Mitä tein tänään?

Kohina
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tää ei nyt mee sen dark triadin ympärille, vaan keskelle.
Make Keke Great Again
Varaktori
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Nukuin aamulla pommiin, hyväksyin laskuja, ihmettelin erilaisia raportteja, koodasin vähän, hain kallon postista ja siinä ne kai tärkeimmät. :mrgreen:
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Mun äiti sano samaa tupakoinnista
Make Keke Great Again
Lyde19
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Laitoin ipad telineen sängyn laitaan. Todella siistiä kun ipad on siinä heti herätessä käännettävissä esiin.
Jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Deimos kirjoitti: 06 Helmi 2024, 03:25 Pari päivää meni valvomisen puolella. Eilen heräsin kello yhdeksän illalla. Joten tämä yö kai sitten valvoessa.

Laitoin valvoessani silloin koneeseen isomman M.2:sen. Playstation 5:seen tuli 4 teran M.2. Koneeseen Windows Insider-ohjelmasta betan. Canary lienee liian buginen normi käyttöön. Jos olisi useampi pömpeli niin sitten. Ja Debian myös oikealla asennuksella eikä virtuaalikoneessa.

Kahvia ja tupakkaa...
Itellä Canary ollut nyt reilu puolisen vuotta, en ole huomannut mitään bugisuutta. Mutta onhan siinä Canaryn ja Betan välissä vielä se Dev vaihtoehtokin.
Kone varsin perus kauraa, 8gen i3, 16gb DDR4 ja Sampan perus 2.5" SSD sekä pari wanhan liiton kovoa. Näyttiksestä luovuin, joten integroidulla mennään. Taitaa olla joku Asusin perus emo.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kävin museossa (näyttely nimeltään misogynia) ja kylvyssä. Nyt on punakka ja kuuma olo. Siis kuuma lämpötilan mielessä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Jäärä
Reactions:

Perus työpäivä, sen jälkeen sähköistetyn kotitalousinfran rääkkäämistä hikisten vaatteiden kera ja lenkkisauna. En ole eläissäni kuullut, että siihen yhteissaunan viettoon olisi kukaan tullut lenkillä käytyään, tai sen jälkeen sellaiselle lähtenyt. Mutta lenkkisaunaksi sitä kaikki sanovat. Ai niin, ostin puer teetä ekaa kertaa. Paria eri plaatua. Matchaa en raaskinut.
Jäärä
Reactions:

MooM kirjoitti: 07 Helmi 2024, 21:51 Kävin museossa (näyttely nimeltään misogynia) ja kylvyssä. Nyt on punakka ja kuuma olo. Siis kuuma lämpötilan mielessä.
Miehille monesti tyrkytetään sellaista elämäntyyliä, että käyhän jätkä joka päivä jääkylmässä suihkussa, niin sinusta tulee oman elämäsi suunnannäyttäjä ja ties millanen kylien kukko. Mihinköhän sekin perustuu, koska näemmä varsin kelpo naisiakin kerran on olemassa, vaikka lilluvat kuumassa kylvyssä ties miten punaisiksi asti.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Varaktori kirjoitti: 07 Helmi 2024, 21:19 Nukuin aamulla pommiin, hyväksyin laskuja, ihmettelin erilaisia raportteja, koodasin vähän, hain kallon postista ja siinä ne kai tärkeimmät. :mrgreen:

"Hain kallon postista?" Eihän asia tietenkään minulle mitään kuulu.
Minun mielestä noin.
Varaktori
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Goswell kirjoitti: 07 Helmi 2024, 22:45
Varaktori kirjoitti: 07 Helmi 2024, 21:19 Nukuin aamulla pommiin, hyväksyin laskuja, ihmettelin erilaisia raportteja, koodasin vähän, hain kallon postista ja siinä ne kai tärkeimmät. :mrgreen:

"Hain kallon postista?" Eihän asia tietenkään minulle mitään kuulu.
Kuva kallosta on noitaketjussa. :mrgreen:
Paikalla
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Jäärä kirjoitti: 07 Helmi 2024, 21:37
Deimos kirjoitti: 06 Helmi 2024, 03:25 Pari päivää meni valvomisen puolella. Eilen heräsin kello yhdeksän illalla. Joten tämä yö kai sitten valvoessa.

Laitoin valvoessani silloin koneeseen isomman M.2:sen. Playstation 5:seen tuli 4 teran M.2. Koneeseen Windows Insider-ohjelmasta betan. Canary lienee liian buginen normi käyttöön. Jos olisi useampi pömpeli niin sitten. Ja Debian myös oikealla asennuksella eikä virtuaalikoneessa.

Kahvia ja tupakkaa...
Itellä Canary ollut nyt reilu puolisen vuotta, en ole huomannut mitään bugisuutta. Mutta onhan siinä Canaryn ja Betan välissä vielä se Dev vaihtoehtokin.
Kone varsin perus kauraa, 8gen i3, 16gb DDR4 ja Sampan perus 2.5" SSD sekä pari wanhan liiton kovoa. Näyttiksestä luovuin, joten integroidulla mennään. Taitaa olla joku Asusin perus emo.
Mietin tuota. Alpha on Xboxissa. Pelasin varman päälle. Siksi beta. Toinen kone on tulossa. SSD asemia 7 (Pelit vievät 4-5 teraa) teran edestä. 64 GB muistia. Koska pelifriikki RTX 4080. Ja gen 6 i9...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Leikkasin Stanleyveitsellä peukaloon...ekaa kertaa tarvin laastaria jota ostin 2 pakettia 5 vuotta sitten.
Aerodynamics is highly educated guessing, worked out to 5 decimal places.

Fred Lindsey
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Tuulispää kirjoitti: 08 Helmi 2024, 11:35 Leikkasin Stanleyveitsellä peukaloon...ekaa kertaa tarvin laastaria jota ostin 2 pakettia 5 vuotta sitten.
Sun sähläämisellä suosittelin mun komboa, eli pari kiristyssidettä ja steriili nitoja.

Minäkin olen kova sähläämään, mutta vielä ovat avaamattomissa paketeissa.

Krokotiililaastari on lasten autseihin. Jos laastaria ostaa, niin vain hansaplast metrikamana kannattaa ostaa.
Liitteet
IMG_20240208_143524.jpg
Can I pet that dog?
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Mulla on ihme yöyskä, ollut lauantaista asti. Päivisin pari köhäisyä, mutta maatessa kunnon tubihuoran hinkuyskä. En mennyt töihin tänään kun yskä esti nukkumisen multa ja vaikkulilta (se silti meni).

Hain 500ml captain morgania, minkä sekoitan hunajasitruunateehen, niin ehkä köhä katoaa. Ainakin vitutus tubista lähtee jos ei itse tubi.

Covid ja inf a + b oli negaa, eli ihan on henkistä heikkoutta tämä köhä.
Eniten vituttaa että olen ollut 2-5 röökiä vrk koko alkuvuoden, eli odottaisin keuhkolta kiitosta vähentämisestä enkä vittuilua.
Can I pet that dog?
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Jääteillä taas, nyt on NHL tason liukkautta, sileää kuin silkki.
Alkaa moottorikairasta kairanvarsi loppua kesken huoltoteillä, onneksi mukana tuli +30 cm jatko. Pari kolme pumppausta vielä ja sitten mitataan, 65 cm jäätä huoltoteillä aika tasaisesti, itse jäätiellä on jää paksumpaa koska sinne pumpataan joka kerta, huoltoteille (molemmin puolin jääteitä) joka toinen kerta puolelleen eikä niin paljoa.
Minun mielestä noin.
Vastaa Viestiin