Tiedepalstan shakkiturnaus

Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4969
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Tiedepalstan shakkiturnaus

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Alustavasti tässä kyselen, että olisiko palstalla huonoja shakinpelaajia joita kiinnostaa osallistua palstan sisäiseen turnaukseen? No kyllä hyvätkin saa osallistua, itse olen todella huono mut voin osallistua kannatuksen vuoksi. :)

Pelit varmaankin järjestettäisiin chess.com:n kautta, siellä on mahdollisuus luoda oma privaatti turnaus. Kaikilla osallistujilla pitää olla chess.com tunnus (ilmainen). Pelaaminen tapahtuu internet selaimella chess.com:ssa tai heidän mobiili sovelluksella.

Perustetaan turnausta varten oma ketju, johon tulee tulokset ja vaikka linkit joista pelejä voi seurata livenä (jos mahdollista, en ole varma). Osallistujamäärästä riippuen varmaankin ensin joku alkusarja missä kaikki pelaavat kerran vastakkain, sitten pudotuspelejä ja finaali.

Osallistuminen ei maksa mitään ja palkintona reteilyoikeus joka jatkuu vähintään seuraavaan turnaukseen saakka. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Varaktori
Reactions:
Viestit: 3146
Liittynyt: 05 Tammi 2023, 21:36

Re: Tiedepalstan shakkiturnaus

Viesti Kirjoittaja Varaktori »

Räsypokka naisten kanssa livenä olisi enemmän mieleen, mutta kyllä sitä voi pienet shakit vetää myös.
Avatar
KultaKikkare
Reactions:
Viestit: 4969
Liittynyt: 28 Marras 2022, 22:30

Re: Tiedepalstan shakkiturnaus

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

No mä voin tuoda chipit ja kortit jos sä tuot naiset. :)
Jos tuntuu ettei jaksa niin koittakaa vaan jaksaa.
Avatar
Keijona
Reactions:
Viestit: 9545
Liittynyt: 02 Joulu 2022, 12:39

Re: Tiedepalstan shakkiturnaus

Viesti Kirjoittaja Keijona »

Nuorempana tuli joskus pelattua, että vaisu orastava kiinnostus, nettipelit on vähän persoonattomia kun hiki ei haise.
Same same but different
Vastaa Viestiin