Mitä tein tänään?

Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7592
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Mitäs erikoista tai tavallista tänään teitkään?
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2279
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tähän mennessä olen herännyt, jo joskus ennen viittä, kissan tapsutteluun mahan päällä. Milli on minun herätyskello. Sitten laitoin kahvia tulemaan ja puin päälleni hakeakseni liiteristä puita. Tuli padan alle että sain lämmintä vettä aamupesuun. Nyt olen jotain tunnin fiilistellyt kahvikupin kanssa ja kuunnellut musiikkia ja lukenut palstoja ja uutisia. Tänään on siivouspäivä. taidetöitäkin pitäisi ehtiä tekemään. Jos saan oikein hyvin aikaiseksi niin illalla sitten viiniä ja ehkä jopa muutama lumumba.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6484
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Vantaa säästää, ainakin hiekoituksessa. Ilmeisesti jonot ensiavussa ja teholla tulevat halvemmiksi kuin sepeli. Eli tänään ei lenkkeillä. Muutenkin vätystää. Sammuttaisivat nuo perkeleen katuvalot yöksi että diilerit, narkkarit sun muut pääsisivät rauhassa hommiinsa. Vaikea varastaa täydessä valaistuksessa katalysaattoreita sun muuta. Kiovassa nähtiin jo kun lamput sammuivat kaupungissa. Liikenneonnettomuuksissa kuoli kuusi kertaa enemmän ihmisä kuin aikaisemmin. Kotonakin voi pysyä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4367
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Osta Deimos liukuesteet tai kantaraudat. Minä rikoin olkapääni ja sen jälkeen opin, että ei kannata turhaan urheilla, jos kympillä saa kaupasta kitkaa lisää.

MÄ olen ollut koronassa koko viikon ja yrittänyt pysyä pois muiden kulkureiteiltä, eli pääasiassa makuuhuoneessa, jossa mulla on muutenkin työpöytä. Tauti sinänsä ei ollut paha, kolmena päivänä lämpöä, päänsärkyä ja vähän tukkoinen nenä ja ajatuksen kulku. Mutta päänräjäyttävän tylsää. Illalla on THL:n speksien mukaan omakaranteeni ohi, eli kaksi oireetonta päivää ja yli viisi päivää oireiden alusta. Tekemiset on olleet vähissä. Päivällä rauhallinen metsäkävely koiran kanssa, töitä jaksamisen mukaan ja muuten lukemista ja Netflixiä. Väliin jäi neljän yön työreissu, jolla olisi ollut kolme asiakaspalaveria, usean työtiimin livetapaaminen (jota ihan odotin, toisin kuin useimpi tavanomaisia työpalavereita) ja pikkujoulut. No, osassa olen ollut etänä, mutta eihän se sama ole.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6484
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

MooM kirjoitti: 02 Joulu 2022, 11:03 Osta Deimos liukuesteet tai kantaraudat. Minä rikoin olkapääni ja sen jälkeen opin, että ei kannata turhaan urheilla, jos kympillä saa kaupasta kitkaa lisää.

MÄ olen ollut koronassa koko viikon ja yrittänyt pysyä pois muiden kulkureiteiltä, eli pääasiassa makuuhuoneessa, jossa mulla on muutenkin työpöytä. Tauti sinänsä ei ollut paha, kolmena päivänä lämpöä, päänsärkyä ja vähän tukkoinen nenä ja ajatuksen kulku. Mutta päänräjäyttävän tylsää. Illalla on THL:n speksien mukaan omakaranteeni ohi, eli kaksi oireetonta päivää ja yli viisi päivää oireiden alusta. Tekemiset on olleet vähissä. Päivällä rauhallinen metsäkävely koiran kanssa, töitä jaksamisen mukaan ja muuten lukemista ja Netflixiä. Väliin jäi neljän yön työreissu, jolla olisi ollut kolme asiakaspalaveria, usean työtiimin livetapaaminen (jota ihan odotin, toisin kuin useimpi tavanomaisia työpalavereita) ja pikkujoulut. No, osassa olen ollut etänä, mutta eihän se sama ole.
Taitaa saada vielä halvemmalla Tikkurilan suutareista. On hankintalistalla. Tosin tunnustelin jäseniä ylipäätänsä lenkin suhteen ja tänään ei ole se päivä vaikka keli antaisi myöten.

Tsemppiä parantumiseen. Jokaisella näyttää tuo toipuminen olla yksilöllistä ja mitä jälkioireita tulee. Ne ovat näköjään joillakin hyvin pitkään jatkuvia. Pikkujoulut etänä. Rommitotia lasiin, läppäri jalkojen päälle ja menoksi. Kotimatkakin on lyhyt. Tunnelma ja ihmiskontaktit puuttuu mutta ensihätään. Katsoin tuota avatarta ja oletan että se on teidän koiruus mutta en tiedä tekemässä mitä?

