Mielenkiitoisimmat/hyödyllisimmät musiikintekobluginit

Taideitten ja Musiikin Saattelemana
Stadin öljylanne
Reactions:

Mielenkiitoisimmat/hyödyllisimmät musiikintekobluginit

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Mitkä ovat parhaat käyttämänne bluginit musiikin teossa, tai äänen luomisessa?

Jos ei ole suosikkeja, onko joitain, joita tekisi mieli testata tai joihin paremmin syventyä?

Minua kiinnostaa musiikin untuvikkona ilmainen Jonathan Higginsin SoundThread, joka perustuu avoimen lähdekoodin Composers Desktop Project -projektiin. Vaikuttaa ainakin hyvin intuitiiviselta. Varsinkin kun olen itse musiikin teon untuvikko, eikä pluginit sano minulle yleisesti ottaen mitään.
Brainwashed
Reactions:

Re: Mielenkiitoisimmat/hyödyllisimmät musiikintekobluginit

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Muutaman kaljan kun on bluginnannut niin ei muuta kuin kädet koskettimistolle ja sormet alkavat tuottaman säveliä "kuin itsestään", vaikka silmät sidottuna. Sävelten harmonian laadusta ei ole tosin mitään takeita...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Brainwashed kirjoitti: 01 Syys 2025, 20:10 Muutaman kaljan kun on bluginnannut niin ei muuta kuin kädet koskettimistolle ja sormet alkavat tuottaman säveliä "kuin itsestään", vaikka silmät sidottuna. Sävelten harmonian laadusta ei ole tosin mitään takeita...

8-)
Klassikko!
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Stadin öljylanne kirjoitti: 01 Syys 2025, 20:11
Brainwashed kirjoitti: 01 Syys 2025, 20:10 Muutaman kaljan kun on bluginnannut niin ei muuta kuin kädet koskettimistolle ja sormet alkavat tuottaman säveliä "kuin itsestään", vaikka silmät sidottuna. Sävelten harmonian laadusta ei ole tosin mitään takeita...

8-)
Klassikko!
Tänään voisikin hieman plinkutella omaksi huvikseen, ihan lonkalta mitä mieleen juolahtaa. En ole enää vuosiin edes yrittänyt soittaa "täydellisesti" mitään, koska sellainen on tylsää, vaan lennosta sävellysten sovittelua pidän kivana, vaikka esim. Finlandia ragtime tyylillä, the show must go on uruilla ja sen semmoista hassuttelua.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Poista suositus Vastaa Viestiin