Sitaatteja musiikki-ihmisiltä. Mikä on mielestäsi hyvin todettu?

Kissatädin musiikkihuoneessa on musiikki- ja elämäaiheista sisältöä tietoiskujen ja soittolistojen muodossa. Huoneesta löytyy myös musiikkiaiheisia äänestyksiä, muisteluja vanhoista suosikkikappaleista ja myös uuden musiikin etsimistä. Siellä voi kertoa myös musiikkiin liittyvistä kokemuksista, tarinoista ja tuntemuksista elämänläheisellä otteella.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Sitaatteja musiikki-ihmisiltä. Mikä on mielestäsi hyvin todettu?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Sitaatteja musiikki-ihmisiltä. Mikä on mielestäsi hyvin todettu?


1. "Kaikesta huolimatta kukaan ei voi sanella muille, kuka olet." Prince
2. "Epätasaisimmat tiet johtavat usein huipulle." Christina Aguilera
3. "Minusta on aina tuntunut, että rock and roll on erittäin, erittäin terveellistä musiikkia." – Aretha Franklin
4. "Elämä on sitä, mitä tapahtuu, kun teet muita suunnitelmia." John Lennon
5. "Sinun ei tarvitse uskoa kaikkea mitä ajattelee." Erykah Badu
6. "Rock and roll on hampurilainen, joka söi maailman." - Peter York
7. "Jos kaikki olisi täydellistä, et koskaan oppisi etkä koskaan kasvaisi." Beyoncé
8. "Jos rock and roll on laitonta, heittäkää perseeni vankilaan!" - Kurt Cobain
9. "Ilman poikkeamista normista edistyminen ei ole mahdollista." Frank Zappa
10. ”Jos haluat päästää irti aggressiosta, nouse ylös ja tanssi. Siitä rock and rollissa on kyse." - Chuck Berry
11. ”Popmusiikissa sanot: 'Voit tehdä minulle mitä haluat.' Rock 'n' roll sanoo: "Minä teen sinulle mitä haluan." - Joan Jett
12. "Yksi hyvä puoli musiikissa, kun se osuu sinuun, et tunne kipua."- Bob Marley
13. "Tee asioita, joihin uskot, rakkauden nimissä. Ja tiedä ettet ole yksin. Meillä kaikilla on epäilyksiä ja pelkoa." Carole King
14. "Paras musiikki on pohjimmiltaan olemassa tarjoamaan sinulle jotain, jonka kanssa voit kohdata maailman." - Bruce Springsteen
15. "Jokainen, joka kertoo tulleensa rock'n'rolliin muista syistä kuin naisten, maineen tai rahan takia on täynnä paskaa." - Gene Simmons
16. "Mielikuvitus luo todellisuutta." Richard Wagner
17. "Rock 'n' roll ei koskaan kuole. Aina löytyy joku ylimielinen kakara, joka haluaa tehdä musiikkia kitaralla." - Dave Edmunds
18. "Ennen kuin olet valmis näyttämään typerältä, sinulla ei koskaan ole mahdollisuutta olla loistava." Cher
19. "Missä on tahtosi olla outo?" Jim Morrison
20. ”En ymmärrä, miksi ihmiset pelkäävät uusia ideoita. Minä pelkään vanhoja." John Cage
21. Ole alkuperäinen; älä pelkää olla rohkea! Ed Sheeran
22. Olen yksi niistä tavallisista oudoista ihmisistä." Janis Joplin
23. "Tee virheitä, tee virheitä, tee virheitä. Varmista vain, että ne ovat sinun virheitäsi." Fiona Apple
24. Tieto puhuu, mutta viisaus kuuntelee. - Jimi Hendrix
25. ”Yksi asia, jonka olen oppinut, on se, etten ole kykyni omistaja; Olen sen johtaja." Madonna
26. Rock on aina ollut paholaisen musiikkia. - David bowie
27. Pidä huolta kaikista muistoistasi. Sillä et voi elää niitä uudelleen. - Bob Dylan
28. Kaikista menettämistäni asioista kaipaan mieltäni eniten. Ozzy Osbourne
29. Jokainen huono tilanne on blueslaulu, joka odottaa tapahtuvansa. Amy Winehouse
30. Sinun täytyy vain hyväksyä, että demonisi ovat osa sinua. Aurora
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1671
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Sitaatteja musiikki-ihmisiltä. Mikä on mielestäsi hyvin todettu?

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

24. Tieto puhuu, mutta viisaus kuuntelee. - Jimi Hendrix

Tää on musta aika hyvä ja osuva ajatelma!
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Vastaa Viestiin