Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6005
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Huvittavaa huomata että subjektiivisesti arvioiden olisi minulla noista vaihtoehdoista lähinnä se toiseksi ”suosituin” vartalotyyppi, eli laiheliini, tai kynäniska, kuten Raspu asian ilmaisee. Jos sormia napsauttamalla voisi valita mieleisensä vartalon, niin valitsisin 4, koska se vaikuttaisi olevan jotenkin luomumpi noihin muihin lihaskimppuihin verrattuna, eli sellainen synnynnäisesti atleettinen ja voimakas ilman pillereitä ja pumppausta.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
MooM
Reactions:
Viestit: 4820
Liittynyt: 30 Marras 2022, 08:29

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja MooM »

Brainwashed kirjoitti: 28 Helmi 2024, 16:04 Huvittavaa huomata että subjektiivisesti arvioiden olisi minulla noista vaihtoehdoista lähinnä se toiseksi ”suosituin” vartalotyyppi, eli laiheliini, tai kynäniska, kuten Raspu asian ilmaisee. Jos sormia napsauttamalla voisi valita mieleisensä vartalon, niin valitsisin 4, koska se vaikuttaisi olevan jotenkin luomumpi noihin muihin lihaskimppuihin verrattuna, eli sellainen synnynnäisesti atleettinen ja voimakas ilman pillereitä ja pumppausta.

8-)
Kynäniska on minusta sellainen fyysisesti heiveröisen näköinen. Sinusta taas näkee, että on sellaista sitkeää lihasta (tämä ei ole kulinaristinen näkökulma)
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Brainwashed kirjoitti: 28 Helmi 2024, 16:04 Huvittavaa huomata että subjektiivisesti arvioiden olisi minulla noista vaihtoehdoista lähinnä se toiseksi ”suosituin” vartalotyyppi, eli laiheliini, tai kynäniska, kuten Raspu asian ilmaisee. Jos sormia napsauttamalla voisi valita mieleisensä vartalon, niin valitsisin 4, koska se vaikuttaisi olevan jotenkin luomumpi noihin muihin lihaskimppuihin verrattuna, eli sellainen synnynnäisesti atleettinen ja voimakas ilman pillereitä ja pumppausta.

8-)
Eli sä oot tota 9 tyyppiä?

Mä luulen että naismauissa on eroja ikäryhmittäin. Nuoremmat luultavasti tykkää luisevammista miehistä.
Toi vartalo on minusta "poikamainen", semmosen alle parikymppisen jannun kuosi jolla ei ole aikaa syödä.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Mä olen aika tyytyväinen omaan kroppaani. Pikkasen vois konvertoida läskiä lihaksi, mutta ei paha nyttekään.
Kun vertaa muihin ikäisiini niin varmaan tässä promilleluokassa mennään.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6005
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

MooM kirjoitti: 28 Helmi 2024, 16:10
Brainwashed kirjoitti: 28 Helmi 2024, 16:04 Huvittavaa huomata että subjektiivisesti arvioiden olisi minulla noista vaihtoehdoista lähinnä se toiseksi ”suosituin” vartalotyyppi, eli laiheliini, tai kynäniska, kuten Raspu asian ilmaisee. Jos sormia napsauttamalla voisi valita mieleisensä vartalon, niin valitsisin 4, koska se vaikuttaisi olevan jotenkin luomumpi noihin muihin lihaskimppuihin verrattuna, eli sellainen synnynnäisesti atleettinen ja voimakas ilman pillereitä ja pumppausta.

8-)
Kynäniska on minusta sellainen fyysisesti heiveröisen näköinen. Sinusta taas näkee, että on sellaista sitkeää lihasta (tämä ei ole kulinaristinen näkökulma)
Pitkään hauduttamalla saisi minustakin varmaan syötäväksi kelpaavaa.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Lisätään nyt vielä että naismaailmassa optimipituus miehelle on 192cm, sitä pitemmät tai lyhyemmät saa vähempi pisteitä. Minä olen 180, eli kaukana optimista. Jos jätkä on 165cm niin mikään kroppa ei voi korvata sitä että olis 192cm pitkä.
Yleensä minimivaatimus onkin 180cm tai siitä ylöspäin.
Avatar
Deimos
Reactions:
Viestit: 7081
Liittynyt: 30 Marras 2022, 04:50

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Deimos »

Muotoja pitää olla. Ja ainakaan mun makuun ei ole mitkään Voguemallit eli helvetin kaukana siitä. Ja ei meikkiä vaan oikea aito nainen. Sitä arvostan enemmän kuin mitää muuta. Jos osaa olla luonnonkaunis oletettavaa on että se pätee myös pään sisältöön.

Ja ennenkaikkea: En todellakaan itse ole mikään ykköspalkinto parisuhdemarkkinoilla. Siis ulkona pelistä. Mutta se on helvetin hauskaa😂. Joka päivä eri mimmi. Löytyy joiltakin... epämääräisiltä sivuistoilta. Onneksi muut miehet ei tätä tiedä.

Ja oluelle mutta vain kaksi. Zwei. Eins...
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Siinä tytöllä hyvät pakarat ja kintut.
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1569
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 28 Helmi 2024, 07:50 Miesten kuvissakaan ei ole suurta eroa: sekä miehet että naiset ihailivat suhteellisen lihaksikasta ja jäntevää miestä.
Täydellinen miesvartalo naisten mielestä:

Harry Stylen hiukset.
Jamie Dornanin kasvot.
Brad Pittin vatsa.
David Gandyn vartalo.
David Beckhamin jalat.

Täydellinen miesvartalo miesten mielestä:

Brad Pittin hiukset.
David Beckhamin kasvot.
Hugh Jackmanin vatsa.
Ryan Goslingin vartalo.
Frank Lampardsin jalat.
Kuva
Onhan se komee vartalo ja kasvot miehelle plussaa, mutta enemmän panostaisin miehssä älyyn ja huumorintajuun, jos ne puuttuvat niin ei se komia ulkomuotokaan kauan jaksa viehättää...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1569
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kissatäti kirjoitti: 28 Helmi 2024, 07:50 Miesten kuvissakaan ei ole suurta eroa: sekä miehet että naiset ihailivat suhteellisen lihaksikasta ja jäntevää miestä.
Täydellinen miesvartalo naisten mielestä:

Harry Stylen hiukset.
Jamie Dornanin kasvot.
Brad Pittin vatsa.
David Gandyn vartalo.
David Beckhamin jalat.

Täydellinen miesvartalo miesten mielestä:

Brad Pittin hiukset.
David Beckhamin kasvot.
Hugh Jackmanin vatsa.
Ryan Goslingin vartalo.
Frank Lampardsin jalat.
Kuva
Onhan se komee vartalo ja kasvot miehelle plussaa, mutta enemmän panostaisin miehssä älyyn ja huumorintajuun, jos ne puuttuvat niin ei se komia ulkomuotokaan kauan jaksa viehättää...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Raspu »

Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Tossa naisella kaunis vartalo.
Jotenkin bitch tyyppinen muuten kasvoiltaan, mutta kroppa aika ideaali.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Täydelliset vartalotyypit - MIllaisesta sinä pidät?

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Tässä millamagia tyylinen narttu.
Jotain siinä on...
Vastaa Viestiin