Windows 11 tuki

HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Windows 11 tuki

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Tunnetusti Windows on sitä ihteään, ja tuotteesta paistaa läpi välinpitämättömyys ihmisyyttä kohtaan.

Verkko lopetti toimintansa saatesanoilla: Olet muodostanut yhteyden virtuaaliverkkosovittimella, jota ei voi testata.

Ehdotetaan vain tietokoneen uudelleenkäynnistystä. Joka tietenkään ei auta mitään.

Mitä tehdä?

Ihmisten kanssa osaan toimia näissä tilanteissa paremmin. Jos olisi ihminen Windows harkitsisin tässä kohtaa lievien, tai keskivakavien väkivaltakeinojen käyttöä.
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1114
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Windows 11 tuki

Viesti Kirjoittaja Molli »

...polokupyörä langalla mua neuvottiin katsomaan YT ..ltä,

Onko ongelmana,
"How to Fix Missing Network Adapter in Windows 11"?
Englannin kielinen ohjeistus..


Joskus on myös WIN10 koti wifi eli wlan laite hukassa, missä olen oppinut jotta "käynnistä uudelleen" ja "Sammuta " & käynnistä on eri asiat. Yleensä löytynyt "käynnistä uudelleen"..

Mutta videolla pari näppärää temppua WIN11:lle

Jos yrität sen aluksi olevan "Komentoikkunan"-tempulla varaa kynä ja paperia siihen katsoessasi kirjoita komennot..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7969
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Windows 11 tuki

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Kone yrittänee käyttää väärää verkkosovitinta yhteyden muodostamiseen. Voisi disabloida muut sovittimet ja jättää se yksi toimiva wlan sovitin sinne.
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Windows 11 tuki

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Lyde19 kirjoitti: 19 Marras 2023, 11:33 Kone yrittänee käyttää väärää verkkosovitinta yhteyden muodostamiseen. Voisi disabloida muut sovittimet ja jättää se yksi toimiva wlan sovitin sinne.
Miten? Tuossa ei ole kyse omien urheiluiden seurauksista. Liian laiska olen siihen.
Avatar
Lyde19
Reactions:
Viestit: 7969
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 06:21

Re: Windows 11 tuki

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Minulla oli muistaakseni samankaltainen ongelma kun olin päivittänyt win11 koneeseen. Liian fiksuna ohjelma yrittää itse löytää toimivan yhteyden kun varsinainen verkkoyhteys katkeaa.
HuuHaata
Reactions:
Viestit: 1716
Liittynyt: 12 Joulu 2022, 09:51

Re: Windows 11 tuki

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Lyde19 kirjoitti: 19 Marras 2023, 11:40 Minulla oli muistaakseni samankaltainen ongelma kun olin päivittänyt win11 koneeseen. Liian fiksuna ohjelma yrittää itse löytää toimivan yhteyden kun varsinainen verkkoyhteys katkeaa.
Tuota en juuri hahmota ylipäätään ohjelmien koodauksessa. Eikö se fiksu systeemi voisi itse havannoida, kuinka nyt on jotain pielessä, ja käydä läpi korjausmahdollisuudet?

Yleensä kun olen tälläistä kysynyt vastaus on mallia kauhistunutta että ei se niin voi mennä muuttamaan. Toimimattomaan suuntaan kuitenkin pystyi.
Vastaa Viestiin