Kuinka monta kertaa olisit oman arviosi perusteella kuollut ilman nk. modernia lääketiedettä?
Kuinka monta kertaa olisit oman arviosi perusteella kuollut ilman nk. modernia lääketiedettä?
Kerran 8-vuotiaana, Toisen kerran 24-vuotiaana, Kolmannen kerran 28-vuotiaana, Neljännen kerran 38- vuotiaana sitten 48-vuotiaana ja kuudennen-kerran 50-vuotiaana. Luultavasti ilman tiettyjä lääkkeitä pari lisäkertaa vielä tuonne 30 - 50 väliin.
Kerran 8-vuotiaana, Toisen kerran 24-vuotiaana, Kolmannen kerran 28-vuotiaana, Neljännen kerran 38- vuotiaana sitten 48-vuotiaana ja kuudennen-kerran 50-vuotiaana. Luultavasti ilman tiettyjä lääkkeitä pari lisäkertaa vielä tuonne 30 - 50 väliin.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Kuinka monta kertaa olisit oman arviosi perusteella kuollut ilman nk. modernia lääketiedettä?
Jaa-a. Tätä taidettiin miettiä joskus aiemminkin. Voi olla, että jossain vaiheessa olisi noutaja voinut tulla ilman apuja. Esimerkiksi liian korkeaksi karannut kuume on tappava. Mutta ei minulla toistaiseksi ole ollut mitään niin vakavaa terveyteen liittyvää juttua, että lääkäri olisi joutunut tositoimiin ja ns. pelastamaan. Piipaa auto jos/kun vie, niin sitten ollaan jo aika lähellä varmaan.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Re: Kuinka monta kertaa olisit oman arviosi perusteella kuollut ilman nk. modernia lääketiedettä?
Ilmiselvästi niin, että olisin ollut henki hieverissä sairaalassa, en kertaakaan. Mutta olen joskus saanut esim. antibiootteja vähäisiin tulehduksiin. Useimmat niistäkin paranevat itsestään, mutta ei sitä ikinä tiedä olisiko joku pahentunut hengenvaaralliseksi. Sepsis lähtee joskus pienestä ja sitten se on yleensä menoa.
Kurkunkannen tulehdukseen olisin kuollut joskus vauvana, mutta en osaa olla siitä kovinkaan kiitollinen.
Guild can only exist in a person who can act
-
AimoJortikka
- Reactions:
Ei tarvita omaa arviota, on ihan faktaa.
Ilman nykyaikaista lääketiedettä ja tai kirurgin veistä minä olisin kuollut varmasti kolmesti.
Ensimmäisen kerran jo alle 30v.
Sitten kaksi kertaa sellaisia että olisin saattanut kuolla mutta niitä ei lasketa.
Ilman nykyaikaista lääketiedettä ja tai kirurgin veistä minä olisin kuollut varmasti kolmesti.
Ensimmäisen kerran jo alle 30v.
Sitten kaksi kertaa sellaisia että olisin saattanut kuolla mutta niitä ei lasketa.
En kertaakaan. Ne "pintanaarmut", joita on tullut, eivät ole olleet kuolettavia ja hyvä niin.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Minulle ilmestyi suuhun massiivinen paise. Se johti hammaslääkärin tekemään paiseen leikkaukseen, 12 h:n tiputukseen ja pitkään antibioottikuuriin. Kysyin hammaslääkäriltä, miten näitä silloin hoideltiin, kun ei ollut antibiootteja. Lääkäri totesi, että näihin kuoltiin. En tiedä miten vakavissaan tuo oli, mutta oman oloni suun alueen (leukaluu?) tulehdus veti melko huonoksi.
En tiedä olisiko siitä kuolema tullut, mutta ilman nykyaikaista neurokirurgiaa en olisi todennäköisesti kävellyt enää viimeiseen viiteentoista vuoteen.
En tiedä olisiko siitä kuolema tullut, mutta ilman nykyaikaista neurokirurgiaa en olisi todennäköisesti kävellyt enää viimeiseen viiteentoista vuoteen.
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
-
AimoJortikka
- Reactions:
Pahus. Neljäs kerta.Märkäruuti kirjoitti: ↑14 Syys 2024, 13:53antibioottikuuriin. Kysyin hammaslääkäriltä, miten näitä silloin hoideltiin, kun ei ollut antibiootteja. Lääkäri totesi, että näihin kuoltiin.
Näin sitä vanhemmiten muisti temppuilee.
Ei muista edes sitä, että meinasi kuolla joskus.
Kun iski (sairaala)bakteeritulehdus.
Jälkikäteen silloin mietin, että kun vaihdettiin neljättä suonensisäistä antibioottia.
Kun kolme aikaisempaa eivät olleet tehonneet yhtään.
Että infektiolääkäri näytti jo melko huolestuneelta.
Olen kuollut kerran lääkärin tekemän virheen takia, mutta virkosin.
Mistäs näitä tietää mitä rokotuksilla on vältetty.
Minun mielestä noin.
-
AimoJortikka
- Reactions:
Kyllä minä tarkoitin ihan muita piikkejä, jäykkäkouristus, isorokko ja mitä niitä onkaan. Tuo kokeellinen piikki on ihan toista tarinaa.AimoJortikka kirjoitti: ↑14 Syys 2024, 15:01Niin siis näillä kokeellisilla injektiopiikeillä? Kyllähän niillä paljon vältettiin. Ehkä itsekin. Mistä sitä tietää.
Minun mielestä noin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Minä olen ainakin milteipä sanasta sanaan aloittanut aiemmin tällaisen keskustelun, ja arvioni oli silloin että ainakin 3 kertaa olisin delannut, ekan kerran vauvana kun sairastin aivokalvontulehduksen, seuraavaksi kun leikattiin umppari jotain 5 vuotiaana ja sen johdannaisena tyrä 21-vuotiaana, ja sitten kun sairastin armeijassa niin ärtyisän influenssan, että filmi meni vuorokaudeksi poikki ja piikkejä pistettiin persiiseen oikein urakalla kuumeen alentamiseksi, joka kuulemma pahimmillaan keikkui 41˚ molemmin puolin, ja sitten tetanus, ilman piikkiä varmaan vainaa, että laitetaan arvioksi tällä kertaa 5!Pattinero kirjoitti: ↑11 Syys 2024, 06:23 Jaa-a. Tätä taidettiin miettiä joskus aiemminkin. Voi olla, että jossain vaiheessa olisi noutaja voinut tulla ilman apuja. Esimerkiksi liian korkeaksi karannut kuume on tappava. Mutta ei minulla toistaiseksi ole ollut mitään niin vakavaa terveyteen liittyvää juttua, että lääkäri olisi joutunut tositoimiin ja ns. pelastamaan. Piipaa auto jos/kun vie, niin sitten ollaan jo aika lähellä varmaan.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Brainwashed
- Reactions:
Saattavat johtaa kuolemaasi, nuo kokeelliset piikit, mistä sitä tietää...AimoJortikka kirjoitti: ↑14 Syys 2024, 15:01Niin siis näillä kokeellisilla injektiopiikeillä? Kyllähän niillä paljon vältettiin. Ehkä itsekin. Mistä sitä tietää.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater