Levyraati #21

Alueella on kirjoittajien pitämiä levyraati ketjuja.

Mikä kappaleista on mielestäsi paras?

1. It's Not Easy · Ofege
2
50%
2. Electric Ocean · The Cult
0
Ei ääniä
3. BUDGIE - BREADFAN
2
50%
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Levyraati #21

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minä yritän taas jos joku jaksaa kuunnella :D Olisi kiva.


1.

2.

3.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
marjatta1
Reactions:
Viestit: 1671
Liittynyt: 04 Joulu 2023, 07:10

Re: Levyraati #21

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

1. It's Not Easy · Ofege...tästä tykkäsin! :D :D
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Levyraati #21

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

marjatta1 kirjoitti: 18 Maalis 2024, 06:46 1. It's Not Easy · Ofege...tästä tykkäsin! :D :D
Kiitos osallistumisesta Marjatta! :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Purdue
Reactions:
Viestit: 1145
Liittynyt: 17 Helmi 2024, 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Levyraati #21

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Budgie - Breadfan oli mun valinta tänään.


Ja hienoa, että Kissatäti jaksoit polkaista tän levyraadin pystyyn, kun itsellä on vähän turnausväsymystä. Eli saat halutessasi pitää levyraatia vaikka koko viikon!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Levyraati #21

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Purdue kirjoitti: 18 Maalis 2024, 07:02 Budgie - Breadfan oli mun valinta tänään.


Ja hienoa, että Kissatäti jaksoit polkaista tän levyraadin pystyyn, kun itsellä on vähän turnausväsymystä. Eli saat halutessasi pitää levyraatia vaikka koko viikon!
Voin pitää vielä huomenna jos haluat levätä :D Sitten on sinun vuoro!! Minäkin haluan kuunnella itselle uutta musiikkia!
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Avatar
Kissatäti
Reactions:
Viestit: 2544
Liittynyt: 01 Joulu 2022, 16:51

Re: Levyraati #21

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minäkin olen ihastunut nigerialaiseen psykedeeliseen rock kappaleeseen 1970 luvun alkupuolelta :D Eli 1. Tykkään tietenkin kaikista kappaleista mutta tällä hetkellä.
Ottaen huomioon täällä esillä olevan taitavan musiikin ja tunteiden vakavuuden, on vaikea uskoa, että Ofegen jäsenet olivat kaikki 15-17-vuotiaita Try and Love- albumin äänityksen aikana. Nämä opiskelijat näyttävät olevan rock-ihastuneita nuoria, jotka ilmaisevat rakkauden tunteita ensimmäistä kertaa, ja se on aivan hurmaavaa. Try and Love on huipussaan "It's Not Easy", ainoalla kappaleella, jonka sanoituksista on kirjoittanut basisti Paul Alade. Se on yksi niistä kappaleista, jotka eivät koskaan epäonnistu pysäyttämään aikaa. Melodian kaipaava kauneus ja heiluva, huokaileva taustalaulu saattoivat liikuttaa Jaggerin ja Richardsin villit hevoset kyyneliin. Ei ihme, että kappale on lisensoitu neljään TV-ohjelmaan tällä vuosikymmenellä. Ehkä länsiafrikkalaisen rakkausballadien huippu, "It's Not Easy" on epätavallinen, hunajainen keskus albumissa, joka osoitti, että nämä nuoret nigerialaiset pystyivät kilpailemaan rockin maailmannäyttämöllä lännen tarjonnan kanssa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Vastaa Viestiin