Foorumille tumma teema

Tässä ohjeita / niksejä palstan toimintoihin liittyen
Lemminkäinen
Reactions:
Viestit: 1
Liittynyt: 14 Syys 2023, 02:35

Foorumille tumma teema

Viesti Kirjoittaja Lemminkäinen »

Hei!

Löysin juuri palstan ja tämä onkin ensimmäinen viestini. Onko jostain asetuksista mahdollista vaihtaa palstan väriä tummemmaksi valkoisesta? Minulla on nykyään jokapaikassa tumma teemä ja tämä valkoinen syövyttää silmät.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Foorumille tumma teema

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Lemminkäinen kirjoitti: 14 Syys 2023, 02:45 Hei!

Löysin juuri palstan ja tämä onkin ensimmäinen viestini. Onko jostain asetuksista mahdollista vaihtaa palstan väriä tummemmaksi valkoisesta? Minulla on nykyään jokapaikassa tumma teemä ja tämä valkoinen syövyttää silmät.
Joskus taisin kysyä samaa asiaa. Myöskin linkkien väriä. Ylläpitäjät tietänevät vastaukset. Itselläni myös kaikissa laitteissa tumma teema. Aikoinaan huomasin kun Ilta-Sanomat huomioi tuon automaattisesti. Ennen tummasta teemasta huolimatta IS oli valkoisella teemalla. Myös selain minulla on tummalla teemalla tai laitoin sen noudattamaan käyttiksen teemaa.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
deep purpose
Reactions:
Viestit: 865
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:37
Viesti:

Re: Foorumille tumma teema

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Mulla on tumma teema oikeastaan jo olemassa koneella, en ole vielä kokeilut sitä. Muutaman jutun vuoksi useampi teema vaatii parin asian muuttumista, mutta saattaa olla että me kokeillaan sitä jossain vaiheessa jo lähiaikoina. Täytyy KultaKikkareen kanssa neuvotella asiasta. Mutta tervetuloa foorumille!
Maailmankaikkeudessa on vallinnut täysdeterminismi, kunnes biologia sotki sen täysin.
Avatar
John Carter
Reactions:
Viestit: 18736
Liittynyt: 30 Marras 2022, 07:46

Re: Foorumille tumma teema

Viesti Kirjoittaja John Carter »

Tuon teeman voi itse vaihtaa tummemmaksi koneella. Ainakin ChromeOSsilla ja MacOSsilla.
"Käsittämätöntä luonnossa on sen käsitettävyys."- Albert Einstein.
Vastaa Viestiin