USA boikotti
USA boikotti
Meillä on aloitettu USA boikotti, joka pyrkii koskemaan kaikkea ameriikkalaista (USAlaista).
Niin materiaaliset kuin henkisetkin ameriikan tuotteet ovat meillä nyt boikotin alaisia.
Ei Cokista, ei hollywood elokuvia, ei jenkki musiikkia.
Vain elintärkeät poikkeukset, kuten lääkkeet joille ei ole vaihtoehtoa, ovat sallittuja.
Onko kukaan muu valmis tällaiseen "mittavaan uhrautuvuuteen" Ukrainan hyväksi?
Ja mitä kaikkea ameriikan tuotetta tavallisesta marketista löytyy?
Niin materiaaliset kuin henkisetkin ameriikan tuotteet ovat meillä nyt boikotin alaisia.
Vain elintärkeät poikkeukset, kuten lääkkeet joille ei ole vaihtoehtoa, ovat sallittuja.
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: USA boikotti
Hyvä trollaus, pisteet siitä.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Mitä trollausta tässä muka on?
Ihan oma päätöksemme, johon lopullisesti innoitti Haltbakk Bunkersin usa boikotti.
Tiedän ettei minun valinnoillani ole isommasti merkitystä, mutta se nyt kuitenkin on osa minun osuudestani Ukrainan hyväksi.
Mitä sinä olet tehnyt tai teet Ukrainan hyväksi?
Ihan oma päätöksemme, johon lopullisesti innoitti Haltbakk Bunkersin usa boikotti.
Tiedän ettei minun valinnoillani ole isommasti merkitystä, mutta se nyt kuitenkin on osa minun osuudestani Ukrainan hyväksi.
- Henry Borat
- Reactions:
Itse olen myös alkanut katsomaan, että mitä tulee ostettua. Ensimmäinen kerta elämässäni.
Myös jenkkipalvelut jäävät osittain käyttämättä. Esim Kekiuksen Twitter.
Myös jenkkipalvelut jäävät osittain käyttämättä. Esim Kekiuksen Twitter.
Päätettiin että suunnittelulle USAn kiertomatkalle ei mennä. Ei nyt sitten viedä rahaa sinne. Se nyt ainakin. Voi vaihtaa hyvin vaikka Norjan reissuun. Voi olla että tuotteitakin tulee vähän katsottua ja mietittyä sopivaa avustuskohdetta Ukrainassa. Eihän tämä suunpieksentä ainakaan ketään auta....
-
Brainwashed
- Reactions:
Jätkähän on oikea hyvesignalointiqueen.Susa kirjoitti: ↑05 Maalis 2025, 14:30 Mitä trollausta tässä muka on?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Joo, mutta ei venäjää kohtaan kuten eräs.
-
Brainwashed
- Reactions:
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Suomen König
- Reactions:
Ainoastaan Cokiksesta luopuminen tekisi tiukkaa, muutenhan USA:sta ei tule oikeastaan mitään hyvää. Suomessa myytävän Coca-Colan valmistaa Sinebrychoff lisenssillä.
Mikä colajuoma olisi hyvä Cokiksen tilalle?
Mikä colajuoma olisi hyvä Cokiksen tilalle?
YLE on julkaissut useita uutisia joissa Trump tai Putin esitetään epäedullisessa valossa. Siksi Venäjä on kieltänyt YLE:n ja siksi YLE on propakandapaska.
...entä tää internet?Susa kirjoitti: ↑05 Maalis 2025, 14:24 Meillä on aloitettu USA boikotti, joka pyrkii koskemaan kaikkea ameriikkalaista (USAlaista).
..eiks' The internet - world side web -seiso tyveltään ameevrikassa?
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
-
Näinon0070
- Reactions:
Ryssän kohdalla tuo alkoi jo vuosia sitten kun bensiinistämme oli ryssän tavaraa lähes 90%Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑05 Maalis 2025, 14:42Mukana ollaan. Ainakin hengessä. En ole kovin absoluutinen ihminen joten sallin itselleni liikkumavaroja.
Erityisesti tämä osuus käynnistyi itsellä jo alitajuisesti ennen kuin edes olin koko asiaa pohtinut.
Tämä kehitys on ollut tarkemmin ajateltuna tulilla jo hyvin pitkään ja tiedostamatta. Ehkä jopa vuosia.
Joten siiryin ladattavaan hybridiin, niin rahoitin huomattavasti vähemmän ryssän aseita. No siitä on siirrytty täyssähköön, mutta Muskin autoa ei pihaamme tule
Vielä kun löytäisi Apple tuotteille vastaavan niin napanuora ohenisi entisestään, ja tietenkin eurooppalainen luottokortti
En boikotoisi USA:a, koska sen säästötoimet ovat järkevämpiä kuin EUroopan. EUrooppa on byrokraattinen helvetti, omat tulli- ja suosituissäädäntömme estävät taloutta paljon enemmän kuin USA:n 25%:n tulliuhkailut. On turha syytellä USA:aa tai Trumpia siitä, että EUroopan talous on sosialisoitu ja ylisäännelty.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
kovasti toopea ja aivopestyä harmittaa suomen, ukrainan ja muiden euroopan maiden itsenäisyys. voisitte hakea putinin sotajoukkoihin, ne maksaa palkkaakin. pääsette sitten sotimaan vihaamianne euroopan maita vastaan. sehän on kulttijohtaja trumputinin oppien mukaista myös 
nyt kun ali-kulttijohtaja halla-aho on pettänyt tiedät ja kääntyi trumpia vastaan
länsimaissa on alkanut äärioikeistokulttien ideologiasota. kiinnostavaa
nyt kun ali-kulttijohtaja halla-aho on pettänyt tiedät ja kääntyi trumpia vastaan
länsimaissa on alkanut äärioikeistokulttien ideologiasota. kiinnostavaa
Voisin kyllä lähteä boikotoimaan Trumpin ja Muskin bisneksiä, mutta ei mulla ole tarvetta Teslalle.Susa kirjoitti: ↑05 Maalis 2025, 14:24
Meillä on aloitettu USA boikotti, joka pyrkii koskemaan kaikkea ameriikkalaista (USAlaista).
Koko USA:ta en aio pistää boikottiin, koska ei ne kaikki yritykset siellä ole Trumpin asialla, päinvastoin.
Tälle boikotti linjalle jos lähdetään, niin pitäisi boikotoida myös venäläistä tavaraa (jolle mulle ei muutenkaan ole tarvetta) taikka sitten laittaa kiinalainen tavara boikottiin ihmisoikeuksien takia sekä siitä, että ihan varmasti Kiinan johdon suostumuksella nuo kiinalaiset alukset ovat Itämeren kaapeleita katkoneet. Kiina sabotoi Eurooppalaista infraa, joten eikö sekin sitten olisi boikotin arvoista.
Ja jos oikein suhtaudutaan negatiivisesti kaikkiin maailman autoritaarisiin johtajiin ja ihmisoikeusloukkauksiin, niin pitäisi varmaankin kaikessa kulutuksessa suosia eurooppalaista ja nimenomaan suomalaista tavaraa. Mutta tällainenhan toiminta on järkevää jo muutoinkin jos se vaan on taloudellisesti mahdollista.
Mutta jokainen toki tekee omat boikottipäätöksensä itsenäisesti, ja tätä kunnioittakaamme.
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.