Lähden ystävälle testaamaan kenkien pitotuntumaa ja katsomassa onko hiekoitettu. Sitten täytyy mennä metsän kautta jos tuo kävelytie on ihan luistinrata kuten aamulla. Lajivalikoiman takia tasapaino on ollut aikoinaan helvetin hyvä mutta nyt on toisin. Otan treeniin myös tasapainoharjoittelun. 👍
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4367
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Koira on oma ja tekee, mitä tuollainen pöhkö yliaktiivinen teinikoira tekee, eli tuhoaa puuta. Siis milloin ei mussuta lapasia, kaukosäädintä, likaisia alushousuja tai jotain muuta herkullista, tai varastele tavaroita ja laukkaa päätäpahkaa niiden kanssa karkuun. Tai nussi raivokkaasti sohvan selkänojatyynyjä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Poistettu
Reactions:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Aamulla emäntä anto namia. Tehtiin äsken treenit loppuun kaverin kanssa ja kohta taidan siirtyä anopin kiikkuun juomaan kaljaa.
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17670
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Kirjoja lukenut kolmen päivän aikana jo neljä (4) kappaletta putkeen ja siemaillut kohtuudella muutaman lasin päivässä punkkua. Nyt menossa Putlerin päävihollisen Bill Browderin uusin teos, Freezing Order.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6484
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

John Carter kirjoitti: 02 Joulu 2022, 11:42 Kirjoja lukenut kolmen päivän aikana jo neljä (4) kappaletta putkeen ja siemaillut kohtuudella muutaman lasin päivässä punkkua. Nyt menossa Putlerin päävihollisen Bill Browderin uusin teos, Freezing Order.
Punkusta en tiedä mutta kun tää kidutus on ohi niin ainakin kaksi Trappesteria (En tiedä onko se yleis- vai erisnimi).

Katselin sitä nuorta likkaa viime perjantaina kun tinttasi 10 olutta. Kieltämättä suuta kuivi ja maistoin siemauksen.

Olen aika saletti että päihdepolin hoitajat ovat hihhuleita. Sen verran kova tarve heillä on "Pelastaa" minut mutta kun en tiedä miltä hemmetiltä he yrittävät minut pelastaa.

Olen myös tehnyt selkeän huomion. Kaikki tietävät mitä minun pitää tehdä ja jokaisella on mielikuva (Yleensä helvetin vääristynyt vielä) jonka he haluavat pitää vaikka yrittäisin sitä korjata. On uskomatonta millaisena läheisetkin ihmiset minut näkevät. Eli turhaa yrittää korjata koska on vahva mielipide.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17670
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Feynman totesi , että mitä siitä, mitä muut ajattelevat. Olen pitkälti samaa mieltä asiasta ja kuljen omia polkuja.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6484
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Kuten pelissä "Grim Fandango" kysytään toisessa episodissa niin "Onko tämä päivä se päivä?"

Nyt yritän ja tuon poltin pois jo. Tipattomalla siis jo puolitoista kuukautta eikä kaduta kun seuraa noiden muiden alkoholistien elämää. Mutta ei voi auttaa. Kyllä se on aina se itse joka sen avun antaa.

Tupakka on minulle kaikkein pahin addiktio. Kaikesta muusta on helppo luopua. Tiedän että tiukkaa tulee. Tuumaustauot, pelitauot ja vatutus... Niissä yleensä rööki käryää.

Kun ja jos leikkaukseen menen niin toipumisen jälkeen menee kyllä se muutama luostariolut. Isä kertoi että leikkauksien jälkeen osastoilla on saanut konjamiinia, ainakin siis hän on aina saanut halutessaan. Minulla luultavasti on antabukset veressä vielä silloin. En aio kokeilla miten alko ja antabus sopivat yhteen. Vaikka deekut ovat kertoneet ja opastaneet siinä.
Liitteet
Se viimeinen tupakka...
Se viimeinen tupakka...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 17670
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Hyvä Deimos kannattaa olla juopottelematta. Eilen juopottelin voimallisesti kun näin muutamaa nuoruudenajan frendiä. Olo on nyt melko kurja, enkä taida samassa mittakaavassa juopotella lähiaikoina.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3395
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kirjauduin tänne. Epäilyttää vahvasti, oliko hyvä idea. Mut minä olen varovainen kaiken ennaltakokemattoman kanssa.
Kirche, Kinder und Küche.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9919
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Okei asdf.
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 9919
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Okei asdf.
Vastaa Viestiin