Mistä unelmoit tänään?

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mistä unelmoit tänään?

Minä haluaisin lottovoiton. Varmaan aika tylsää ja yleistä mutta haluaisin yllättää mieheni paljolla rahalla.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11032
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Sähkölentokoneeni mallin lennosta.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

40 - vuotta sitten unelmoin päivittäin puuterilumesta, jyrkistä rinteistä jostain muusta kuin pienistä mäistä. Ihan oikeasti. Olin intohimoinen laskettelija. Silloin ei vielä lumilautoja ollut. Kotipaikkakunnalla oli pieni nyppylä jonka huipulle meitä muksuja moottorikelkan perässä olevalla köydellä vedettiin. Sitten tuli hissi. Olin joka päivä mäessä. Niin ne unelmat muuttuvat.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 3102
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Krapulattomasta huomisesta. :mrgreen:
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Parempaa. Hävitin kynsisakset pari viikkoa sitten. Oon siitä asti miettiny et vittu. Nyt mä istuin paikalle johon välillä istun ja perkele oli siinä. Toisaalta kuka on Senaatti-kiinteistön talkkari? Ihmisiä kuolee, mut toisaalta illalla pääsen leikkaamaan kynnet
Make Keke Great Again
Pattinero
Reactions:
Viestit: 4213
Liittynyt: 30 Marras 2022, 06:14

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Minimissään unelmoin siitä, että pääsen illalla saunaan ja korkkaan oluen. Ja sitten toisen, sitten taas jne. Suuremmassa kuvassa toi lottovoitto olisi kyllä hieno juttu. Edes vähän pienempikin sellainen. Mutta, tuskin se sentään toteutuu, koska se todennäköisyys sotii rajusti vastaan nääs. Viimeistään huomenna olisi kiva paritella vaimon kanssa. Aijai, siitä vasta onkin hienoa unelmoida.
The faster you go, the shorter you are.
Albert Einstein
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Viimeksi aamulla kirosin kynsisienen varkaalle, mutta osoittautuikin että maailma on vain paskempi paikka kuinosasin edes kuvitella.
Make Keke Great Again
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kohina kirjoitti: 27 Tammi 2024, 15:04 Viimeksi aamulla kirosin kynsisienen varkaalle, mutta osoittautuikin että maailma on vain paskempi paikka kuinosasin edes kuvitella.
Sinä puhut sekavia enkä pysy kärryillä mutta sulla on välillä tosi mahtavia musiikkilinkkejä! Arvostan.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11032
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kissatäti kirjoitti: 27 Tammi 2024, 14:48 40 - vuotta sitten unelmoin päivittäin puuterilumesta, jyrkistä rinteistä jostain muusta kuin pienistä mäistä. Ihan oikeasti. Olin intohimoinen laskettelija. Silloin ei vielä lumilautoja ollut. Kotipaikkakunnalla oli pieni nyppylä jonka huipulle meitä muksuja moottorikelkan perässä olevalla köydellä vedettiin. Sitten tuli hissi. Olin joka päivä mäessä. Niin ne unelmat muuttuvat.
Oliko ruuvireuna sukset Spaldingit ?
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Toissapäivänä mulla oli unelma että saisin sanoa erästä somppua neekeriksi. Oli ok. Ja hyvä niin, koska muuten homma ei ois toiminu, enkä mä olis antanu röökiä, eikä me oltais hiisattu kukkaa.

Ette varmaan hyväksy kukaties, mut löysin vanhaa rautaa
Make Keke Great Again
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2499
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Tuulispää kirjoitti: 27 Tammi 2024, 15:31
Kissatäti kirjoitti: 27 Tammi 2024, 14:48 40 - vuotta sitten unelmoin päivittäin puuterilumesta, jyrkistä rinteistä jostain muusta kuin pienistä mäistä. Ihan oikeasti. Olin intohimoinen laskettelija. Silloin ei vielä lumilautoja ollut. Kotipaikkakunnalla oli pieni nyppylä jonka huipulle meitä muksuja moottorikelkan perässä olevalla köydellä vedettiin. Sitten tuli hissi. Olin joka päivä mäessä. Niin ne unelmat muuttuvat.
Oliko ruuvireuna sukset Spaldingit ?
Rossignolit oli. Isä osti hienot!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kohina
Reactions:
Viestit: 2651
Liittynyt: 28 Touko 2023, 00:20

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Kohina kirjoitti: 27 Tammi 2024, 15:34 Toissapäivänä mulla oli unelma että saisin sanoa erästä somppua neekeriksi. Oli ok. Ja hyvä niin, koska muuten homma ei ois toiminu, enkä mä olis antanu röökiä, eikä me oltais hiisattu kukkaa.

Ette varmaan hyväksy kukaties, mut löysin vanhaa rautaa
Tarkemmin
Make Keke Great Again
Avatar
Molli
Reactions:
Viestit: 1067
Liittynyt: 30 Marras 2022, 18:51

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Molli »

..harrastuksellisen käsityön aloittamisesta, joka on ollut suunnittelussa jokaksi vuotta, tarvikkeet kasassa.. ..enempää voi sanoa, koska höpötän siitä parilla muulla palstalla, tulisin tunnetuksi..
..vaikeus asteena on erään koneen käyttö, mikä on hyvin yleinen ja kone on eräs harvoista jota en osaa..
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Paikalla
Avatar
Tuulispää
Reactions:
Viestit: 11032
Liittynyt: 30 Marras 2022, 09:24
Viesti:

Re: Mistä unelmoit tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Kissatäti kirjoitti: 27 Tammi 2024, 16:08
Tuulispää kirjoitti: 27 Tammi 2024, 15:31
Kissatäti kirjoitti: 27 Tammi 2024, 14:48 40 - vuotta sitten unelmoin päivittäin puuterilumesta, jyrkistä rinteistä jostain muusta kuin pienistä mäistä. Ihan oikeasti. Olin intohimoinen laskettelija. Silloin ei vielä lumilautoja ollut. Kotipaikkakunnalla oli pieni nyppylä jonka huipulle meitä muksuja moottorikelkan perässä olevalla köydellä vedettiin. Sitten tuli hissi. Olin joka päivä mäessä. Niin ne unelmat muuttuvat.
Oliko ruuvireuna sukset Spaldingit ?
Rossignolit oli. Isä osti hienot!
Oi ei .....mulla oli vaan punaset Titanit.
Vastaa Viestiin