Mikä se ois puhtaasti fyysisen vetovoiman kannalta?
Mikä se ois puhtaasti fyysisen vetovoiman kannalta?
Millainen kroppa olisi kivoin miehellä? Miehet voivat vastata millainen heillä on kroppa siis lähinnä mitä numeroa muistuttava
Jos haluaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Mikä se ois puhtaasti fyysisen vetovoiman kannalta?
Itsellä taitaa olla kasityyppiä. Minulla on sixpack, mutta se on piilossa 
Viimeksi muokannut ID10T, 16 Helmi 2025, 18:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaan 7 tai 8.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Nuo kropat 2 tai 3 miellyttävät eniten.
8 menossa tällä hetkellä.
Muutama vuosi vielä, niin pääsen numeroon 9:n.
Muutama vuosi vielä, niin pääsen numeroon 9:n.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Olin joskus kauan sitten kisakunnossa nelosen ja vitosen välillä. Nyt varmaan kasi olisi lähinnä. Adonismainen miesvartalo läskillä naamioituna.
Kävi kuten entinen valmentajani sanoi. Kun lopettaa, paino ei välttämättä muutu, mutta sakarat ohenee ja keskeltä paksunee.
Kävi kuten entinen valmentajani sanoi. Kun lopettaa, paino ei välttämättä muutu, mutta sakarat ohenee ja keskeltä paksunee.
Esteettisesti kolmonen. Puolisolle 7-8. Ja sellainen sillä suunnilleen onkin. Vahva runko ja päällä vaihtelevasti läskiä. Ihan ok.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Brainwashed
- Reactions:
Olen noista varmaan champion, eli ykkönen, riuku, kynäniska jne.
Samaa mieltä MooMin kansaa, että kolmonen on ”terveimmän” näköinen.

Samaa mieltä MooMin kansaa, että kolmonen on ”terveimmän” näköinen.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Atleettinen ulkonäkö ei korreloi kuitenkaan sitä mitä voi olla miehen, älykkyys, viisaus tai huumorintaju ja ne seikat mielestäni menevät edelle, jos kokonaisuutta haluaa kommentoida...ja soittotaito suun soiton lisäks olis myös plussaa... 
- Liitteet
-
- Daniel.jpg (12.3 KiB) Katsottu 331 kertaa
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Nuorempana mulla oli joku 2 ja 3 tyyppinen kroppa, mutta nykyään se taitaa olla lähinnä 8 vaihtoehtoa muistuttava.
Sixpäkki on vaihtunut yxpäkkiin.
Sixpäkki on vaihtunut yxpäkkiin.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Tätä ketjua olen odottanut!
6 puoli. Vähemmän läskiä kuin seiskalla, mutta vatsan lihakset eivät juuri erotu.
Peilin edessä pullistelu on harvoja harrastuksiani. Puolustukseksi sanon, että pullistelen vain itseäni varten, en turhamaisuuttani.
6 puoli. Vähemmän läskiä kuin seiskalla, mutta vatsan lihakset eivät juuri erotu.
Peilin edessä pullistelu on harvoja harrastuksiani. Puolustukseksi sanon, että pullistelen vain itseäni varten, en turhamaisuuttani.
Viimeksi muokannut Wisti, 17 Helmi 2025, 09:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihminen on sellainen kun on ja pyrin miellyttämään vain itseäni. Mut kumminkin nyt mennään jossain 7-8 välillä tarkoituksena hiukan keventää 
Hyvä se on vähän pullistella, jos se mukavalta tuntuu. Vaikka muillekin, jos ne siitä tykkäävät.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Olen samaa mieltä, kunhan sen yhdenkin ”muun” löytäisin.
Maailmasta ovat kadonneet korkeammat arvot. Silloin silloin on ymmärrettävää, ettei pullistelijaisoisille ole kysyntää.
Viimeksi muokannut Wisti, 17 Helmi 2025, 09:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onlyfans?
D. Gabaldon
D. Gabaldon