesti Kirjoittaja Keckuli »

Google-haulla "tiede keskustelupalsta" tulee mun foorumi, mikä on saman niminen jopa kolmantena. Kun hakee "tiedepalsta", niin sekin on nyt päässyt Google hakuun kolmanneksi! Aiemmin kun kokeilin, niin ei vielä tullut. Otti aikansa.
Noin näin minä ajattelen
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Re: Onneksi olkoon! Olette tekin kolmantena

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Jees jees, no ihan hyvä sijoitus jo tässä vaiheessa. Tavoite päästä ykköseksi tietty! :twisted:
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Keckuli
Reactions:
Viesti:

Paljon mahdollista, että päästään, kun Tiede-lehden keskustelupalsta katoaa ja tuskin nyt hs:n artikkeli tossa kauaa meitä edellä on.
Noin näin minä ajattelen
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Sitten palsta on tunnettu kun pääsee ekalle sivulle tuloksissa jos joku hakee hakusanoilla jotka esiintyvät täällä käydyissä keskusteluissa. Esimerkiksi jos hakusanoilla webb teleskooppi löytyy tän saitin ketju, niin sit ollaan tunnettuja. :) No sitä tuskin tapahtuu koska webb teleskooppi mainitaan niin monilla suurilla sivustoilla, yleä, hesaria, yms. Mut jotain harvinaisempia juttuja joita tän palstan ketjuissa käsitellään.

Nyt ei vielä löydy mitään, vaikka hakee suoraan otsikon nimellä lainausmerkeissä. Vaikka hakusana "Kaunein, mutta tehottomin tapa laskea pii" ei löydä mitään.

Google crawler botti putkahti palstalle jo tokana päivänä, bingin botti tuli muistaakseni eilen. Eiköhän ne kohta saa palstaa indeksoitua.
Be stronger than your excuses
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

No kun Tiede.fi poistaa omat failit netistä, niin kilpailu paranee huomattavasti heti! Mut osaako joku tehdä sitemap jutun, eli jotkut valitut foorum alueet tulisi peruslinkin alapuolelle päälinkin lisäksi?
Mut juu, kävijämäärä ratkaisee isosti + osuvat foorum-sisällötkin. Mut uskon että tämän palstan "henki" pitää säilyttää... hieno alku toistaiseksi...
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Keckuli
Reactions:
Viesti:

Höh! Nyt ei ollakaan enää koko Google haussa mukana :|

EDIT Soutaa hupaa. Nyt ollaan taas kolmantena.
Noin näin minä ajattelen
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin