Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

En juuri ollenkaan, se olisi liian suuri ylimääräinen sekä turha rasite
4
50%
Keskinvertaisesti - säädän ja olen välillä säätämättä tilanteen mukaan
3
38%
Paljon, olen yliempaattinen itseni säätäjä ja kärsin siitä
1
13%
 
Ääniä yhteensä: 8

Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Susa kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:24
Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 22:03 Perimä ja ympäristö.
Täsmälleen sama syy-seuraus kun kaikilla muillakin, ei poikkea ihmiset, eläimet ja kasvit tuosta, mutta uskovaiset ihmiset kuvittelee jotain muuta.
Tuota olen yrittänyt tuumailla, millainen on hänen perimä ja ympäristö.
Naisen sylin lämpö on varmaan jäänyt saamatta, eli pulloruokintaa ja kolhoosin hoitolaitosko lienevät elämänsä alkutaipaleet?
Juu, ahdistuneet takertuu yksilöiden yksityiskohtiin, sellaista on kokonaiskuvan ja todellisuuden pakoilu. Tuijotetaan puuta ettei nähtäisi metsää.
Same same but different
Susa
Reactions:
Viestit: 7830
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:26 Juu, ahdistuneet takertuu yksilöiden yksityiskohtiin, sellaista on kokonaiskuvan ja todellisuuden pakoilu. Tuijotetaan puuta ettei nähtäisi metsää.
Onko keijona metsä?
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Susa kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:27
Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:26 Juu, ahdistuneet takertuu yksilöiden yksityiskohtiin, sellaista on kokonaiskuvan ja todellisuuden pakoilu. Tuijotetaan puuta ettei nähtäisi metsää.
Onko keijona metsä?
Keijona on oksa, mihin minäkeskeinen ja lyhytnäköinen kompastuu. Ihmiset sitten nauraa sille mokailulle.
Same same but different
Susa
Reactions:
Viestit: 7830
Liittynyt: 17 Tammi 2023, 15:19

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:28 Keijona on oksa, mihin minäkeskeinen ja lyhytnäköinen kompastuu. Ihmiset sitten nauraa sille mokailulle.
keijona on risu, joka risahtaa sienestäjän jalan alla.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Susa kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:30
Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:28 Keijona on oksa, mihin minäkeskeinen ja lyhytnäköinen kompastuu. Ihmiset sitten nauraa sille mokailulle.
keijona on risu, joka risahtaa sienestäjän jalan alla.
Jaa, sienistä tuo halipula ja yksilöön takertumisen pakkomielle johtuu.
Same same but different
ID10T
Reactions:
Viestit: 11130
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 21:37
Susa kirjoitti: 08 Elo 2023, 21:31
Neutroni kirjoitti: 08 Elo 2023, 21:20 Minä päätän itse omat säätelyni.
Et sinä voi sitä päättää. Sinun perimä ja ympäristösi sen tekee.
Kysy vaikka keijonalta.
"Minäminä itte valitsen. Mua ei kukaan määrää" Kun itsekkyyden luoma subjektiivisuus, siis ego estää näkemään valintojen syitä, ja siksi kuvitellaan ja uskotaan valitsevan vapaasti. Sellaista se on, itseensä uskovaisuus.
Mitenkäs tuo näyttelijän työ? Siinähän kokenut ja arvostettu näyttelijä voi itse valita produktiot, mihin osallistuu, ja roolitus on sen mukainen. Eli näyttelijä itse valitsee minkälaisen kuvan itsestään antaa, toki ohjaajan myötävaikutuksella ja käsikirjoituksen sallimissa puitteissa.
ID10T
Reactions:
Viestit: 11130
Liittynyt: 07 Joulu 2022, 19:41

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:26
Susa kirjoitti: 08 Elo 2023, 23:24
Keijona kirjoitti: 08 Elo 2023, 22:03 Perimä ja ympäristö.
Täsmälleen sama syy-seuraus kun kaikilla muillakin, ei poikkea ihmiset, eläimet ja kasvit tuosta, mutta uskovaiset ihmiset kuvittelee jotain muuta.
Tuota olen yrittänyt tuumailla, millainen on hänen perimä ja ympäristö.
Naisen sylin lämpö on varmaan jäänyt saamatta, eli pulloruokintaa ja kolhoosin hoitolaitosko lienevät elämänsä alkutaipaleet?
Juu, ahdistuneet takertuu yksilöiden yksityiskohtiin, sellaista on kokonaiskuvan ja todellisuuden pakoilu. Tuijotetaan puuta ettei nähtäisi metsää.
Ketjun aihe muuten sattuu olemaan aika henkilökohtainen, joten miksi edes osallistut?
Avatar
Neutroni
Reactions:
Viestit: 6183
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:09

Re: Kuinka paljon säädät itseäsi muitten tähden?

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

ID10T kirjoitti: 09 Elo 2023, 12:01 Ketjun aihe muuten sattuu olemaan aika henkilökohtainen, joten miksi edes osallistut?
Eihän nämä ole valintoja, vaan ego sieltä viikunanlehden takaa kuiskuttelee ja Keke poika juoksee. No, niin se on meillä kaikilla, sen kieltäminen ja asettuminen jotenkin normaalin inhimillisyyden yläpuolelle on se tyhmä juttu.
Vastaa Viestiin