Levyraadin toivomuskaivo
Levyraadin toivomuskaivo
Levyraadin toivomuskaivo
Elikkä, tähän ketjuun saa kukin laittaa toivomuksiaan niistä biiseistä ja videoista YouTubessa, joiden haluaisi päätyvän Levyraateihin kaikkien äänestettäväksi ja ruodittavaksi!
Ja varmaan on niin, että kaikki ehdotukset ei tule päätymään levyraateihin, mutta tän langan idea on siis se, että Levyraatien vetäjät voi täältä halutessaan ammentaa toivomuksia, ja lisätä näin näiden Levyraatien vuorovaikutteisuutta.
Elikkä, tähän ketjuun saa kukin laittaa toivomuksiaan niistä biiseistä ja videoista YouTubessa, joiden haluaisi päätyvän Levyraateihin kaikkien äänestettäväksi ja ruodittavaksi!
Ja varmaan on niin, että kaikki ehdotukset ei tule päätymään levyraateihin, mutta tän langan idea on siis se, että Levyraatien vetäjät voi täältä halutessaan ammentaa toivomuksia, ja lisätä näin näiden Levyraatien vuorovaikutteisuutta.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Re: Levyraadin toivomuskaivo
Ja tähänkin lankaan siis jos porukalla on toivomuksia levyraadin suhteen, niin olis ihan kiva saada ehdotuksia. Ehkä ne sitten toteutuu, ehkä ei, jää siis nähtäväksi. Mutta parhaat ehdotukset pyrin kyllä ottamaan huomioon. 
Eikö tähän ketjuun voisi myös ilmoittautua ne jotka haluavat pitää levyraadin. Varata tietty päivä. Jos on teknisiä ongelmia ettei osaa äänestystä tehdä niin minä voin auttaa. Voi laittaa vaikka yksityisviestinä minulle kappaleet niin teen äänestyksen puolestanne. Ilmoitan vain sitten äänestyksessä kenen levyraati on kyseessä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Mun puolesta käy ihan hyvin. Jos siis haluaa varata jonkin tietyn päivän ennakkoon.Kissatäti kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 14:18 Eikö tähän ketjuun voisi myös ilmoittautua ne jotka haluavat pitää levyraadin. Varata tietty päivä. Jos on teknisiä ongelmia ettei osaa äänestystä tehdä niin minä voin auttaa. Voi laittaa vaikka yksityisviestinä minulle kappaleet niin teen äänestyksen puolestanne. Ilmoitan vain sitten äänestyksessä kenen levyraati on kyseessä.
Mutta kait tuota keskustelua voi myös edelleen käydä noissa varsinaisissa levyraati ketjuissakin sen seuraavan päivän suhteen. Se jotenkin tuntuu myös luonnolliselta. Koska ne ketjut on jatkuvasti esillä, niin porukka niitä myös enemmän lukee.
- KultaKikkare
- Reactions:
Toivon että Kohina järjestää vähintään yhden levyraadin. 
Be stronger than your excuses
Kohinalla on paljon mielenkiintoisa musiikkilinkkejä!KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 14:31 Toivon että Kohina järjestää vähintään yhden levyraadin.![]()
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Ja Erakko!! Mukaan vain!
Ja Tauko ja John ja kaikki!! En ala kyllä kaikkia luettelemaan 
Ei jaksa. Kohta vankilaan niin ei kerkeä.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 14:31 Toivon että Kohina järjestää vähintään yhden levyraadin.![]()
Guild can only exist in a person who can act
Onko pitkä kakku?Kohina kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 15:25Ei jaksa. Kohta vankilaan niin ei kerkeä.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 14:31 Toivon että Kohina järjestää vähintään yhden levyraadin.![]()
Same same but different
Samapa se kun tulee uusi heti perään.
- KultaKikkare
- Reactions:
Busier than a cat buring shit.. on concrete.Kohina kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 15:25Ei jaksa. Kohta vankilaan niin ei kerkeä.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 14:31 Toivon että Kohina järjestää vähintään yhden levyraadin.![]()
Be stronger than your excuses
JuuKultaKikkare kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 17:07Busier than a cat buring shit.. on concrete.Kohina kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 15:25Ei jaksa. Kohta vankilaan niin ei kerkeä.KultaKikkare kirjoitti: ↑02 Maalis 2024, 14:31 Toivon että Kohina järjestää vähintään yhden levyraadin.![]()
Kohinalle tiedoksi, että tuo sun ensimmäinen ehdotus tässä langassa tulee huomiseen levyraatiin yhtenä valittavista kappaleista.