Tuuliviiri keskustelua !

Mikä olisi parempi malli kuin Vasarahai ?

1. Säynävä
0
Ei ääniä
2. Lohi
0
Ei ääniä
3. Kalakukko
0
Ei ääniä
4. Hauki
0
Ei ääniä
5. Ahvena
0
Ei ääniä
6. Tonnikala
0
Ei ääniä
7. Makrilli
1
50%
8. Merilehmä
0
Ei ääniä
9. Delfiini
0
Ei ääniä
10. joku muu...kerron kohta
1
50%

Ääniä yhteensä: 2

Pattinero
Reactions:

Re: Tuuliviiri keskustelua !

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Joko Tuulispää soitti Palsanmäelle? Huutokauppa yleisö määrittelee hinnan sille kauhistuksellesi. 600€ se ei ole, vaikka olisi Markun tekemä ja signeeraama.
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Kivikasvo
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kivikasvo »

Pattinero kirjoitti: 11 Kesä 2024, 06:10 Joko Tuulispää soitti Palsanmäelle? Huutokauppa yleisö määrittelee hinnan sille kauhistuksellesi. 600€ se ei ole, vaikka olisi Markun tekemä ja signeeraama.
Tuulispään masinoima yli 10-vuotinen mualimanpelastusoperaatio tuulimyllyjen ja tuuliviirien avulla näyttää olevan pienoisessa kriisissä. Suurelta keksijältä näyttää olevan nyt veto poissa ja innovaatiokyky kateissa? :?
Tuulispää
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kivikasvo kirjoitti: 11 Kesä 2024, 06:57
Pattinero kirjoitti: 11 Kesä 2024, 06:10 Joko Tuulispää soitti Palsanmäelle? Huutokauppa yleisö määrittelee hinnan sille kauhistuksellesi. 600€ se ei ole, vaikka olisi Markun tekemä ja signeeraama.
Tuulispään masinoima yli 10-vuotinen mualimanpelastusoperaatio tuulimyllyjen ja tuuliviirien avulla näyttää olevan pienoisessa kriisissä. Suurelta keksijältä näyttää olevan nyt veto poissa ja innovaatiokyky kateissa? :?
Ei vaan nyt on kaikki jo innovoitu...jopa vallankumouksellinen uusi lentokone. Tekemispuolella on hitautta..tylsä yksinkertaisen työn tekeminen on mulle aina ollut hankalaa. Ongelman ratkaisu on se mun mun juttu.
Tuulispää
Reactions:
Viesti:

Ei se vielä ole..kuolemani jälkeen tuo uusin mylly maksaa 600 000 teuria.

Olen miettinyt tuon Orcinus Orcan laittamista viiriksi....se olisi väritykseltään oikea.
killer_whale.gif
killer_whale.gif (12.57 KiB) Katsottu 84 kertaa
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:21 Ei vaan nyt on kaikki jo innovoitu...jopa vallankumouksellinen uusi lentokone. Tekemispuolella on hitautta..tylsä yksinkertaisen työn tekeminen on mulle aina ollut hankalaa. Ongelman ratkaisu on se mun mun juttu.
Miksi sitten haaskaat aikaasi esteettiseen pintojen puleeraamiseen ja muuhun turhaan touhotukseen nopean prototyypin tekemisen sijasta?
Tuulispää
Reactions:
Viesti:

Neutroni kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:30
Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:21 Ei vaan nyt on kaikki jo innovoitu...jopa vallankumouksellinen uusi lentokone. Tekemispuolella on hitautta..tylsä yksinkertaisen työn tekeminen on mulle aina ollut hankalaa. Ongelman ratkaisu on se mun mun juttu.
Miksi sitten haaskaat aikaasi esteettiseen pintojen puleeraamiseen ja muuhun turhaan touhotukseen nopean prototyypin tekemisen sijasta?
Se on aerodynamiikkaa. Pieni voimala on altis ongelmille jos pinta on kuin perunapelto.

Nyt sekin on ratkaistu...että ei tule perunapeltoa.

Vuosi pari sitten oli vielä hieman intoa...vaikka rahoitusta ei ollut silloinkaan. Rahoituksenhan vei meidän mafia...nenäni edestä.
Neutroni
Reactions:

Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:33 Vuosi pari sitten oli vielä hieman intoa...vaikka rahoitusta ei ollut silloinkaan. Rahoituksenhan vei meidän mafia...nenäni edestä.
Muistatko onko joku vesipää joskus muistuttanut sinua sellaisesta asiasta kuin uskottavuus?
Tuulispää
Reactions:
Viesti:

Neutroni kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:42
Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:33 Vuosi pari sitten oli vielä hieman intoa...vaikka rahoitusta ei ollut silloinkaan. Rahoituksenhan vei meidän mafia...nenäni edestä.
Muistatko onko joku vesipää joskus muistuttanut sinua sellaisesta asiasta kuin uskottavuus?
Olen ilmavoimien yliluutnantti...jos sanon että olen ratkaisuut erään ongelman....toimivan tuulivoimalan puuteongelman...se täytyy riittää uskottavuudeksi.

