Linkolalla oli hevonen, kärry ja reki, sahasi polttopuunsa pokasahalla ja halkaisi halot kirveellä jne, ihan amishtason eloa harrasti, josta tuli kuuluisaksi.Deimos kirjoitti: ↑22 Loka 2023, 03:33Ei, ei omistanut mutta oli hänellä kai tuttuja joiden kyyti maistui. En tiedä mistä anekdootti on mieleeni jäänyt. Vieläkin luen ja katson kaikenlaista ja aina ei voi 100 % muistaa mistä mikäkin muistijälki on.Brainwashed kirjoitti: ↑20 Loka 2023, 21:02Tuo perärutkuväite on väärä, Linkola ei omistanut mitään fossiilisilla polttoaineilla toimivia härpäkkeitä öljy ja karbiidilamppujensa lisäksi. Hän eli kuten opetti, josta arvostin häntä, joskaan en pitänyt monia mielipiteitään ja aivoituksiaan järkevinä, kuten ei hyvin moni pidä minunkaan touhujani fiksuina, mutta eläköön vapaudelle elääDeimos kirjoitti: ↑17 Loka 2023, 13:27Periaatteessa Linkola oli oikeassa. Vain se että eli toisin kuin kirjoitti. Kyllä sillekin mukavuudet kelpasivat kuten perämoottori. Voi olla että uutisointi on muuttunut 30-40 vuodessa. Tai sitten mikään mistä uutisoidaan ei ole totta. Sitähän emme tiedä. Mutta mitä seuraan mitä koko planeetalla tapahtuu on todella outoa.Brainwashed kirjoitti: ↑17 Loka 2023, 13:22
Linkolan linjoilla vetelet, eikä siinä mitään, mielipideasioita kuten itsekin totesit.
![]()
Ja turha näitä on kirjoitella. Mulla on tuttuja jotka joko ymmärtävät minua tai näyttelevät ymmärtävänsä minua. Kyllä meillä samoja näkemyksiä on. Yksi tuttuni suree kaksivuotiasta tytärtään mihin maailmaan hän hänet exänsä kanssa teki. No, vahinko tehty joten nyt vastuu on hänen siitä tyttärestään.
niin kuin parhaakseen kokee, kaikkialla se ei ole mahdollista, Suomessa kuitenkin vielä joten kuten.
![]()
Niin, voimme palata savupirtti-idyliin ja laittaa talveksi laatikkoon suolaa ja särkeä ja järsiä niitä. Kulkuneuvo on omat jalat tai hevonen. Polkupyörän tekoon menee liikaa energiaa ja pollen voi syödä toisin kuin polkupyörän. Pirtissä poltamme päreitä (Kumpiakin). Talvella hiihdetään tervatuilla suksilla hakemaan sitä särkeä lisää avannosta jos saa sen tehtyä. Ehkäisyä ei ole joten vaimoke/joku naaraspuolinen olio putkauttaa jälkeläisen noin vuoden välein ja heistä puolet kuolee koska shamaanilla oli krapula.
Ok, siis haluan pitää nykyajan mukavuudet. Koska olen nörtti. Keijona voi alkaa harrastamaan yllä kuvaamaani jos haluaa (Tosin purkkarit ja Paul&Shark ei nyt hirveän linkolalaista ole) kun on tätä demokratiaa ja nykyajan elämää kritisoinut.
Luin hiljattain yhden jutun Linkolasta jossa hän totesi ettei tiedä mikä ”youtube” on. Höh! Miksi ei googlettanut?