Avaruus ja sen ihmeet on tämän tietovisan aiheena! Tunnistako planeetat ja tiedätkö astronauttien taustat?
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/av ... jen-tahti/
Meni niin arvailuksi että tajusin kuinka en tiedä oikeastaan yhtään mitään.
Sait oikein 8 / 10!
Erotat tähdenlennot komeetoista, ja pari tähtikuviota on jäänyt mieleesi!
Seuran Avaruus-tietovisa: Oletko kuutamolla vai selviydytkö testin tähdeksi?
Seuran Avaruus-tietovisa: Oletko kuutamolla vai selviydytkö testin tähdeksi?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Seuran Avaruus-tietovisa: Oletko kuutamolla vai selviydytkö testin tähdeksi?
En ymmärrä avaruudesta mitään, tunnistan auringon ja kuun ja tähtitaivasta on mukava katsella selällään.
3/10.
3/10.
Viimeksi muokannut Tuttu, 19 Tammi 2025, 13:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Seuran Avaruus-tietovisa: Oletko kuutamolla vai selviydytkö testin tähdeksi?
Tähtitaivas on kyllä maailman hienoimpia asioita. En ole pitkään aikaan muistanut ihailla. Täytyypä muistaa taas.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Märkäruuti
- Reactions:
9/10
Otava meni arvaamalla mutta tampoonikymysys meni väärin.
Minulla myös. Ajattelin että häätMärkäruuti kirjoitti: ↑19 Tammi 2025, 14:07 9/10
-
Märkäruuti
- Reactions: