Mitä tein tänään?

Paikalla
Avatar
Raspu
Reactions:
Viestit: 7421
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

KultaKikkare kirjoitti: 29 Touko 2023, 11:20 Eilen paloittelin hänet.

20230518_220824.jpg

Vajaa 10kg.

20230528_185951.jpg

Illalla söimme häntä. Meat is murder ja luontoa on hyvä kunnioittaa.
Kiva bambi.
Tuota kuvaa kun katsoo niin panee kunnioittamaan ruokaa ja elämää. Kyllä maistuis.

Sulla on äänenvaimennin.
Joku syy?
Avatar
Stalker
Reactions:
Viestit: 1622
Liittynyt: 05 Joulu 2022, 12:43

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Stalker »

Raspu kirjoitti: 29 Touko 2023, 12:42
KultaKikkare kirjoitti: 29 Touko 2023, 11:20 Eilen paloittelin hänet.

20230518_220824.jpg

Vajaa 10kg.

20230528_185951.jpg

Illalla söimme häntä. Meat is murder ja luontoa on hyvä kunnioittaa.
...
Sulla on äänenvaimennin.
Joku syy?
...
Ei saa säikytellä naapureita.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Osaa ne Kanadalaiset muutakin tehdä kuin lätkässä maaleja. Nyt on kaikki mustaa. Ja Playstation 5 saa paremmin ilmaakin. PS-logo nyt puuttuu (Tietyistä syistä, mutta tää on laillinen. Oli kuulemma lakimiehillä hommaa siinä) mikä ei menetys ole. Xbox on musta ja Playstation musta, kaikki on mustaa (Metallica: Blackened).
Liitteet
IMG_20230529_132940_HDRkopio.jpg
IMG_20230529_133027_HDRkopio.jpg
IMG_20230529_133955_HDRkopio.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5787
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Istun lounastauolla pihan perällä kuusen alla olutta ja sikaria nautiskellen ja katselen samalla kun pari bambia rouskii apilaa kitusiinsa 10 m päässä. Välillä toinen, nuorempi niistä katselee minua epäluuloisesti, mutta vanhempi/kookkaampi ei ole moksiskaan. En pystyisi millään tappamaan ja mitä kaikkea siihen liittyykään että saa paketissa pakkaseen, mutta syön kyllä, mielelläni, eli olen tekopyhä nössö paskiainen, kuten Kissatätikin on, ja useimmat meistä. Se mihin Kultakikkare pystyy on aitoa.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Täytyy tsekata noita MooMin vinkkejä. Ei kävely lenkkiin päättynyt. Tässä on tullut kaksi kertaa saman verran lisää ravattua ympäri kylää.

Esim toi polvien koukistus makuulteen (Jos oikein ymmärsin nyt mistä on kyse) onnistuu mutta äänitehosteiden kanssa kuten myös jalat suoraan makuulta ilmaan. Venyttelyä olen tehnyt pitkin päivää. Kaiken mikä nyt ei helvetisti satu tai tuntuu todella epämukavalta voi koittaa tehdä. Mutta huominen kertoo totuuden. Silloin mennään niillä eväillä.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4768
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Raspu kirjoitti: 29 Touko 2023, 12:42 Sulla on äänenvaimennin.
Joku syy?
Kuuloaistin suojelu, ei jaksa käyttää suojaimia jahdissa. Lähes kaikki sitä nykyään käyttää.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Paikalla
Susa
Reactions:
Viestit: 7182
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Susa »

KultaKikkare kirjoitti: 29 Touko 2023, 17:00

Kuuloaistin suojelu, ei jaksa käyttää suojaimia jahdissa. Lähes kaikki sitä nykyään käyttää.
Oletko huomannut eroa osumisessa vaimentimen kanssa ja ilman?
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4768
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Kissatäti kirjoitti: 29 Touko 2023, 12:01 Minä söisin kaikista mieluiten riistaa vielä jos olisi tuttu ampuja tai kalastelija niin parempi. Hän ei kuitenkaan metsästä syystä että olen kieltänyt pyssyn tuomisen kotiin. Pelkään aseita. Kovin ristiriitaista. Avaan hieman; minusta on kaikista paras vaihtoehto se että eläimet saavat temmeltää vapaana luonnossa ennen kuin niitä käytetään ravinnoksi. Minusta se on inhimillisempää kuin tehotuotanto. Mutta eihän se niinkään onnistuisi että kaikki söisivät pelkkää riistaa. Riistaeläimet kuolisivat aika nopsasti sukupuuttoon.
Joo oon samoilla linjoilla, hyvä elämä ja nopea kuolema on parempi kuin viruminen tehotuotantokasvattamoissa. Ongelma on että ihmiset haluavat halpaa lihaa ja paljon. Kyllä lihakarjaa ja siipikarjaa voisi kasvattaa inhimillisemmissäkin oloissa mut se on kalliimpaa. Ihmiset on vieraantuneet siitä mistä liha tulee. Se on tapettua eläintä.

