Vanheneminen

Poistettu
Reactions:

Vanheneminen

Viesti Kirjoittaja Poistettu »

Mitä oottete mieltä, otteko elämän kanssa sujut?

Itte en tunne itteeni vanhaksi.
Enempikin semmoseks tietäjäks joka ottaa taikajuomaa.
Brainwashed
Reactions:

Re: Vanheneminen

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Erikoista.
Lukuisista seikoista palstoihin postaamistasi viittaisivat pikemmin sellaiseen, että nimenomaan kärsit ikäkriisistä.
Eikä siinä ole mitään hävettävää per se.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Poistettu
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 07 Joulu 2022, 18:35 Erikoista.
Lukuisista seikoista palstoihin postaamistasi viittaisivat pikemmin sellaiseen, että nimenomaan kärsit ikäkriisistä.
Eikä siinä ole mitään hävettävää per se.
Voi se ehkä siltä näyttää.
Värjään hiuksiani ja partaani.
Treenailen.

Treenikaverina on 16 vuotta nuorempi saksalainen kaveri. Valmentajan roolia olen ottanut, että saa kaverin vomatasapainot balanssiin.
Ero jalkojen voimassa on merkittävä.

Jalkatreenissä omat treenipainoni ovat liki kolminkertaiset ja kaveri on hyväkuntoinen. En tunne itseäni vanhaksi fyysisesti. Opetan uutta nousevaa alfaa.
Brainwashed
Reactions:

Siitä vaan, vittuako se mulle kuuluu... 8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Keijona
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Same same but different
Poistettu
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 07 Joulu 2022, 18:54 Siitä vaan, vittuako se mulle kuuluu... 8-)
Otit kantaa.
Kynäniska,🤣
Brainwashed
Reactions:

Juu, otin, kun tosiaan vaikuttaisi olevan asian laita ihan toisin kuin ilmoitat, mutta ihan jees, värjäile ja treenaile niin paljon kuin lystäät, ei se minulle kuulu.
Mikä on kynäniska?

- anonymous hater
Brainwashed
Reactions:

Kynäniska, eli engl pencil neck:
https://en.m.wiktionary.org/wiki/pencil-neck

8-)

- anonymous hater
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Hienoa Raspulle, jos ei tuossa iässä kolota ja repele sieltä ja täältä, välillä pahemmin, välillä vähän vähemmän. Minulla valitettavasti kone alkaa tehdä selväksi, että ikä on muutakin kuin numero. Ja ei se siitä paremmaksi tule muuttumaan, turha sitä on vääjäämättömiä faktoja vastaan kiukutella. Kaipa minulle on sikäli helppoa, että ruumiillisuus ei ole ollut minun elämässä koskaan missään isossa roolissa. Mielenkiintoiset asiat tehdään aivoilla enkä ole koskaan kokenut tarvetta päteäkään ruumiillisilla asioilla, ulkonäöllä ym.
Deimos
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Nykyään, en tiedä onko se talvi, kolottaa joka paikkaa. Viime yönäkin mikään asento ei ollut hyvä. Jos lonkkaa ei vihlonut niin sitten polvia tai helvetinmoinen suonenveto jalkapohjaan.

Vielä nelikymppisenä arvelin että puntti ja thainyrkkeily jatkuu 70 kymppiseksi.

Nauratti eilen kun se kaksikymppinen poika tilasi taksin 1,3 kilometrin matkalle. Mun normilenkki päivittäin lähes on 4 kilometriä lonkkavikaisena. Kaikki on näköjään suhteellista.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
VCO
Reactions:

Viesti Kirjoittaja VCO »

Ei tule vanhuus yksin, sen ainakin on tässä jo huomannut.
Moilanen
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Moilanen »

Onko BWn nimimerkki sosialisoitu? Eihän sulla Raspu muuten ole partaa, mitä oikein värjäillyt?
Brainwashed
Reactions:

Moilanen kirjoitti: 07 Joulu 2022, 21:11 Onko BWn nimimerkki sosialisoitu? Eihän sulla Raspu muuten ole partaa, mitä oikein värjäillyt?
Olen aito, pesunkestävä, the one and only Brainwashed.

8-)

- anonymous hater
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Huomaa kun ei jaksa enää opetella käyttämään televisioita tai muita viihde-elektroniikkaa, kaikille kun on oma kaukosäädin tai ohjain, turhan monimutkasta. Vinyylisoittimen opettelin se riittää minulle ja kaiuttimien käytön.

Oikealla jalalla seisominen kun pistää farkkuja jalkoihin niin en meinaa pysyä pystyssä :D Pitäisi tehdä jotain tasapainoharjoituksia. 10-vuotta sitten seisoin vielä käsilläni ja tein siltakaadon tuosta vain.
Niin ja hermot ovat menneet. Tai siis niitä ei enää ole. En hermostu kuin keskimäärin kerran vuodessa ja silloinkin muutun kylmänrauhalliseksi. Jäätäväksi. :D
Hiukset ovat ohentuneet, minulla on aina olleet paksut hiukset no nyt ne ovat ei paksut.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Wisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Mitä vanhemmaksi tulen, sitä nuorekkaammaksi tunnen itseni .
Poista suositus Vastaa Viestiin