Ketju metallipäille

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.
Kissatäti
Reactions:

Ketju metallipäille

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Miykä ovat suosikkisi tästä listasta ja kuinka kauan jaksoit kuunnella mitäkin metallikappaletta?

1. ORBIT CULTURE - Nerve

2. ELEINE - We Stand United

3. Aephanemer - La Règle du Jeu

4. EQUILIBRIUM - Bloodwood

5. Amon Amarth - We Rule The Waves

6. SABATON - Lightning at the Gates

7. BATTLE BEAST - Angel Of Midnight

8. KAMELOT - MARCH OF MEPHISTO featuring Alissa-White Gluz

9. ARCH ENEMY - Illuminate The Path

10. SYNESTIA - Premonitions
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Elämänsankari
Reactions:

Re: Ketju metallipäille

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

No en kuunnellut yhtäkään ja vain yksi biisi on tuttu, ja kerta kyseessä on yksi suosikkibändeistäni niin tunnustan sen heti.

Sabaton.

Muita vois kuunnella ehkä myöhemmin, nyt on tilanne jossa ei pysty.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kaikkia pystyn kuuntelemaan ja osasta tykkään Sabatonista en ole koskaan pitänyt. Sankarihevi on teineille tai keskenkasvuisille aikuisille. Myöskin Noora Louhimon suomiaksentti sattuu korvaan. Muut on ihan okei.
Mene mene tekel upharsin.
Kissatäti
Reactions:

Minun suosikkeja ovat:

1. ORBIT CULTURE - Nerve
2. ELEINE - We Stand United
4. EQUILIBRIUM - Bloodwood
5. Amon Amarth - We Rule The Waves
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Elämänsankari
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

asdf kirjoitti: 08 Syys 2025, 20:58 Kaikkia pystyn kuuntelemaan ja osasta tykkään Sabatonista en ole koskaan pitänyt. Sankarihevi on teineille tai keskenkasvuisille aikuisille. Myöskin Noora Louhimon suomiaksentti sattuu korvaan. Muut on ihan okei.
No huomaa kyllä ettei kaikki ymmärrä kuulemaansa, mutta kyllä vanhuksillekin opetetaan englantia.
Kissatäti
Reactions:

Minä tykkäsin kaikista jollain asteella. En muuten olisi laittanut äänestykseen.
Henry Borat
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Henry Borat »

Arch Enemy näistä oma suosikki, joka muuten marraskuussa Helsingin Jäähallilla Amorphiksen ja Eluvetien kanssa.

Osan kuuntelin kokonaan, kaikkia ei jaksanut. Esim Kamelot jäi piippuun, vaikka intro oli mainio. Sabatonkin alkaa olemaan jo hieman väsynyttä, vaikka hyviä kappaleita on useampiakin ja pääsääntöisesti pidän heidän kitaraharmonioista
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Elämänsankari kirjoitti: 08 Syys 2025, 21:10
asdf kirjoitti: 08 Syys 2025, 20:58 Kaikkia pystyn kuuntelemaan ja osasta tykkään Sabatonista en ole koskaan pitänyt. Sankarihevi on teineille tai keskenkasvuisille aikuisille. Myöskin Noora Louhimon suomiaksentti sattuu korvaan. Muut on ihan okei.
No huomaa kyllä ettei kaikki ymmärrä kuulemaansa, mutta kyllä vanhuksillekin opetetaan englantia.
Mitäpä sitä keskenkasvuisille selittämään. Jokainen tykkää mistä tykkää.
Mene mene tekel upharsin.
Justis
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Justis »

Yhtään videoa en katsonut, kuuntelin vain niin pitkälle kuin pystyin. Kappaleet 1-5 jäi kesken viimeistään minuutin kohdalla. Kappale 6 oli ensimmäinen jonka viitsi kuunnella loppuun asti. Ei ehkä Sabatonin parhaita mutta menettelee.

Kappale 7 oli listan paras vaikka en ole edes kuullutkaan yhtyeestä. Sille iso peukku, pitänee tutustua tarkemmin ettei ollut vain yhden tempun hevonen.

Kappale 8 oli ihan kuunneltava, laulaja ihan ok mutta muuten liikaa tuomion tuntua.

Myös kappale 9 olisi ihan hyvä kun se saatanan örisijä pitäisi turpansa kiinni ja antaisi sen naisen laulaa. Vähällä menee vituixi toikin biisi.

Kappale 10 vaikutti ihan mielenkiintoiselta ensimmäisen minuutin mutta sen jälkeen ei kestänyt enää yhtään enempää kuin puoli minuuttia.
Kissatäti
Reactions:

ORBIT CULTURE - Nerve:n videossa on hieno hahmo, alussa. Vähän melkein hieman kuin minun avatar :lol:
Poista suositus Vastaa Viestiin