En aio ehkä koskaan saattaa tätä valmiiksi. Ainakaan en 2024 kokeile kertaakaan...ehkä 2025 kun tie Hailuotoon on valmis jos silloinkaan. Kesällä joutuu odottamaan paahtavassa helteessä lauttaa 3-4 tuntia pahimmillaan molemmissa päissä.

Suurin ongelma on ollut sähköjärjestelmän puutteet...liikaa soperipaloja ja väärän paksuisia ja hapettuneita jotoja.

Testaan kaiken tämän tänä vuonna. Jos rahoitusta ei tule voin harkita vielä muuttoa ulkomaille kunhan tyttöni täyttää ensin 18 veee.

Kaikki testaaminen on nyt tehty jolla pääsin tähän lopputulokseen...tyäydelliseen varsioon jossa kaikki ongelmat on nyt ratkaistu.

Teen todennäköisesti hakemuksen lentokonettani varten...jatkossa koska edes oma ympäristötekniikan professorini ei katsonut aiheelliseksi rahoittaa projektiani vaikka se ratkaisisi kaikki tuulivoimatuotannon ongelmat poikkeuksellisen tehokkaasti. Joku raja munkin sietokyvyllä on.
Neutroni
Reactions:

Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:47 Olen ilmavoimien yliluutnantti...jos sanon että olen ratkaisuut erään ongelman....toimivan tuulivoimalan puuteongelman...se täytyy riittää uskottavuudeksi.
Sinä et voi päättää mitä muut uskovat vaan sinun on selvitettävä mikä on uskottavaa ja toimittava niin. Reservin sotilasarvo ja tyhjä rehentely omasta erinomaisuudesta eivät tee kenestäkään uskottavaa bisnesasioissa.
En aio ehkä koskaan saattaa tätä valmiiksi. Ainakaan en 2024 kokeile kertaakaan...ehkä 2025 kun tie Hailuotoon on valmis jos silloinkaan. Kesällä joutuu odottamaan paahtavassa helteessä lauttaa 3-4 tuntia pahimmillaan molemmissa päissä.
No vähemmällä pääsisi, jos psyykkaisi itsensä irti pakkomielteestä, että se pitää testata maailman epäkäytännöllisimmässä paikassa.
Suurin ongelma on ollut sähköjärjestelmän puutteet...liikaa soperipaloja ja väärän paksuisia ja hapettuneita jotoja.

Testaan kaiken tämän tänä vuonna.
Testaat kaiken tänä vuonna mutta et kokeile 2024 kertaakaan. Häh?
Kaikki testaaminen on nyt tehty jolla pääsin tähän lopputulokseen...tyäydelliseen varsioon jossa kaikki ongelmat on nyt ratkaistu.
Mitä iloa siitä on, jos olet täydellisen kyvytön välittämään tietoa onnistumisestasi kenellekään muulle? Liiketoimintaan johtavassa keksimisessä 99 % työstä on markkinointia ja 1 % tekniikkaa.
Tuulispää
Reactions:
Viesti:

Neutroni kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:54
Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:47 Olen ilmavoimien yliluutnantti...jos sanon että olen ratkaisuut erään ongelman....toimivan tuulivoimalan puuteongelman...se täytyy riittää uskottavuudeksi.
Sinä et voi päättää mitä muut uskovat vaan sinun on selvitettävä mikä on uskottavaa ja toimittava niin. Reservin sotilasarvo ja tyhjä rehentely omasta erinomaisuudesta eivät tee kenestäkään uskottavaa bisnesasioissa.
No vähemmällä pääsisi, jos psyykkaisi itsensä irti pakkomielteestä, että se pitää testata maailman epäkäytännöllisimmässä paikassa.

Testaan kaiken tämän tänä vuonna.
Testaat kaiken tänä vuonna mutta et kokeile 2024 kertaakaan. Häh?
Mitä iloa siitä on, jos olet täydellisen kyvytön välittämään tietoa onnistumisestasi kenellekään muulle? Liiketoimintaan johtavassa keksimisessä 99 % työstä on markkinointia ja 1 % tekniikkaa.
Testaan kellarissa sähköjärjestemiä ilman uusia siipiä joita ei ole. Mullahan ei edes ole toimivaa geneä enää...molemmat on rikki...toisesta meni laakerit (toisesta katkesi johdot ja on korjauskelvoton)...koko laite oli niin epätasapainosa kolmiosaisten siipien takia...ja niiden kastumisen takia.

Koettakaa pärjätä näiden kanssa...koska parempi kotimainen ei kiinnosta vaan huijari Kumpulassa.

Tuulispää
Reactions:
Viesti:

OT:n sijaan...palataanpa asiaan...rahoituksen hankkimiseen tuuliviirejä myymällä.

Tämän mallisella Orcalla jo olisi aerodynaamisia ominaisuuksia tuuliviiriksi.
orcinus-orca.png

Tässä parempi väritys.
01728044.jpg
Neutroni
Reactions:

Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 09:08 OT:n sijaan...palataanpa asiaan...rahoituksen hankkimiseen tuuliviirejä myymällä.
Mihin "asiaan"? Tuo se vasta idioottimaista touhotusta on. Et kai oikeasti kuvittele, että kukaan ostaa merieläimien muotoisia riemunkirjavaksi maalattuja tuuliviirejä ultraäänianemometrin hinnalla?

Jos nyt vaan menisit palkkatuetuksi harjoittelijaksi johonkin arkkitehtitoimistoon, jos olet rahaa vailla. Siellä pitää sitten vaan piirtää vanhankodin räystäitä niin kuin pomo sanoo eikä keksiä uutta ja mullistavaa.
Tuulispää
Reactions:
Viesti:

Neutroni kirjoitti: 11 Kesä 2024, 09:13
Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 09:08 OT:n sijaan...palataanpa asiaan...rahoituksen hankkimiseen tuuliviirejä myymällä.
Mihin "asiaan"? Tuo se vasta idioottimaista touhotusta on. Et kai oikeasti kuvittele, että kukaan ostaa merieläimien muotoisia riemunkirjavaksi maalattuja tuuliviirejä ultraäänianemometrin hinnalla?

Jos nyt vaan menisit palkkatuetuksi harjoittelijaksi johonkin arkkitehtitoimistoon, jos olet rahaa vailla. Siellä pitää sitten vaan piirtää vanhankodin räystäitä niin kuin pomo sanoo eikä keksiä uutta ja mullistavaa.
Sellaista optiota ei mulle tarjottu...sensijaan multa on varastettu konkreettisesti kokonainen Helsingin asuntoaluesuunnitelma.

Tuo tuolla oikeassa yläkulmassa...tuskin silmällä havaitsee...se on mun lapseni.
msr.jpg
Viimeksi muokannut Tuulispää, 11 Kesä 2024, 09:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:47
Neutroni kirjoitti: 11 Kesä 2024, 08:42
Olen ilmavoimien yliluutnantti...jos sanon että olen ratkaisuut erään ongelman....toimivan tuulivoimalan puuteongelman...se täytyy riittää uskottavuudeksi.

Testaan kaiken tämän tänä vuonna. Jos rahoitusta ei tule voin harkita vielä muuttoa ulkomaille kunhan tyttöni täyttää ensin 18 veee.

Teen todennäköisesti hakemuksen lentokonettani varten...jatkossa koska edes oma ympäristötekniikan professorini ei katsonut aiheelliseksi rahoittaa projektiani vaikka se ratkaisisi kaikki tuulivoimatuotannon ongelmat poikkeuksellisen tehokkaasti. Joku raja munkin sietokyvyllä on.
Joo ota hetkeksi tauko ja keskity omaan hyvinvointiisi, ja tietenkin tyttäresi, mutta nehän on tiiviisti toisiinsa sidotut.
Make Keke Great Again
Neutroni
Reactions:

Tuulispää kirjoitti: 11 Kesä 2024, 09:17 Sellaista optiota ei mulle tarjottu...sensijaan multa on varastettu konkreettisesti kokonainen Helsingin asuntoaluesuunnitelma.
Ei sitä tule kukaan tarjoamaan vaan sinun on tarjottava itseäsi kaikille alueen arkkitehtitoimistoille. Jos olet ollut muutaman vuosikymmenen pois alalta, joudut aloittamaan alusta. Niin se homma sitten toimii, että sinä saat palkan vastineeksi työstäsi ja se työ on firman omaisuutta. Ei se ole varastamista vaan täysin laillista liiketoimintaa. Ihailemasi kapitalismin kovaa ydintä suorastaan.
Vastaa Viestiin