Missä kaikkialla olet suudellut ... osa 3

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.

Missä kaikkialla olet suudellut tai- harrastanut hyvin läheistä kanssakäyntiä kumppanisi kanssa

41. Missä tahansa museossa
1
2%
42. Esiintymispaikassa esim. teatterin näyttämöllä
2
4%
43. Ostoskeskuksessa
3
6%
44. Paljussa
4
8%
45. Pehmeällä matolla tai taljalla takan edessä
2
4%
46. Pienessä motellissa
2
4%
47. Pimeällä kujalla
4
8%
48. Planetaariossa
0
Ei ääniä
49. Porraskäytävässä
4
8%
50. puutarhassa
2
4%
51. Pyykinpesukoneen päällä
2
4%
52. Rautatieasemalla
4
8%
53. Revontulien alla
1
2%
54. Riippumatossa
1
2%
55. Risteilyaluksen kannella
3
6%
56. Rock-konsertissa.
4
8%
57. Satiinilakanoiden päällä valtavalla sängyllä
1
2%
58. Saunassa
5
10%
59. Sillan alla
4
8%
60. Sovituskopissa
2
4%

Ääniä yhteensä: 51

Kissatäti
Reactions:

Missä kaikkialla olet suudellut ... osa 3

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Jatketaan!! Missä kaikkialla olet suudellut 1 pojo - harrastanut hyvin läheistä kanssakäyntiä kumppanisi kanssa 2 pojoa. Tämän listan pitäisi herättää ideoita, koska minulla oli todella hauskaa kootessani näitä. Aloitettuani en voinut lopettaa, näitä tulee vielä muutama äänestys :D Montako pojoa saat?
Älkää ottako tätä vakavasti :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Elämänsankari
Reactions:

Re: Missä kaikkialla olet suudellut ... osa 3

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Hurjat 14 pistettä.

Saunaseksi on kyllä hikistä hommaa, ei ihan niitä parhaita juttuja kuin teoriassa. Kannattaa mieluummin vaikka siellä suihkussa.
Kissatäti
Reactions:

Minä en melkein kehtaa sanoa :lol: 19 pojoa
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Elämänsankari
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 03 Marras 2025, 17:45 Minä en melkein kehtaa sanoa :lol: 19 pojoa
No kun iteltä uupuu kaikki museot, konsertit yms. Yleensä emäntä on silloinkin ollut muttei koskaan mukana, ne on poikien reissuja. Siis konsertit, laivalle jne.

Eikä sitä vieraiden kanssa sellasia, satiinilakanoita nyt en oo nähnykkään.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

12, jos kylmässä saunassa tehty 2 pisteen suoritus hyväksytään. Tai lämpimässä aloitettu, mutta kamarin puolella jatkettu.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Ei pojon pojoa, en ole pussauksesta pitävä. Neljä kertaa kaiken kaikkiaan elämäni aikana pussaillut seksuaalisessa yhteydessä, ja nekin vastentahtoisesti.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Kissatäti
Reactions:

Minulla lienee omituisin paikka suutelolle on harrastelijateatterin näyttämö. Asia kuului näytelmään. Yllättävän vaikeaa oli suhtautua luontevasti vaikka hillitty suudelma olikin.
Elämänsankari
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 03 Marras 2025, 18:32 Minulla lienee omituisin paikka suutelolle on harrastelijateatterin näyttämö. Asia kuului näytelmään. Yllättävän vaikeaa oli suhtautua luontevasti vaikka hillitty suudelma olikin.
Mulla lienee ekaluokalla luokan nurkassa, olin vielä aika pieni keskivertoon verrattuna ja 2 tyttöä piti mua kiinni kun kolmas suuteli. Ihan kielen kanssa väkisin yritti, itku tuli ja tytöt ei kiinnostanu moneen vuoteen.
Kissatäti
Reactions:

Elämänsankari kirjoitti: 03 Marras 2025, 18:39
Kissatäti kirjoitti: 03 Marras 2025, 18:32 Minulla lienee omituisin paikka suutelolle on harrastelijateatterin näyttämö. Asia kuului näytelmään. Yllättävän vaikeaa oli suhtautua luontevasti vaikka hillitty suudelma olikin.
Mulla lienee ekaluokalla luokan nurkassa, olin vielä aika pieni keskivertoon verrattuna ja 2 tyttöä piti mua kiinni kun kolmas suuteli. Ihan kielen kanssa väkisin yritti, itku tuli ja tytöt ei kiinnostanu moneen vuoteen.
Voi ei! Inhottavaa käytöstä tytöiltä.
Elämänsankari
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 03 Marras 2025, 18:42
Elämänsankari kirjoitti: 03 Marras 2025, 18:39
Voi ei! Inhottavaa käytöstä tytöiltä.
Kyllä, trauma se on tuokin.

Vaikka nyt naurattaakin.
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Saunassa
Rock-konsertissa
Revontulien alla
Pimeällä kujalla

Suutelemiseen ei välttämättä tarvii liittää heti-seksiä.
Poista suositus Vastaa Viestiin