Yöllä luovuus kukoistaa vai kukoistaako huumori? Haluatko osallistua seuraavaan leikkiin?: Leikki menee näin. Edellinen kirjoittaja antaa kolme sanaa jotka täytyy sisällyttää kertomukseen tai runoon. Annan esimerkin. Sain toisaalla kolme sanaa: Täysikuu, haaveet, kaupunki.
Missä lepäävät väsyneet linnut?
Sinne ovat lentäneet
missä äänetön laulu liikuttaa kuolleita kiviä.
Sinne missä hiekka valuu taivaan altaista paljastaen tähdet, täysikuun.
Hohtavat valot kutsuvat outoihin galakseihin,
sykkien kuin smaragdisydämet,
jotka vuotavat haaveita
kaikkien nähdä.
Unissa meillä lintujen siivet.
Ne kantavat kauas kristallikaupunkiin.
Seuraavalle: Kehtolaulu, kaipuu ja kipu
Haluatko osallistua seuraavaan leikkiin?
Haluatko osallistua seuraavaan leikkiin?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Haluatko osallistua seuraavaan leikkiin?
Oi, armas kehtolaulu, ♩
♬ lapsuuteni painajainen.
Kaipuusi sun, ♪
♫ suo kipua rintaani mun. ♪
Taajama, kioski, mopo.
♬ lapsuuteni painajainen.
Kaipuusi sun, ♪
♫ suo kipua rintaani mun. ♪
Taajama, kioski, mopo.
Taajaman kiskalle mopolla ostaa röökii.
.ylipaino, rasvamaksa, alkoholismi.
.ylipaino, rasvamaksa, alkoholismi.
Pohjolan neekeri ja paskat jutut.
https://www.facebook.com/reel/316640184 ... tid=Ls6BEq
https://www.facebook.com/reel/316640184 ... tid=Ls6BEq
Aina suuttunut jostain, puolipukeutuneena huutaa. Antaa alkoholismille tilaisuuden rasvoittaa maksa, kasvattaa vatsa, murehtii, itkee, närkästyy, pelkää nuoruutensa haavoja, ylipainoa, harvenevia hiuksia, jokaisen kohdattavaa vanhuutta.
Kiipeää portaita. Ei käytä hissiä. Lisää viskiä mielettömiin ajatuksiin. Hissit vuotavat vettä katorajasta, lapsuuden painajaiset. Neonväriset napit, joissa numerot, ei kännipäissään voi muistaa mitä pitää painaa, pitkää päivää vai 7.
Seuraavalle. Valo, kirjaimet, puhe
Kiipeää portaita. Ei käytä hissiä. Lisää viskiä mielettömiin ajatuksiin. Hissit vuotavat vettä katorajasta, lapsuuden painajaiset. Neonväriset napit, joissa numerot, ei kännipäissään voi muistaa mitä pitää painaa, pitkää päivää vai 7.
Seuraavalle. Valo, kirjaimet, puhe
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"