Kohde-palvominen on tyhmää
- deep purpose
- Reactions:
- Viesti:
Kohde-palvominen on tyhmää
Kohde-palvominen on tyhmää. Kaikki oikeat sekä fiktiolliset hahmot eivät saisi olla palvonnan kohteina, - ei edes Jeesus. Kukaan suur-henkilö kautta historian ei ole sen enempää väärti kuin kukaan muukaan. Jeesus, saatana, Einstein, Venus (naisjumala), Madonna - you name it, ei saisi olla palvonnan kohde. Fanittaminen erikseen - why not? Mutta ylenpalttinen toisen henkilön asettaminen itsensä yläpuolelle ja sen palvominen ei ole ratkaisu eikä fiksu asetelma muutenkaan. Jos pitäisi palvoa jotain niin se voisi olla vaikka jokin fiksu aate tai ajatus, - ei jokin elävä olento. DISCUSS!
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Re: Kohde-palvominen on tyhmää
Ei tulisi kuuloonkaan että asettaisin itselleni auktoriteetteja. Tiettyjä (Kuuluisia) hahmoja kyllä ihailen suuresti. Sanalla "Palvonta" on erittäin epämielyytävä kaiku itselleni. Lähinnä tulee mieleen vaikka mielikuvitusolentojen palvonta. Kuten vaikka jeesus, jumala tai allah... Monista nämä mainiten.
Itse arvostan monia artisteja. Olen aina pitänyt Lady Gagasta. Sen jälkeen kun katsoin dokumentin hänestä oliko se nyt Netflixistä niin arvostus nousi entisestään. Muijahan oli täysin romuna niin psyykkisesti kuin fyysisesti. Aika taistelija. Freddy Mercury, David Bowie... Tulisi aika pitkä lista myös.
Tutkijoissa on paljon arvostamiani ihmisiä. Marie Curie, Einstein, Dirac, Feynman, Penrose, Hawking... Lista on todella pitkä.
Maalareista Michelangelo, Dali, Gallen-Kallela... jne...
Olikos minulla se kuva miten itseään pitäisi miettiä??? Muihin verrattuna??? Tosin tuo varmasti kuvaa myös sitä miten todellisuudessa äitisi kohdussa kävi. Se Nobelpalkinnon voittaja jäi jälkeesi. Miksi??? Koska voitit sen ekan ja tärkeimmän skaban.
Itse arvostan monia artisteja. Olen aina pitänyt Lady Gagasta. Sen jälkeen kun katsoin dokumentin hänestä oliko se nyt Netflixistä niin arvostus nousi entisestään. Muijahan oli täysin romuna niin psyykkisesti kuin fyysisesti. Aika taistelija. Freddy Mercury, David Bowie... Tulisi aika pitkä lista myös.
Tutkijoissa on paljon arvostamiani ihmisiä. Marie Curie, Einstein, Dirac, Feynman, Penrose, Hawking... Lista on todella pitkä.
Olikos minulla se kuva miten itseään pitäisi miettiä??? Muihin verrattuna??? Tosin tuo varmasti kuvaa myös sitä miten todellisuudessa äitisi kohdussa kävi. Se Nobelpalkinnon voittaja jäi jälkeesi. Miksi??? Koska voitit sen ekan ja tärkeimmän skaban.
- Liitteet
-
- 517014660_1419992712560222_274670464809840094_n.jpg (25.1 KiB) Katsottu 231 kertaa
- KultaKikkare
- Reactions:
Itsensä lisäksi.deep purpose kirjoitti: ↑15 Heinä 2025, 23:44 Jos pitäisi palvoa jotain niin se voisi olla vaikka jokin fiksu aate tai ajatus
Be stronger than your excuses
Viddu kun on hienoa olla just toi voittaja tossa kisassa.Phobos kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 02:57 Ei tulisi kuuloonkaan että asettaisin itselleni auktoriteetteja. Tiettyjä (Kuuluisia) hahmoja kyllä ihailen suuresti. Sanalla "Palvonta" on erittäin epämielyytävä kaiku itselleni. Lähinnä tulee mieleen vaikka mielikuvitusolentojen palvonta. Kuten vaikka jeesus, jumala tai allah... Monista nämä mainiten.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Hei! Jopa mä oon kerrankin voittanut jossainPattinero kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 12:08Viddu kun on hienoa olla just toi voittaja tossa kisassa.Phobos kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 02:57 Ei tulisi kuuloonkaan että asettaisin itselleni auktoriteetteja. Tiettyjä (Kuuluisia) hahmoja kyllä ihailen suuresti. Sanalla "Palvonta" on erittäin epämielyytävä kaiku itselleni. Lähinnä tulee mieleen vaikka mielikuvitusolentojen palvonta. Kuten vaikka jeesus, jumala tai allah... Monista nämä mainiten.
