12 Charles Bukowskin lainausta – mikä on sinusta hyvin todettu

Kirjat, kirjallisuus ja videopelit

1. Vapaa sielu on harvinainen, mutta tiedät sen, kun näet sen – pohjimmiltaan siksi, että sinusta tuntuu hyvältä, erittäin hyvältä, kun olet lähellä tai heidän kanssaan.
1
25%
2. Tärkeintä on, kuinka hyvin kuljet tulen läpi.
1
25%
3. Olemme täällä juomassa olutta. Olemme täällä tappaaksemme sodan. Olemme täällä nauramassa todennäköisyyksille ja elääksemme elämäämme niin hyvin, että kuolema vapisee viedessään meidät.
0
Ei ääniä
4. Aloitat maailman pelastamisen pelastamalla yhden miehen kerrallaan; kaikki muu on suurenmoista romantiikkaa tai politiikkaa.
1
25%
5. Jotkut ihmiset eivät koskaan tule hulluksi. Mitä todella kauheaa elämää heidän täytyy elää.
0
Ei ääniä
6. En pidä puhtoisesta pojasta, jolla on kravatti ja hyvä työ. Pidän epätoivoisista miehistä, miehistä, joilla on rikki hampaat ja mieli rikki. Ne kiinnostavat minua. Ne ovat täynnä yllätyksiä ja räjähdyksiä.
0
Ei ääniä
7. Olen vain alkoholisti, josta tuli kirjailija, jotta voisin olla sängyssä puoleenpäivään asti.
0
Ei ääniä
8. Suuri taide on hevospaskaa, osta tacoja.
1
25%
9. Löydä mitä rakastat ja anna sen tappaa sinut.
0
Ei ääniä
10. Luulen, että ainoa kerta, kun useimmat ihmiset ajattelevat epäoikeudenmukaisuutta, on silloin, kun se tapahtuu heille.
0
Ei ääniä
11. Tiikerit ovat löytäneet minut, enkä välitä.
0
Ei ääniä
12. Parhaat kuolevat usein omalla kädellään vain päästäkseen pakoon, ja jälkeenjääneet eivät voi koskaan täysin ymmärtää, miksi kukaan haluaisi koskaan paeta heiltä.
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä: 4

Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

12 Charles Bukowskin lainausta – mikä on sinusta hyvin todettu vai onko mikään
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Tuttu
Reactions:

Re: 12 Charles Bukowskin lainausta – mikä on sinusta hyvin todettu

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Numerot 1 ja 2 ovat jotain minua.
Poista suositus Vastaa Viestiin