Käsillä vai ilman?

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.

Kumpi on parempi? Kumman työstämistä jatkan? Otetaanko kädet pois vai annetaanko olla?

1
1
25%
2
3
75%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2540
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Käsillä vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kumpi on parempi? Kumman työstämistä jatkan? Otetaanko kädet pois vai annetaanko olla?

1
Kuva

2.
Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4873
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Käsillä vai ilman?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Anna vaan olla kädet, niin ei neito tipahda. Ne varmaan muuttuu vähemmän erottuviksi, kun teos etenee. Tykkäsin siinä edellisessä just hahmon linjojen sekoittumisesta kukkein ja muiden juttujen linjoihin.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1136
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Käsillä vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Käsillä on parempi, ja siinä se kissan väri ja paikka on mun mielestä myös parempi.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Käsillä vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Purdue kirjoitti: 25 Huhti 2024, 20:53 Käsillä on parempi, ja siinä se kissan väri ja paikka on mun mielestä myös parempi.
Parempi perse käsillä.
Can I pet that dog?
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2540
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Käsillä vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Yritin laittaa työhön valoa. Menikö liian vihreäksi? Nyt toisella puolella on liikaa kaikkea. Pitää miettiä.mitä seuraavaksi.

Kuva
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Käsillä vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kissatäti kirjoitti: 25 Huhti 2024, 21:28 Yritin laittaa työhön valoa. Menikö liian vihreäksi? Nyt toisella puolella on liikaa kaikkea. Pitää miettiä.mitä seuraavaksi.

Kuva
Mä pidin enemmän sumeammasta, mutta en ole kuvataiteen tuntija.
Can I pet that dog?
Avatar
Tauko
Reactions:
Viestit: 2463
Liittynyt: 06 Joulu 2022, 01:20

Re: Käsillä vai ilman?

Viesti Kirjoittaja Tauko »

Kissatäti kirjoitti: 25 Huhti 2024, 21:28 Yritin laittaa työhön valoa. Menikö liian vihreäksi? Nyt toisella puolella on liikaa kaikkea. Pitää miettiä.mitä seuraavaksi.

Kuva
Tuota katsoessani mietin mistä suunnasta valo tulee, ilmeisesti vasemmalta tytön takaa.
Siinä oikeassa laidassa näyttäisi kuin olisi lammen pintaa.
Vastaa Viestiin