Teknisesti ottaen et sinä, vaan puolet perimästäsi. Yksinäinen sukusolu ei ole vielä yksilön alku.Phobos kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 13:12Hei! Jopa mä oon kerrankin voittanut jossainPattinero kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 12:08Viddu kun on hienoa olla just toi voittaja tossa kisassa.Phobos kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 02:57 Ei tulisi kuuloonkaan että asettaisin itselleni auktoriteetteja. Tiettyjä (Kuuluisia) hahmoja kyllä ihailen suuresti. Sanalla "Palvonta" on erittäin epämielyytävä kaiku itselleni. Lähinnä tulee mieleen vaikka mielikuvitusolentojen palvonta. Kuten vaikka jeesus, jumala tai allah... Monista nämä mainiten.
Olikos minulla se kuva miten itseään pitäisi miettiä??? Muihin verrattuna??? Tosin tuo varmasti kuvaa myös sitä miten todellisuudessa äitisi kohdussa kävi. Se Nobelpalkinnon voittaja jäi jälkeesi. Miksi??? Koska voitit sen ekan ja tärkeimmän skaban..
Mutta voit aina onitella sitä voittajapuoliskoa geeneistäsi.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Ilonpilaaja! Teknisesti koska en ole kovin sisäsiisti "Niissä" jutuissa on matollani puolikkaita Nobel-palkinnon saajia pilvin pimein. Tosin aika kuivia jo nyt. Sitäköhän "Vedän kuivat" tarkoittaa? Pyyhekin on mutta en jaksa nähdä vaivaa aina. Mistä tulikin mieleen että voisi kohta pestä maton.MooM kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 13:36Teknisesti ottaen et sinä, vaan puolet perimästäsi. Yksinäinen sukusolu ei ole vielä yksilön alku.Phobos kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 13:12Hei! Jopa mä oon kerrankin voittanut jossainPattinero kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 12:08Viddu kun on hienoa olla just toi voittaja tossa kisassa.Phobos kirjoitti: ↑16 Heinä 2025, 02:57 Ei tulisi kuuloonkaan että asettaisin itselleni auktoriteetteja. Tiettyjä (Kuuluisia) hahmoja kyllä ihailen suuresti. Sanalla "Palvonta" on erittäin epämielyytävä kaiku itselleni. Lähinnä tulee mieleen vaikka mielikuvitusolentojen palvonta. Kuten vaikka jeesus, jumala tai allah... Monista nämä mainiten.
Olikos minulla se kuva miten itseään pitäisi miettiä??? Muihin verrattuna??? Tosin tuo varmasti kuvaa myös sitä miten todellisuudessa äitisi kohdussa kävi. Se Nobelpalkinnon voittaja jäi jälkeesi. Miksi??? Koska voitit sen ekan ja tärkeimmän skaban..
Mutta voit aina onitella sitä voittajapuoliskoa geeneistäsi.
Maybe too much information. But hey! Masturbation is good for you.
Pyyhekin pitäisi pestä. Sillä voi kajauttaa joltakin tajun kankaalle tai käyttää frisbiinä. Muistuttaa pahvista A4:sta.
Ninjapyyhe. Banzai!
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Hmmm??? Tuo ei tullut Mielenikään. Pidin hauskaa ChatGPT.n kanssa meidän lyhyestä ajatustenvaihdosta
Kohta saunaan. Ellei veljen tehdas ole taas räjähtänyt. No, hänen pomonsa se on, siis ison jehun. On se velikin iso jehu siellä.
Tsori. Kuumuus, univaje sun muut ja yksi tölkki olutta. Meltdown...
Tsori. Kuumuus, univaje sun muut ja yksi tölkki olutta. Meltdown...