Musiikkiraati - TOOL - The Pot

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.

Antakaa pisteitä kuten tuntuu sopivalta

1
0
Ei ääniä
2
0
Ei ääniä
3
0
Ei ääniä
4
0
Ei ääniä
5
0
Ei ääniä
6
0
Ei ääniä
7
1
25%
8
1
25%
9
1
25%
10
1
25%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Musiikkiraati - TOOL - The Pot

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Muodostakaa mielipiteenne kuuntelemalla, jos ette jo valmiiksi tiedä kappaletta, ja antakaa pisteitä kuten hyvältä tuntuu.

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
asdf
Reactions:
Viestit: 3406
Liittynyt: 03 Joulu 2022, 15:04

Re: Musiikkiraati - TOOL - The Pot

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: 26 Touko 2023, 21:08 Muodostakaa mielipiteenne kuuntelemalla, jos ette jo valmiiksi tiedä kappaletta, ja antakaa pisteitä kuten hyvältä tuntuu.
Hyvä, muttei loistava. Intro on hyvä, välillä kiva särö, mutta sanojen takia tuosta tykkään. Tekopyhyydestä ei lauleta koskaan liikaa. Annoin seiskan, joka on 1-10 asteikolla minusta oikein hyvä.
Salmon Snake of the East
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2284
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Musiikkiraati - TOOL - The Pot

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minusta tää on loistava! 9
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 6496
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Musiikkiraati - TOOL - The Pot

Viesti Kirjoittaja Deimos »



Toolia on tullut kuunneltua paljon. Mulla vaihtelee aika paljon mikä laji missäkin mielentilassa menee. Tool vaatii hieman keskittymistä ainkin multa. Mutta pidän.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Kohina
Reactions:
Viestit: 2149
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Musiikkiraati - TOOL - The Pot

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Minulle omistettu biisi, joten jäävään.
Make Keke Great Again
Vastaa Viestiin