Yllätysvieraat?

Kissatäti
Reactions:

Yllätysvieraat?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mitä jos tulisi nyt heti tällä sekunnilla yllärivieraita?Siis jos joku tulla tupsahtaisi teille juuri nyt kylään. Miten reagoisitte.

Mietin muutama tunti sitten kun kuulin auton äänen ja sitten auton ovi kävi että nyt tulee joku ja sain kamalan paniikkikohtauksen. Olohuone vinksinvonksin täynnä suttupapereita, vesivärikippoja ja keskeneräisiä "pilalle menneitä" töitä. Hiukset sikinsokin ja pelkkä t-paita ja pikkuhousut päällä. Kaksi roskapussia eteisessä. Äkkiä kaikki huoneiden ovet kiinni ja pukemaan päälle, hätäponnari ja roskat takaovesta ulos terassille haisemaan. Kaikki huonoimmat työt äkkiä roskiin ja tyhjät kahvikupposet astianpesukoneeseen, Sitten rauhallista järjestämistä ja rauhoittumista. Eikä kukaan edes tullut. Olin pettynyt. :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Brainwashed
Reactions:

Re: Yllätysvieraat?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Olet kyllä pikkasen hullu, mutta sillee hyvällä tavalla.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Katos kun se on sinun koti ja sinä elät siellä juuri niin kuin haluat, jos ei kelpaa niin kun vieras kääntyy180 astetta ja etenee edelleen, kaikki hyvin.
Voin kertoa hauskan jutun omasta elämästä, olin paskalla ja sen suorituksen aikana oli tullut huomaamatta kylään vieras, yksi mökkiläinen ensimmäistä kertaa, vessapaperi oli päässyt loppumaan niin huusin vaimolleni että pyyhkimään.
Minun mielestä noin.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Brainwashed kirjoitti: 14 Helmi 2025, 20:13 Olet kyllä pikkasen hullu, mutta sillee hyvällä tavalla.
Minä olen kai sitten sillä pahalla tavalla hullu, kun alkaisin selittää suu vaahdossa omien keskeneräisten tekeleitteni teknisiä yksityiskohtia ymmärtämättä edes yrittää siirtää niitä katseiden ulottumattomiin. Ja luultavasti unohtaisin tarjota mitään, mutta jos vieras pyytää, niin kaipa voisin keittää kahvia.
Jumputtaja
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jumputtaja »

Jos joku tulisi yllättäen kylään, niin eipä se poikamiesboksissani aiheuttaisi sen suurempaa kaaosta. Nostaisin takkini nojatuolin reunalta, vaikea kuvitella ketään, jota (yleensä) sijaamaton sänkyni juuri häiritsee tai voisi häiritä. Puhtaita kuppeja, kahvia ja maitoakin on. Pullaa pitää hakea, mutta keksejä saattaa hyvänä päivänä olla.

Yksiö siis kyseessä niin ulko-ovi on mun makkarin ovi 😁
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Kissatäti kirjoitti: 14 Helmi 2025, 19:04 Mitä jos tulisi nyt heti tällä sekunnilla yllärivieraita?Siis jos joku tulla tupsahtaisi teille juuri nyt kylään. Miten reagoisitte.
Riippuu kuka tai ketä olisi tulossa. Hyvät ystävät pääsevät aina kotiini.
Vähemmän tuttuja pyytäisin häipymään.
Poista suositus Vastaa Viestiin