Hypoteettisia kysymyksiä

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Hypoteettisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tässä ketjussa saa esittää hypoteettisia kysymyksiä.

Mitä jos voisit tehdä sopimuksen paholaisen kanssa siten että unohtaisit tehneesi sopimuksen joka määrää näin: Menetät viikon sisällä kaiken omaisuutesi ja kaikki ihmissuhteesi jollain määräämättömällä tavalla mutta niin ettei kukaan läheisistäsi tai muista henkilöistä kuole vaan he hylkäävät sinut.
Saat kaikki ihmissuhteesi takaisin vuoden kuluttua ja vuoden ja yhden kuukauden jälkeen omaisuutta 50 000 000€.

Pistäisitkö nimen paperiin? Et siis tietäisi tehneesi sopimusta, vaan menettäisit kaiken täysin yllättäen. Ja tilanne korjautuisi vuoden kuluttua mutta vuosi olisi painajaista. Kestäisikö psyykeesi menetykset vai miten kävisi?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 5870
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Hypoteettisia kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

No minä en olisi minä jos aivoni jotenkin uskoisivat tuollaisen mahdollisuuden. Mutta jos sellainen olisi, en lähtisi. Luulen että olen aika huono kestämään suurta kärsimystä elämässä. Enkä ole varma siitäkään, että kestäisin suuria rikkauksia flippaamatta, vaikka kai se olisi pakko ottaa vastaan jos vastikkeetta saisi 50 miljoonaa. Perustylsä hölkkä oravanpyörässä on ihan OK. Mitä vähemmän elämässä "tapahtuu" sitä laadukkaampaa se on.
Vastaa Viestiin