Pelkään koiran nenää

SHT
Reactions:
Viestit: 658
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Pelkään koiran nenää

Viesti Kirjoittaja SHT »

Olen tässä tarkkaillut millaiset reaktion erilaiset kuvat minussa herättävät. Yleensä pelko on liitynyt käärmefobiaani. Tuossa toisessa ketjussa oli kuva koiran kuonosta (silmiä ei näkynyt) ja kun se äkkiä ilmestyi näkyviin hätkähdin. Tämä pelko voi olla peräisin ajoilta, jolloin esi-isämme, pienet nisäkkäät, elivät koloissa. Tällöin poikasille oli hyötyä, jos ne älysivät vetäytyä taaemmas kolossa, jos sinne työtyi isomman saalistajan kuono.
Brainwashed
Reactions:
Viestit: 6005
Liittynyt: 29 Marras 2022, 23:28

Re: Pelkään koiran nenää

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

SHT kirjoitti: 01 Maalis 2024, 11:48 Olen tässä tarkkaillut millaiset reaktion erilaiset kuvat minussa herättävät. Yleensä pelko on liitynyt käärmefobiaani. Tuossa toisessa ketjussa oli kuva koiran kuonosta (silmiä ei näkynyt) ja kun se äkkiä ilmestyi näkyviin hätkähdin. Tämä pelko voi olla peräisin ajoilta, jolloin esi-isämme, pienet nisäkkäät, elivät koloissa. Tällöin poikasille oli hyötyä, jos ne älysivät vetäytyä taaemmas kolossa, jos sinne työtyi isomman saalistajan kuono.
Aika kaukaa haettua...

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous admirer
SHT
Reactions:
Viestit: 658
Liittynyt: 29 Marras 2022, 21:05

Re: Pelkään koiran nenää

Viesti Kirjoittaja SHT »

Brainwashed kirjoitti: 01 Maalis 2024, 13:05
SHT kirjoitti: 01 Maalis 2024, 11:48 Olen tässä tarkkaillut millaiset reaktion erilaiset kuvat minussa herättävät. Yleensä pelko on liitynyt käärmefobiaani. Tuossa toisessa ketjussa oli kuva koiran kuonosta (silmiä ei näkynyt) ja kun se äkkiä ilmestyi näkyviin hätkähdin. Tämä pelko voi olla peräisin ajoilta, jolloin esi-isämme, pienet nisäkkäät, elivät koloissa. Tällöin poikasille oli hyötyä, jos ne älysivät vetäytyä taaemmas kolossa, jos sinne työtyi isomman saalistajan kuono.
Aika kaukaa haettua...

8-)
Näin on, vain yksi havainto. Lisäksi kolossa voi olla pimeää.
Avatar
Raspu
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:
Viestit: 7666
Liittynyt: 23 Maalis 2023, 13:22

Re: Pelkään koiran nenää

Viesti Kirjoittaja Raspu »



Tuossa pari pelottavia ketunnokkia.
Vastaa Viestiin