Kuinka tapasit kumppanisi?

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Re: Kuinka tapasit kumppanisi?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Törmäyksen vuosipäivä lähestyy

Minä törmäsin aikoinani mieheeni baarissa.

Menin birra nimiseen baariin ja näin siellä tummahiuksisen miehen jolla oli parransänki ja vihreät silmät. Päällään farkkutakki jossa oli valkoinen teddyvuori ja musta t-paita ja farkut. En ollut koskaan nähnyt niin komeaa miestä luonnossa ja harvoin edes elokuvissa.
Itse olin aika tavallisen näköinen, viehättävä ehkä mutta en kaunis.

Hänen pöydässä oli tilaa joten menin siihen istumaan tilattuani drinkin baaritiskiltä.
Aloimme juttelemaan ja kohta väittelimme lannotteista.
Olen kohtuu hyvä väittelemään mutta hän oli selkeästi älykkäämpi ja osasi paremmin perustella kantansa.
Silloin ihastuin. Kun myönsin tappioni asiassa hänelle ja sanoin harkitsevani näkökantaani hän lohdutti minua sanoen: nautin väittelystämme. Riideltiin niin hyvin että menemme varmaan isona naimisin. Silloin rakastuin ja nyt on yli 30 vuotta yhteiseloa takana.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Töissä.

Pikkuvaimo on heti mun jälkeen tokaparas ja -nopein hoisu. Ja yhtä outo. Se aina väittelee pomojen kanssa kaijesta ja kyseenalaista ihan kaiken.

Ja molemmat nauraa kestona tyhmille jutuille.
Can I pet that dog?
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Verkossa..lontoolainen ekonomisti.
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

Tämän tuoreimman osalta tämä.

Eräs kaveri tuli naisystävänsä, ja hänen kaverinsa, kanssa mun luo baarista yöksi. Itse en baarissa ollut mut olin luvannut heille yöpaikan, en tykännyt siitä et ylimääräinen nuori naikkonen tuli mut en jaksanut napista.

No se jäikin mun kans juttelee ja kun kaveri naisineen oli aamulla lähdössä niin tuo nuori naikkonen ei tahtonutkaan lähteä, ja muiden lähdettyä hyppäsi sohvalle mun syliin sillei kasvotusten.

Itse en siis tehnyt pienintäkään elettä ja olin hyvin yllättynyt, mut kaipa se kivalta tuntui..
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Tää on kyllä hyvin informatiivinen ketju ilman ironian häivääkään.
Guild can only exist in a person who can act
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Oli ironiaa tai ei.
Tapasin ja tutustuin opiskelukaverina, kun oltiin eräällä muualla järjestetyllä pienemmällä kurssilla (autoCAD, btw) ja istuttiin samalla porukalla kahvi- ja lounastauot. Sitten joku aika myöhemmin osuttiin samalle lavatanssikurssille, kumpikaan ei tuntenut ketään muuta ja tanssittiin parina. Jäätiin usein tunnin jälkeen juttelemaan ja siitä se sitten lähti.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
.Satunnainen seuraaja
Reactions:

Viesti Kirjoittaja .Satunnainen seuraaja »

Tuulispää kirjoitti: 01 Loka 2024, 05:27 Verkossa..lontoolainen ekonomisti.
Lupasi arvatenkin rahoittaa tuulimyllybisnestäsi
Kohina
Reactions:

MooM kirjoitti: 01 Loka 2024, 09:30 Oli ironiaa tai ei.
Tapasin ja tutustuin opiskelukaverina, kun oltiin eräällä muualla järjestetyllä pienemmällä kurssilla (autoCAD, btw) ja istuttiin samalla porukalla kahvi- ja lounastauot. Sitten joku aika myöhemmin osuttiin samalle lavatanssikurssille, kumpikaan ei tuntenut ketään muuta ja tanssittiin parina. Jäätiin usein tunnin jälkeen juttelemaan ja siitä se sitten lähti.
Saattaahan tuossakin olla dramaattista ironiaa, jos ette sattuneetkaan samalle lavatanssikurssille, vaan se oli tietoinen pyrkimys kumppaniltasi.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kohina kirjoitti: 01 Loka 2024, 09:43
Saattaahan tuossakin olla dramaattista ironiaa, jos ette sattuneetkaan samalle lavatanssikurssille, vaan se oli tietoinen pyrkimys kumppaniltasi.
En usko, eikä sovi ollenkaan sen profiiliin suunnitella tuollaisia. Ei se tiennyt minun menoistani, kun ei me oltu muuten kuin satunnaisissa moikkausväleissä, eikä nuo ilmoittautumiset yms olleet missää näkyvillä. Eikä se oisi voinut tietää, että menen sinne yksin. Kurssi siis oli koko yliopiston opiskelijoille avoin ja porukkaa oli vähän sieltä sun täältä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kohina
Reactions:

MooM kirjoitti: 01 Loka 2024, 09:47
Kohina kirjoitti: 01 Loka 2024, 09:43
En usko, eikä sovi ollenkaan sen profiiliin suunnitella tuollaisia. Ei se tiennyt minun menoistani, kun ei me oltu muuten kuin satunnaisissa moikkausväleissä, eikä nuo ilmoittautumiset yms olleet missää näkyvillä. Eikä se oisi voinut tietää, että menen sinne yksin. Kurssi siis oli koko yliopiston opiskelijoille avoin ja porukkaa oli vähän sieltä sun täältä.
Se oli täysin hypoteettista yhdistäen ironian tarinaasi kun ironian mainitsit. En edes epäillyt moista.
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

.Satunnainen seuraaja kirjoitti: 01 Loka 2024, 09:31
Tuulispää kirjoitti: 01 Loka 2024, 05:27 Verkossa..lontoolainen ekonomisti.
Lupasi arvatenkin rahoittaa tuulimyllybisnestäsi
Ainakin on siihen resurssit.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Löhösin kaverin sohvalla ja pelattiin pleikkarilla. Sit olohuoneen ovelle pöllähti joku tuntematon nainen, joka oli joku kaverin muijan kaveri.

Nopeat tervehdykset ja häipyi. Mut se katsekontakti teki vaikutuksen jota en saanu mielestäni. Sit muutaman päivän päästä kyselin tyypistä lisää kaverin muijalta ja sain kuulla et se oli kysellyt musta rasittavuuteen asti ja saanu puhelinnumeroni.

Sit vaan odottelin pari päivää ja puhelin soi. 8-)
Be stronger than your excuses
Teddy
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Työtapaturmaksi sitä voisi kutsua.
Meitä oli neljän hengen tiimi saman projektin kimpussa. Kun projekti sitten valmistui, sitä piti tietenkin juhlistaa loppukaronkalla. Kuinka ollakaan, se projekti päättyi sitten aamuyöstä puiston penkille. Uusi projekti alkoi. Vuotta myöhemmin olimme naimisissa.
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

059 HPY:n puhelin chatti. Jos joku dinosaurus muistaa. Humalassa tietenkin sekin ja krapulassa katsomaan seuraavana päivänä "Who Framed Roger Rabbit".

Suurimpia virheitäni elämässäni jos nyt ei huomio sitä että elämäni jo sinänsä on suuri virhe.
Poista suositus Vastaa Viestiin