Sun täytyy opetella ampumaan niin opit ettei aseet sinällään ole vaarallisia, ainoastaan ihmiset niiden takana. :)

Kissatäti kirjoitti: 29 Touko 2023, 12:01 Pyssyjä olen pelännyt siitä saakka kun olin 7 vanha. Meille tuli äidin sukulaisnainen kylään ja hänellä oli miesystävä joka alkoi yhtäkkiä juovuspäissään esittelemään käsiasetta, käyttäytyi myös hieman epämääräisesti kännissä kun oli. Isä pyysi näyttämään pyssyä ja kun sai sen käsiinsä heitti niin kauas kun jaksoi metsään. Sitten seuraavat päivät etsittiin kylän ihmisten kanssa sitä pyssyä kauhea show mutta pakkohan se oli löytää. Vieraat lähtivät ennen etsintöjä. Onneksi pyssy löytyi.
Tuli mieleen yksi urpo tuttu joka myös esitteli kerran kännissä uutta hienoa pistooliaan. Tähtäili mm. tytärtään päähän, ei kuitenkaan vetänyt liipasimesta. Sit veti luistin taakse ja panos lensi patruunapesästä lattialle, ase olikin ladattu. Oli aika hiljaista sen jälkeen.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Paikalla
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4768
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Susa kirjoitti: 29 Touko 2023, 17:03
KultaKikkare kirjoitti: 29 Touko 2023, 17:00

Kuuloaistin suojelu, ei jaksa käyttää suojaimia jahdissa. Lähes kaikki sitä nykyään käyttää.
Oletko huomannut eroa osumisessa vaimentimen kanssa ja ilman?
Olen ampunut kasaa sekä että, en ole huomannut eroa. Osumapiste vähän muuttuu eli jos tähtäin on kohdistettu vaimentimelle niin sit on ammuttava aina vaimentimen kanssa. Isommilla kaliibereilla vaimentimella voi osua paremmin kun ei tarvi ottaa rekyyliä vastaan niin paljoa, eli vetää asetta kovaa olkapäätä vasten. Jos ammutaan tuelta pientä maalia kauas.

Panoksetkin kyllä etsin ja lataan niin että testikasat ammutaan vaimentimella, kyllähän se lisämassa piippuvärähtelyyn vaikuttaa. Tarkka panos on sellainen jossa luoti tulee piipunsuusta ulos sopivalla hetkellä piipussa oskilloivan aaltoliikkeen suhteen.

Tehdaspanoksilla voi vaikuttaa varmaankin kumpaan suuntaan tahansa, riippuen ihan piipusta ja panoksesta.
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Kohina
Reactions:
Viestit: 2142
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Voihan. Kaveri roudas jonku eroottisen tanssijan tänne ja nyt mun pitäis panna sitä.
Make Keke Great Again
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 5787
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Kohina kirjoitti: 29 Touko 2023, 17:48 Voihan. Kaveri roudas jonku eroottisen tanssijan tänne ja nyt mun pitäis panna sitä.
Kuva

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5849
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kohina kirjoitti: 29 Touko 2023, 17:48 Voihan. Kaveri roudas jonku eroottisen tanssijan tänne ja nyt mun pitäis panna sitä.
Ai, rahat loppuivat ja nyt pitäisi maksaa palvelut luonnossa? No, sellaista sattuu. Kai se kaveri voisi kuitenkin hoitaa velvollisuudet itse.
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 2863
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Kirjoittelin dokumentteja sallituista TLS, IKE, Ipsec ja lisää tähän kaikenlaista humppaa, salausalgoritmeista. :voivittu:
Eikä ole edes olutta. :perskules:
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Hyvältä näyttää vielä kipujen suhteen eli lenkille tänäänkin. Kuuden jälkeen sähkö onkin niin kallista että kello 15 asti voi harrastaa lukemista ja muita sähköttömiä harrastuksia.

Eli sama ohjelma kuin eilen ehkä lisämausteilla. Uni tuli kello 19 eilen ja herätys nyt. Aika mukava olo sängyssä. Ainakin minulla on apuvälineenä tyyny/peitto polvien välissä joka vähän auttaa kipuihin.

Sain myös uudet lasit päätetyöskentelyyn. Nyt 4K näyttää tarkkuutensa. Tekstin arvailu on jäänyt pois. Testasin laseja eilen tekstillä ja peleillä. Jup. Hyvältä näyttää. Tottakai Windowsia on säädetty ettei teksti ole mikroskooppisen pientä. Kaiken muun skaalaa kyllä paitsi osan ikoneista. Nyt kun monitorin muutkin säädöt on mieleiset niin avot.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6489
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Mitä tein tänään?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

No, lenkki venähti hieman. 50 minuuttia ja 2,7 kilometriä. Nykyään käytetty aika on se kävelyn kriteeri. Pidin monta taukoa puiston penkeillä.

Vilkasin Ankkapuiston suurta nähtävyyttä, aitoa hiidenkirnua. Muutenkin puisto on hyvä paikka liikkua. Välillä voi vaihtaa koiranulkoiluttajien kanssa sanasen tai nauttia maisemasta. Aika hiljainen oli puisto ja ydin vielä tähän aikaan.

Vedän vähän happea ja sitten jumpat ja venyttely.
Liitteet
IMG_20230530_060154_HDR~2.jpg
IMG_20230530_060647_HDR~2.jpg
IMG_20230530_060602_HDR~2.jpg
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin