Ihan hyvä alku mutta ei riittävä

Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihan hyvä alku mutta ei riittävä

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Kohina kirjoitti: 25 Helmi 2024, 19:30 Yeni on tosiaan itselleen hyvää vaihtelua
Näin hyvää seuraa ei löydy edes isolla rahalla, joten on iso onni löytää sellaista randomina. Ja vielä niin nuorena ja nättinä.
Can I pet that dog?
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1639
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Ihan hyvä alku mutta ei riittävä

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

:mrgreen:
Minimus Yahves kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:50
marjatta1 kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:41
Deimos kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:35
marjatta1 kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:32
Deimos kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:28
marjatta1 kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:26
Raspu kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:22 Aikoinaan sain kiinassa paljon pillua nuorena miehenä. Asiakkaita ja työkavereitakin tuli nussittua.
Tokkohan lienet saanut? Vähän kyllä epäilen noita sinun juttujas ja tietysti kursiivilla sanottuna! :mrgreen:
Kyllä miehet ihan oikeasti ovat pillua saaneet. Näin isot pojat ovat mulle kertoneet. Vrt. tuntematon Sotilas: Jos äiteensä on tullut niin suorastaan rukoilee :mrgreen:
Tuhmat täit kyllä kertoo kaiken tarpeellisen tuostakin saama puolesta...
Mulla oli kyykkypissitaulu. Yksi nainen halusi sen. Itseasiassa selitti minkä takia "Sen" jälkeen voi olla tarve kyykkypissille. On kai skannattuna mutta alkuperäinen jäi sille naiselle.
Teillä joillakin miehillä on kovat jutut näköjään naisten suhteen ja kova uhoamaisen tarve...anteeks vaan kun vähän naurattaa! Toisaalta olen kuullut, että hiljasessa veessä ne kalat kutee...
Ja mullapas on 21v itseäni nuorempi vaimo heti ensi viikolla.😎😎
Se on hyvä vaan, että varautuu ja hankkii ajoissa oman omaishoitajan! :mrgreen:
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Avatar
Minimus Yahves
Reactions:
Viestit: 2794
Liittynyt: 15 Joulu 2022, 18:46
Paikkakunta: Tellus

Re: Ihan hyvä alku mutta ei riittävä

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

marjatta1 kirjoitti: 25 Helmi 2024, 19:52 :mrgreen:
Minimus Yahves kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:50
marjatta1 kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:41
Deimos kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:35
marjatta1 kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:32
Deimos kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:28
marjatta1 kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:26
Raspu kirjoitti: 25 Helmi 2024, 07:22 Aikoinaan sain kiinassa paljon pillua nuorena miehenä. Asiakkaita ja työkavereitakin tuli nussittua.
Tokkohan lienet saanut? Vähän kyllä epäilen noita sinun juttujas ja tietysti kursiivilla sanottuna! :mrgreen:
Kyllä miehet ihan oikeasti ovat pillua saaneet. Näin isot pojat ovat mulle kertoneet. Vrt. tuntematon Sotilas: Jos äiteensä on tullut niin suorastaan rukoilee :mrgreen:
Tuhmat täit kyllä kertoo kaiken tarpeellisen tuostakin saama puolesta...
Mulla oli kyykkypissitaulu. Yksi nainen halusi sen. Itseasiassa selitti minkä takia "Sen" jälkeen voi olla tarve kyykkypissille. On kai skannattuna mutta alkuperäinen jäi sille naiselle.
Teillä joillakin miehillä on kovat jutut näköjään naisten suhteen ja kova uhoamaisen tarve...anteeks vaan kun vähän naurattaa! Toisaalta olen kuullut, että hiljasessa veessä ne kalat kutee...
Ja mullapas on 21v itseäni nuorempi vaimo heti ensi viikolla.😎😎
Se on hyvä vaan, että varautuu ja hankkii ajoissa oman omaishoitajan! :mrgreen:
Se on hoitaja. Paras hoitaja, tai ainakin kuuluu ylimpään prosenttiin hoitohyvyydessä...

E. Lisäksi sillä on tosi mehukas perse.
Can I pet that dog?
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Ihan hyvä alku mutta ei riittävä

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Taitaa olla aika harvinaista että vakka löytää kantensa, siis aika täydellisesti. Yleensä se vielä taitaa olla että löytyy samasta ikäluokasta. Eli tuonkaltainen tapaus on mielestäni aika harvinainen. Mutta kaunis ja tavoiteltava asia.

Kun on samassa ammatissa ja samassa työpaikassakin se nostaa kerrointa mahdollisuuden onnistumiseen.

Jos ajattelee taas minua ja Tuulispäätä? Olisiko Tuulispääkin aika ujo, noin jos oikeassa elämässä täytyy alkaa tekemään ihan oikeaa aloitetta? Omasta kokemuksesta kun torjutaan aina kyllä sitä katsoo parhaaksi luopua. Syö miestä, jos sanonta sallitaan. Enkä mene sanomaan että tilanne on sen helpompi muilla kanssamatkustajilla tai kummallakaan sukupuolella. Mutta näin vanhanaikaisena oletan että mies tekee aloitteen ja nainen valitsee jos valitsee. Taitaa päteä luonnossakin jossa soitimen hoitavat urokset, linnut, nisäkkäät. Kaloista en tiedä. Ja kun mennään hyönteisiin niin tiedän vielä vähemmän.

Ja jos pysytään otsikon aiheessa niin täällä päin on syytäkin lisääntyä. Muut maanosat pesevät meidät 100-0 tai 100-1. Eli hommiin sitten kun aika on.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Vastaa Viestiin